Mommybloggerstopic #10

Start de trend!!!

7 likes

je mist er niks aan :joy: maar heb je wel een thermomix of ook niet? hahah

3 likes

Haha als je niet bekend met dit forum bent snap je toch geen bal van wat je aan het lezen bent.

Marketingvrouw heeft gelukkig ook heel veel kontenlikkers. Ik cringe altijd zo om dit soort berichtjes:

19 likes

Ik vind haar account trouwens wel triggerend voor coaches.

9 likes

Ook een mooi excuus om nog geen lid te hoeven worden, ā€˜ā€™t is veel te goedkoop, ik wacht nog even!!’

11 likes

Maar echt. Om waarschijnlijk vervolgens toch niet lid te worden wanneer de prijs wordt verhoogd.

5 likes

Ik zou Sarah Rebecca, los van dat het prima is dat alles er mag zijn voor haar, eigenlijk vooral gunnen dat ze een andere baan zou zoeken. Als je worstelt met zo’n grote interne criticus lijkt social media mij echt een ongezonde omgeving… maar kan me ook voorstellen dat je na een tijdje niet meer buiten die wereld kan nadenken (eigen invulling hoor)…

21 likes

Ooh, is dat daarvoor bedoeld dan? :stuck_out_tongue_closed_eyes: Nee, die heb ik ook niet! :joy:

8 likes

Sja, ik snapte ook niet zo goed dat ze zei iets in de trant van minder online en posten en daarna kwamen er allemaal posts :joy::woman_shrugging:

6 likes

Tjonge, ik zit even te scrollen op insta, komt er ineens een huilende Sarah Rebecca voorbij. En ik volg haar niet eens.

Kies je er expres voor om haar niet meer te volgen vanwege het vele gejank, komt ze alsnog voorbij.

6 likes

Haar motto: een dag niet gejankt is een dag niet geleefd

13 likes

Nee joh, haar motto: en dag niet gejankt en dat gefilmd is een dag niet geleefd.

13 likes

Toch denkt instagram dat het bij je past!

2 likes

Verschrikkelijk. Ik snap sowieso niet waarom je tijdens een huilbui denkt ā€˜laat ik het eens even lekker gaan filmen en online knallen’ laat staan meerdere keren.

Ik hou mijn ugly crying face verrrrr weg van het internet in elk geval. :joy:

9 likes

Ze deelde gisteren ook dat ze krentenbaard heeft in haar schaamstreek, dus een huilbui is vergeleken met het delen daarvan nog mildšŸ˜‚

13 likes

God die SR, ook die camera op haar smoel gericht tijdens die tafelgesprekken met dochter. Zo ontzettend cringe. Ze speelt met het idee om tijdens de kerst wat minder online te zijn, dat kan ze niet hoor :rofl:

7 likes

Wat ziet Tien van Wil er stralend uit in de nieuwe podcastaflevering!

4 likes

Ik heb Sarah Rebecca nooit gevolgd, lees alleen hier wat jullie over haar zeggen, maar kom er net door m’n zus achter dat ze achter mij woont :laughing:

11 likes

Ja vond ik ook! Volgens mij heeft de scheiding haar goed gedaan, good for her

11 likes

Ik volg haar al best lang maar de laatste tijd gaat het alleen maar over hoe zwaar het leven is. Ik begin dat vervelend te vinden. Ik vind het rot voor haar dat ze niet goed in dr vel zit. Maar die energie kan ik slecht tegen.

5 likes