Mommybloggerstopic #10

Wat.doe.je.in.dit.topic

3 likes

Jawel.

6 likes

Ze hebben jou echt teveel alcohol gegeven met kerst hoor

13 likes

:+1:t2:

5 likes

@Hans_Kazan zou lekker naar het fok forum gaan joh.

2 likes

Dit is echt heel raar. Deze man heeft zelf geen openbare sociale media. Alles wat je hier zegt heb je zelf ingevuld en bedacht. Je kunt deze man niet kennen, alleen op basis van de weinige dingen die zijn vrouw over hem deelt.
Ik vind het ook naar om te speculeren over een eventuele scheiding. Ze heeft nog nooit iets daarover gedeeld, ook dit verzin je helemaal zelf

30 likes

Je hele verhaal bestaat echt puur uit je eigen interpretatie en bevat nogal wat grote aannames. Wat ze wel of niet van hem vindt is echt niet jouw business.

1 like

Srry ik lig echt dubbel dat iedereen die man gaat verdedigen lol. Hij speelde jaren terug de hoofdrol in haar vlogs met z’n infantiele stemmetjes en dad jokes en was toen al een kneusje. Boeienddd

39 likes

Ik weet weer waarom ik nooit vlogs kijk. Wat is dit ongelofelijk saai zeg, waarom zou je dit kijken? Snap daar niks van, echt zonde van je tijd.

9 likes

Dank u.

5 likes

Voor mij zou dat vreselijke rode kerstpak al genoeg reden zijn om tot scheiding over te gaan

65 likes

Ik vind sowieso best veel mannelijke partners van die vlog insta flu mensen heel irritant. Ze genieten echt van het momentje aandacht dat ze krijgen door quasi nonchalant en grappig ( idd in de categorie dad jokes) in beeld te verschijnen.

21 likes

Heb het hetzelfde. Trek Gregor en Wouter (van Elise) bijvoorbeeld ook erg slecht.

6 likes

Dit is toch onweerstaanbaar?!!

26 likes

Liever Gregor dan objectief knappe maar verschrikkelijke Wouter

edit: moet dit trouwens op uiterlijk?

5 likes

Als mijn vent zon pakje aan zou trekken zou ik wel wild worden.

Gaat dus om die sexy onesie.

6 likes

Sorry miss domme vraag maar is dit nou een trappelzak?!

16 likes

Ja :laughing::rofl:

7 likes

Oke heb echt megaveel vragen maar whatever floats his boat I guess

10 likes

Volgens mij is het een djellaba en geen trappelzak nee. Daar kan je niet eens in lopen toch.

7 likes