Mommybloggerstopic #10

Misschien realiseert ze zich opeens met wat voor flapdrol ze samen is?

11 likes

Huh hoezo?

9 likes

Precies zoals ik het zeg?

6 likes

Wel benieuwd waarom het een flapdrol is. Wat doet hij dat jij hem een flapdrol vindt?

13 likes

Dit zal wel weer een plaatselijk kapper-verhaal zijn

17 likes

Marco?

8 likes

Snap oprecht de verbazing niet. Marco is een slapjanus die al dadjokes maakte toen ie nog in de luiers zat en naar ik kan inschatten haar ook niet echt goed kan navigeren (lees: haar met beide benen op de grond kan houden) door die zelfmedelijdenfase waar ze nu doorheen gaat. Het zal mij ook niet verbazen als ze net als Tien als ze ‘zichzelf gevonden heeft’ een einde maakt aan de relatie.

4 likes

Ik volg haar al ff niet meer maar het leek me juist altijd een mega lieve jongen.

15 likes

Zo hee ben jij z’n ex ofzo. Lijkt me wel gewoon een normale, prima kerel.

26 likes

Dat is precies het probleem.

4 likes

Dit is zo totaal een equivalent van ‘ben je jaloers ofzo’. Nee, ik ben obviously z’n ex niet maar dan mag ik nog wel iets vinden van hun relatie?

3 likes

Wat zie je dan of krijg je mee van hun relatie (anders dan beetje standaard stories soms over hun gezinsleven) dat je zegt: het lukt hem niet om haar uit haar zelfmedelijden te krijgen?
Missch helpt hij haar juist heel goed en is het in de praktijk nog erger dan dit ?!

5 likes

Jij hebt zeker iemand nodig die een beetje tegengas geeft

13 likes

Haha oké ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand SR zó goed volgt dat je over hun relatie en over zijn persoonlijkheid zelfs iets kan zeggenn

9 likes

Wie weet vind hij haar gedrag net zo irritant als jij. Weet jij veel😂

14 likes

Never forget deze racistische imitatie @ 8:19 net even teruggezocht n.a.v. een post van hier

Niet echt iemand om te verdedigen :woman_shrugging:t2:

6 likes

Dit zeg en vind ik helemaal niet.

2 likes

Je hoeft ze op zich niet zĂł goed te volgen om te constateren wat een ongelooflijke sneuneus Marco is. De episch niet-grappige imitaties zoals in de hierboven geplaatste video zijn hier een prachtig voorbeeld van. Ik denk dat SR dat totdat ze begon aan haar innerlijke reis nog wel leuk vond maar nu ze zichzelf gevonden (edit: still searching) heeft, gaat ze hem hierom haten. En eerlijk? Ik zou het begrijpen.

3 likes

Wat een persoonlijke haat.

24 likes

Ik vind het wel echt bizar dat je dit soort analyses maakt over de relatie van een influencer maar ieder zn hobby

20 likes