Mommybloggerstopic #10

Dit snap ik dan weer niet. Wat voor magische woorden gebruiken ze dan dat je toch door blijft spelen?

35 likes

Nee je mag spelen op iedere postcode die je wil :rofl:

5 likes

Soms ook alleen mails !

1 like

Wat me ook opviel is dat er opeens meerdere instamommy’s schoonmaakmerk Prowin verkopen. Is dat de nieuwe tupper ware? :sweat_smile:
Wel liever schoonmaakmiddelen dan die stomme olie’tjes, dat dan weer wel

1 like

Dat is hier bij ons (zuidwesten van Duitsland) the shit. Zie hier ook altijd influencers die reclames maken. Er zijn ook prowin party’s

5 likes

Bestaat al heel lang, hier in de buurt zijn ook een paar ‘adviseurs’ die dan aan huis komen. Voelt echt alsof we terug gaan naar 1990 :upside_down_face:

5 likes

ja! wat @PangurBan zegt, in zuid duitsland en oostenrijk is dit helemaal hot. moet zeggen dat ik 1 product van hun wel echt heel fijn vond altijd om de pistons van de koffiemachine schoon te maken haha. en als je prowin ziet, kan je wachten op reclame van de hyla :joy: een supersonische stofzuiger die ook via zo’n sneeuwbalsysteem verkocht wordt.

5 likes

ik vind dit zo zo vreselijk. Een soort huismoekes terug in de tijd associatie.

5 likes

Oh wat grappig, nog nooit van gehoord! Weer wat geleerd haha

3 likes

Ik krijg vanavond mijn spullen binnen haha. Is hier ook een ding, veel familie en vriendinnen die het ook gebruiken. Wel tering duur, 40 euro voor twee raampoetsdoeken, 60 euro voor een badkamer poetssetje. Het zou wel lang mee moeten gaan, we gaan 't zien.

Edit: zat er laatst over te denken ook hoe dit de tand des tijds doorstaat. Tupperware heeft dit jaar failliesement aangevraagd, tja op 'n gegeven moment heeft iedereen zo’n onsterfelijk bakje en koop je nooit meer nieuwe. Wellicht is dat het geheim, ramen worden toch weer vies, en de wereld draait weer door :sweat_smile:

5 likes

Marketingvrouw leest mee en reageert op de discussie van gisteren hier omtrent haar gestelde regels

3 likes

Is dat Prowin niet gewoon een soort MLM dan?

9 likes

Haha omg ik moest denken aan dat mn schoonmoeder mij ook voor mijn verjaardag (:rofl:) raamdoeken gaf, zij komt uit die regio en JA HOOR ik heb dat gewoon liggen :rofl: zijn wel chille dingen trouwens

7 likes

Hee Co krijgt haar tweede kindje! :sparkling_heart:

Oh wacht moet dit in influencer topic? 🫣

8 likes

@ZusjevanJoost je hebt de story van marketingvrouw gehaald haha

8 likes

Ja ik zag het! Het is wat.

16 likes

Ik was uitgegumd of geanonimiseerd hahaha

Weet niet of dat betekent dat ze mij meer of minder mag haha

Maar vond haar stories wel goed @ iedereen die hier altijd kut doet over Sanneke, kijk ze ff!!

16 likes

Net als mylene, optidee, tupperware en nachtkastje(ladies night), gewoon verkoop bij (vaak vrouwen) thuis. Ik heb een vriendin die daar helemaal fan van is die party’s.
Vind het vaak wel iets voor van die snobistische huismoeders ofzo die dan de beste poetsdoek willen want die is echt veel beter dan die van de action hoor!!1! Of ze sparen voor t hele assortiment. Ik vind het vooral heel commercieel.

6 likes

Echt? Ik woon al 10 jaar in Wenen, maar heb nog nooit van prowin gehoord! :sweat_smile:

6 likes

Michelle zou inderdaad andere manieren kunnen bedenken om aan goede doelen te schenken😅 Wat zou er naast een totaal opgeknapte woonboerderij met voetbalveld, 3 dure auto’s en 5 vakanties per jaar te wensen zijn?

5 likes