Ik heb de eerste aflevering gekeken van die gestoorde mommy vlogger en naast het vreselijke verhaal over het jongetje schrik ik ook echt van die mensen die ze filmen die de vlogs zitten te kijken. Dus dit zijn de half tamme types die mommy vloggers volgen, ze zitten in halve trance helemaal vertederd en emotioneel naar die filmpjes te kijken. Fucking gestoord, het gaat altijd maar over de vloggende ouders maar hun volgers zijn uiteindelijk het echte probleem hoor. Waaaaaaaaaarom kijken mensen hiernaar???
Ja die Facebook comments waren dus in de trant van āwelke handicap lijkt heel ernstig voor buitenstaanders maar is eigenlijk best makkelijk om mee om te gaanā. Echt walgelijk.
Er is ook een soort conspiracy dat ze dacht dat hij een hersentumor had en zou overlijden. Dan kon ze de ultieme held zijn. Maar het was helaas āalleenā maar autisme
Walgelijk. Maar ook dat die koppels van deze verhalen dan blijkbaar samenblijven. Ik kan al moeilijk geloven dat 1 iemand dit normaal vindt, maar dat je in een koppel elkaar daarin dan blijkbaar vindt en bevestigt?!
En ze deelde ook veel medische details over hem in haar vlogs.
In Nederland zat er ook best een verplicht onderzoek bij adoptie, en ouders moesten een cursus volgen vooraf. Werkte ook niet super, maar was wel wat meer dan wat in de USA gebeurd volgens mij.
Ze hadden een kindje van de zelfde leeftijd. Iets wat eigenlijk wordt afgeraden in de adoptiewereld. En ze kregen daarna alsnog een baby, wat ook vrij intens is zo kort na een adoptie. Achteraf zegt ze dat ze te weinig informatie/scholing had gekregen van het bureau en daardoor te naĆÆef was maar dat lijkt me echt een bullshit excuus omdat zoveel kritische mensen in de comments zaten vanaf het begin.
Kelly caresse had al wel eens gezegd dat ze niet zo goed is in de haren verzorgen van haar kinderen. Maar jemig, ook bij Rosa ziet dat haar er altijd uit alsof ze net uit bed komt. Ze kan toch wel even een kam er doorheen halen. Het zit ook helemaal voor dr ogen. Zo onverzorgd ziet het er in die laatste vlog eruit.
Jeetje⦠Is dit commentaar op een kind nou echt nodig?
Sommige kinderen hebben ook gewoon een eigen voorkeur hĆØ. En jaaaa dat komt van een moeder die tevergeefs iedere ochtend enthousiast haren wil invlechten, maar dochter geeft de voorkeur aan een coupe Ć la grudge en als zij zich daar prettig bij voelt so be it.
Heb toch geen commentaar op haar kinderen? Jemig. Maar ik weet direct weer, dit topic moet je vermijden ![]()
Volgens mij heeft ze commentaar op de moeder, niet op het kind.
Er was een influencer die vroeg via een sticker wat voor content haar volgers leuk vinden. Zij was een beetje health/fitgirl maar sinds ze moeder is komt er ook behoorlijk wat kinder content voorbij. Ze merkte dat de vragen van volgers over bepaalde onderwerpen alle kanten opschoten dus op deze manier wilde opheldering
Prima, je eigen keuze om het dan te blijven volgen of niet.
Maar toen vroeg ze dus via een sticker wat je leuk vindt aan haar account en toen gaf ik dus aan zoals vroeger en geen moederschapsaccount. Krijg ik vervolgens een hele rant waarin zelfs het argument werd gebruikt āals je zelf moeder bent dan je volledig begrijpen datā¦ā¦ā en moeder worden het GROOTSTE cadeau ooit is. En dat ik maar moet door swipen als me iets niet bevalt.
Meid, je vraagt zelf om mijn mening, wees dan niet zo aangevallen als ik op dat moment aangeef dat je oude content mij meer beviel. Vermoeiend zeg.
Haha ja dubbel raar, en een oordeel vellen over het uiterlijk van een kind en daarna alleen naar de moeder wijzen
Haha fitmetmarije zeker? Ik sta op het punt van ontvolgen want die weet haar moederschap echt overal met de haren bij te slepen, ook in compleet irrelevante situaties. En dan ook nog steeds met de bewoording āals mama zijndeā wat taaltechnisch ook nog incorrect is en het irriteert me echt mateloos.
Ja haha! Ze zei zelf dat het nog steeds 80% eten/health/sporten is en 20% mommy, maar gevoelsmatig liggen die verhoudingen wel anders. Enfin, heb haar inderdaad lekker ontvolgd want zij sluit niet meer aan bij mijn interesses
Ik heb haar al ontvolgt in de eerste maanden van de zwangerschap, ging nergens anders meer over. Goede keuze zo te lezen.
Hier hetzelfde. Heb zelf geen kinderen en volgde haar voor haar recepten e.d., maar merkte dat ik alles voorbij scrollde.
Nog iemand die dit heeft: Noor Oostenveld. Volgde haar ook om journals en outfits etc, nu ook voornamelijk baby en telkens die bumpfotoās etc. Snap dat het je leven is, maar geef dan bij voorbaat niet aan dat āhet niet alleen maar babycontent wordtā. Ook ontvolgd dus.
Nou ze heeft 2 staarten in hoor ![]()
Omg ik deed net een middagdutje en droomde dat ik op huisbezoek was bij Elise Boers, die met het hele gezin was verhuisd naar het dorp waar mijn ouders vandaan komen. Ze had muffins gemaakt en ik vroeg of ik een muffin mocht pakken, dat mocht maar die twee jongens van haar - wiens gezicht ik ook niet kon zien in de droom - werden helemaal hysterisch dat ik geen muffin mocht pakken. Dus ik dacht bij mezelf, hallo ik ben een volwassen vrouw zij bepalen niet, ik pak een muffin. Bleek het een suikervrij gezond ding te zijnš lang verhaal kort: Vond het helemaal niet leuk in dat huis en iedereen was onaardig behalve een andere gast (zo random maar komt omdat ik Love Island UK all stars kijk): Curtis Prichard. Die ging mij knuffelen en ik dacht alleen maar oh nee Ekin-Su word boosš
Moest dit echt even kwijt hahaha
Tldr: gedroomd over Elise Boers en ze was stom