Mommybloggerstopic #10

Is al best lang stil bij Vita, voor haar doen. Zal wel aan het baren zijn.

5 likes

:woozy_face::woozy_face::face_with_raised_eyebrow:

52 likes

Het is toch best eng dat een onbekende je zo nauwlettend in de gaten houdt.

19 likes

En dan ook nog het woord baren gebruikt :nauseated_face:

43 likes

En sowieso, als je ergens om 10.30 afspreekt dan denk je toch een beetje na van goh dan moeten we rond 09.30 gaan rijden, zo en zo laat opstaan, voeden, spullen pakken. HoƩ kun je om 10.30 ineens denken oh goh is het al zo laat :joy: dan ben je toch gewoon heel die afspraak vergeten?

15 likes

ā€œZal wel aan het baren zijnā€

Alsof ze een ding is echt heeeeel naar

10 likes

Ik vond het vooral bizar dat ze nog terug zijn gereden voor het middagslaapje. Kunnen die kinderen niet op het strand slapen ofzo?
Weer een reden gevonden om geen kinderen te nemen :white_check_mark:

7 likes

Nee kinderen zijn geen poppen die je gemakkelijk overal te slapen legt.

44 likes

Maar vind je iemand alleen op het terras dan zielig/ongemakkelijk? Ik vind niet veel fijner dan in m’n eentje wat drinken op een terrasje.

1 like

Als je bewust in je eentje naar een terras gaat is anders dan dat je daar op iemand moet wachten. Dan ben je toch meer allert van komt die andere al dan dat je lekker aan het relaxen bent.

16 likes

Kan wel hoor, maar dat is ook wel een beetje geluk hebben en wat je ze aan leert. Mijn kinderen hebben vanaf een jaar nooit meer dutjes in bed gedaan. Sowieso bijna geen dutjes meer maar af en toe wel in de kinderwagen/auto na een drukke dag.

6 likes

Een kleine baby kan nog prima overal en nergens slapen, de tweeling op die leeftijd niet. Ik had ze zelf dan hun slaapje gewoon ff overgeslagen voor een keertje maarja hun keuze

3 likes

Middagslaapjes hier over slaan of ergens anders is geheid oververmoeid, krijsen en gillen in de namiddag/avond en bijna niet normaal in de avond in slaap kunnen vallen. No thanks ene kind gaat er beter op dan het andere. Snap zeker in hun geval met een tweeling en een newborn dat dat net even to much kan zijn

Ja nog een reden om geen kinderen te willen, ik kop hem alvast even in.

5 likes

Nah die kids zijn 3,5 toch. Als ze naar school moeten zullen ze ook zonder middagslaapje moeten doen. Met die leeftijd kunnen ze echt wel een keer overslaan of powernapje in de auto op de terugweg.

4 likes

Zijn ze alweer zo oud? In mijn beleving nog maar 2 haha! Oh ja dan slapen volgens mij al veel kinderen niet meer tussen de middag.

4 likes

Ze zijn in feb 3 geworden. En wat ze wel en niet kunnen missen aan slaap weten de ouders lijkt mij het beste.

32 likes

Af en toe kijk ik even op de Instagram van Kelly om lekker te cringen. She never disappoints. Jemiggggg ik krijg gewoon plaatsvervangende schaamte als ik haar stories bekijšŸ’€

3 likes

Maar wacht, ze kwam een uur te laat, om vervolgens ook weer te gaan ivm het slapen haha?
Ik zou een uur te laat al slecht trekken als ik een afspraak met iemand heb. Maar als ik er van uit ga dat ik dan ook nog voor 2 ipv 3 uur kom want ze moeten weer terug om te slapen zou ik wel nog chagrijniger zijn :rofl:
Zeker als je als ā€œafspraakā€partij Bijv ook gewoon 45min reistijd hebt :disguised_face:

8 likes

Ik zou er ook niet blij van worden, maar die vrienden van hun weten vast ook wel hoe ze in elkaar zitten.

4 likes

Haha dat is ook weer zo. Weten wij veel, misschien zijn de vrienden in kwestie wel net zo los met de tijd :sweat_smile:

1 like