Mommybloggerstopic #10

Nou ik vind het echt heel erg maar ze zeiden dat ze graag allebei een Marokkaanse jelaba wilden toch? Om in te chillen want het leek ze zo fijn. En dat ze nav daarvan op deze wanstaltige polyester shit zijn uitgekomen met all-over donut print.

Dus voor jullie beeld; een jelaba die door de man wordt gedragen ziet er meestal zo uit (de basic versie)

Hoe ze dus op deze trappelzakken zijn gekomen weet niemand, maar voordat jullie gaan denken dat dit een jelaba isđŸ„Č

10 likes

Lisa van Cuijck (voorheen Lisa Room) post net op insta dat ze sinds een halfjaar de zorg voor haar 2 kids alleen doet, haar baby (van haar tweede vriend) is 11 maanden :smiling_face_with_tear:

4 likes

Zij was geloof ik ook echt binnen 2 maanden zwanger van haar nieuwe vriend toen.

5 likes

Ja ik had dat idee al wat langer
 zielig voor d’r.

9 likes

Ja ik ook, die vent kwam ook nooit in beeld maar ja dat zegt ook niks
 đŸ« 

3 likes

Hij is een periode wel veel in beeld geweest, zo helemaal hotel de botel, maar was dus maar van korte duur. Heftig wel zo 2 kindjes van 2 vaders die geen zorg meer dragen voor ze.
Hij had ook nog een kind van een vorige vrouw, volgens mij wel co ouderschap.
Ze doet dat wel heel stoer, volgens mij geeft ze alles voor haar kinderen, ook 24/7 samen en slapen enzo.

13 likes

Nina Pierson die een foto plaatst van haar vriend in een seksshop en dan die đŸ«Ł smiley erbij
 ben je 16 of wat :joy:

6 likes

Ik moest vooral lachen met de ‘ik heb dit talent niet georven’ ipv ‘geĂ«rfd’.

2 likes

Ja maar echt, wat wil je nou bewijzen?
En ik moet toch echt elke keer weer een beetje binnensmonds braken van de term ‘broedparels’.

9 likes

Dat zij ook hun “pleziertje” hebben :nauseated_face:

8 likes

Is Iris Zeilstra uit elkaar met haar vriend? Ze schrijft in een vraagsticker ‘als het weer goed komt, wil ik een over the top wedding’

4 likes

Dat lijkt me niet met de foto van hem erbij. Denk dat ze bedoelt als het weer (als in regen, sneeuw, zon) goed is - dan wordt het over the top.

4 likes

nee daarom vond ik het al vreemd, maar omdat ze pas ook iets deelde over verdriet dat gaande was & iets van relatietherapie achtig hint dacht ik eraan. Hahah letterlijk het weer dus, anders opgevat😂 Gekke zin zo ja.

5 likes

Ik volg haar niet maar vind ‘het weer’ bedoelen in de zin ‘als het weer goed komt, wil ik een over the top wedding’ heel raar. Dan zeg je toch ‘als het weer [die dag] goed is’ bijvoorbeeld. ‘Het weer’ is ook niet iets dat ‘goed kan komen’. En alsof je last minute op basis van het weer nog kan gaan bepalen hoe over the top je je wedding gaat laten zijn? Dat lijkt me iets waar je ietsje eerder over zal moeten beslissen. Nogmaals, ik volg haar niet maar op basis van deze zin (als het er letterlijk zo staat?) lijkt het me hoogstonwaarschijnlijk dat ze echt het weer alsin < the weather > bedoelt

23 likes

Volgens mij is het een tijd niet goed gegaan, heeft ze wel eens iets over gepost, maar hebben ze elkaar weer “teruggevonden”. Ik volg haar verder niet (meer), dus misschien heb ik iets gemist

4 likes

Nee ik las het als ‘als ik m’n kan overhalen te trouwen op de Bahama’s, dan wil ik die over the top wedding’, maar het is inderdaad wel een kromme banaan rechtpraten. Ik wist niet dat het slecht ging tussen ze, dus als dat zo is/was dan is het logischer dat het weer goed gaat tussen ze ja.

2 likes

volgens mij waren ze even uit elkaar maar hebben ze elkaar idd weer teruggevonden. Ze post hem nu ook veel meer dan ze ooit deed dus denk weer helemaal happy & in love

8 likes

Ja het staat er zo letterlijk dus rare zin & ze wonen ook nog eens een deel van de tijd in hun huis in Spanje dus het weer is daar vaak goed als je perse met goed weer wil trouwen.

2 likes

Het is een antwoord op iemand die zegt “please een wedding”. Daarop zegt zij ‘(
) ik heb gezegd, als het weer goedkomt, wil ik ook die grote wedding’. Dat is iets wat ze blijkbaar gezegd heeft toen het niet goed ging. Nu zijn ze wel weer samen en is het (de relatie) weer goedgekomen, dus dan komt er blijkbaar nu ook een bruiloft. Dat is wat er staat toch?

11 likes

Die hype om om 20:00 uur ofzo oud en nieuw met je kids te vieren waarbij je alles in scĂšne zet en doet alsof het 00:00 is. Ik word al moe als ik ernaar kijk. Wat een moeilijk gedoe en waarvoor :joy:

32 likes