Hij is een periode wel veel in beeld geweest, zo helemaal hotel de botel, maar was dus maar van korte duur. Heftig wel zo 2 kindjes van 2 vaders die geen zorg meer dragen voor ze.
Hij had ook nog een kind van een vorige vrouw, volgens mij wel co ouderschap.
Ze doet dat wel heel stoer, volgens mij geeft ze alles voor haar kinderen, ook 24/7 samen en slapen enzo.
Nina Pierson die een foto plaatst van haar vriend in een seksshop en dan die 𫣠smiley erbij⊠ben je 16 of wat ![]()
Ik moest vooral lachen met de âik heb dit talent niet georvenâ ipv âgeĂ«rfdâ.
Ja maar echt, wat wil je nou bewijzen?
En ik moet toch echt elke keer weer een beetje binnensmonds braken van de term âbroedparelsâ.
Dat zij ook hun âpleziertjeâ hebben ![]()
Is Iris Zeilstra uit elkaar met haar vriend? Ze schrijft in een vraagsticker âals het weer goed komt, wil ik een over the top weddingâ
Dat lijkt me niet met de foto van hem erbij. Denk dat ze bedoelt als het weer (als in regen, sneeuw, zon) goed is - dan wordt het over the top.
nee daarom vond ik het al vreemd, maar omdat ze pas ook iets deelde over verdriet dat gaande was & iets van relatietherapie achtig hint dacht ik eraan. Hahah letterlijk het weer dus, anders opgevatđ Gekke zin zo ja.
Ik volg haar niet maar vind âhet weerâ bedoelen in de zin âals het weer goed komt, wil ik een over the top weddingâ heel raar. Dan zeg je toch âals het weer [die dag] goed isâ bijvoorbeeld. âHet weerâ is ook niet iets dat âgoed kan komenâ. En alsof je last minute op basis van het weer nog kan gaan bepalen hoe over the top je je wedding gaat laten zijn? Dat lijkt me iets waar je ietsje eerder over zal moeten beslissen. Nogmaals, ik volg haar niet maar op basis van deze zin (als het er letterlijk zo staat?) lijkt het me hoogstonwaarschijnlijk dat ze echt het weer alsin < the weather > bedoelt
Volgens mij is het een tijd niet goed gegaan, heeft ze wel eens iets over gepost, maar hebben ze elkaar weer âteruggevondenâ. Ik volg haar verder niet (meer), dus misschien heb ik iets gemist
Nee ik las het als âals ik mân kan overhalen te trouwen op de Bahamaâs, dan wil ik die over the top weddingâ, maar het is inderdaad wel een kromme banaan rechtpraten. Ik wist niet dat het slecht ging tussen ze, dus als dat zo is/was dan is het logischer dat het weer goed gaat tussen ze ja.
volgens mij waren ze even uit elkaar maar hebben ze elkaar idd weer teruggevonden. Ze post hem nu ook veel meer dan ze ooit deed dus denk weer helemaal happy & in love
Ja het staat er zo letterlijk dus rare zin & ze wonen ook nog eens een deel van de tijd in hun huis in Spanje dus het weer is daar vaak goed als je perse met goed weer wil trouwen.
Het is een antwoord op iemand die zegt âplease een weddingâ. Daarop zegt zij â(âŠ) ik heb gezegd, als het weer goedkomt, wil ik ook die grote weddingâ. Dat is iets wat ze blijkbaar gezegd heeft toen het niet goed ging. Nu zijn ze wel weer samen en is het (de relatie) weer goedgekomen, dus dan komt er blijkbaar nu ook een bruiloft. Dat is wat er staat toch?
Die hype om om 20:00 uur ofzo oud en nieuw met je kids te vieren waarbij je alles in scĂšne zet en doet alsof het 00:00 is. Ik word al moe als ik ernaar kijk. Wat een moeilijk gedoe en waarvoor ![]()
Zodat je daarna je kinderen zonder al te veel morren in bed kan leggen en je eigen avond daarna kan beginnen. Ik moet er niet aan denken om de hele avond oververmoeide kinderen te hebben rondrennen
Je kan ze gewoon naar bed doen en om 23:45 wakker maken Ăłf bij heel jonge kinderen laten liggen.
Stel je doet deze hele heisa en ze worden alsnog 00:00 wakker.
Bij de eerste die ik voorbij zag komen dacht ik nog âhm ja ook een ideeâ maar bij de 2e keer dacht ik âdoe ff normaal met zân allenâ
wat een onzinnige bedriegerij en kinderen kunnen ook al jong klokkijken.
Zo kun je in principe heel oud en nieuw omschrijven
Ja ik zag dit ook⊠Wat een poppenkast. Wat mij betreft zijn er 2 opties:
A. Ik bepaal dat jij naar bed gaat net zoals normaal en als je wakker wordt van het vuurwerk of feestlawaai, kom er gezellig bij, zo niet slaap lekker door en eet je morgen je oliebol op.
B. Je blijft op tot 00.00 uur. Als ik vind dat je hangerig of huilerig wordt gaan we alsnog over op plan A.
Maargoed dit is niet heel erg a la het moderne ouderschap waarin â omdat ik het zeg / ik volwassen ben / ik je moeder benâ meer als legitieme reden ingezet mag worden.
Bij wie was dit dan?