Mommybloggerstopic #10

Dat zijn alle loterijen verplicht. Behalve de staatsloterij, want die spekt de staatskas (en dat geld komt dus ook bij voorzieningen uit).

Het is niet dat loterijen dat uit de goedheid van hun hart doen. Ze hebben zelfs gelobbyd om een kleiner percentage af te moeten dragen aan goede doelen.

13 likes

Goeeeeeeeeedemiddag!

8 likes

Ik vind de postcodeloterij juist het ergste van allemaal. Het is de enige loterij waarbij je kunt weten of je gewonnen had, wanneer je niet meedoet. Daarom doen veel mensen mee, ook als ze het geld eigenlijk amper kunnen missen.

49 likes

Hahahaha ja. Maar echt. Ik zou zo’n zure bek hebben als die rode vrachtwagen hier de straat in komt en ik zou geen lot hebben.

7 likes

Haha precies hierom spelen wij ook mee plus dat we onszelf wijs maken dat we aan goede doelen geven ermee :joy::see_no_evil: en blij met alle kneuterige kleine k*t prijsjes :sweat_smile:

1 like

Wij hebben gewonnen met de Postcodeloterij. Geen mega prijs alla honderd duizenden of miljoenen euro’s maar echt wel een hoog bedrag. Die vrachtwagen kwam in het dorp en dan heb je een lot, dat is toch wel heel erg leuk. Bijzonder om mee te maken.

19 likes

Ik win elke maand €15,50 omdat ik niet mee doe :money_mouth_face:

92 likes

Same en iedereen die zegt maar we winnen heel vaak wat hoorrrrrr. Ja die stomme stroopwafels of een bon van de Albert Heijn. Nou daar zou je mij echt niet blij mee maken.

12 likes

Precies en dat al 12 jaar dus omg al 2200 euro gewonnen!

14 likes

En dan die lelijke rode huisjes die je in al die vensterbanken ziet staan

13 likes

Dure stroopwafels :sweat_smile:

4 likes

Ik zou dus echt graag stiekem meespelen met de postcode loterij zoals ik ook met de staatsloterij doe om mijzelf voor de gek te houden maar die domme “prijzen” waar je geen nee tegen kan zeggen houden mij tegen :smiling_face_with_tear:

3 likes

Haha Goeeedeemorgen

4 likes

dat maakt het zo’n geniaal (maar slinks) concept

3 likes

Ik ga wel goed met mijn postcode. Laatst een spel naar keuze gewonnen, thee glazen, nu een groot thee pakket en Tony chocolade. Maar betaal wel elke maand 15,50. Maar niet mee doen durf ik niet meer. Stel je voor hè :rofl:

2 likes

Mijn opa woonde 30 jaar in hetzelfde huis, niks gewonnen. Was zo bang dat er direct na verhuizing prijs zou vallen op zijn ‘oude’ postcode; dus toen maar meespelen op oude én nieuwe adres🫠

11 likes

Als je een klapper wint moet je dan niet kunnen aantonen dat je er nog woont?

5 likes

Haha dat is lullig voor die nieuwe bewoners stel die spelen niet mee. Gaston aan je deur maar dan voor je opa haha

8 likes

Ja hoezo zijn mensen trots dat ze hieraan meedoen. Echt een gênant soort hebberigheid

12 likes

Krijg je altijd post van toch? Ik win echt nooit maar dan ook nooit wat. Kreeg alleen laatst die voordeelgids en die kuthuisjes. Al drie keer gebeld om op te zeggen en dan word ik toch altijd weer omgeluld. FML

10 likes