Ik erger me zo aan hoe Elise en Wout die jongens opvoeden joh, denk dat ik haar vlogs voortaan maar skip
. Helemaal zo lacherig doen over dat de jongens continu op boevenpad zijn, maken tering veel herrie en daar gaan ze dan op in zo van hahaaaa ooooh boefjes wat zijn jullie aan het uitspoken? Ook dat een van die kinderen iets wil maar er wordt bijna gegeten, maakt hij het toch open en zegt ze helemaal lachend ohh haha heb je dat nou zelf toch open gemaakt?? Snoefjeee tooochhh.
Echt dit samen met het altijd te laat komen bij de opvang, ze die paas stal in Oostenrijk ofzo toen laten slopen maakt echt dat het lijkt alsof ze amper serieus corrigeren? Snap ook dat je corrigeren mss niet op beeld doet, maar die lacherige reactie krijgen ze hoe dan ook mee en draagt wel bij aan het gevoel dat ze hebben bij iets dat eigenlijk gewoon niet mag?
Denk soms echt dat ik een mega strenge moeder zou zijn want ik zie continu dingen in die vlogs waar ik veel strenger op zou zijn, zou gewoon niet willen dat mn kinderen van die losgeslagen projectielen zijn. Ze vertelde ergens met vita ook dat ze gek werd als ze alleen was met de tweeling en Coco, omdat als ze Coco zit te voeden de jongens weten dat ze dan niet kan ingrijpen en ze gaan smoezen van ‘wat zullen we gaan uitspoken wat niet mag?’ En zij dan dus roepen naar ze maar dat ze dan niet luisteren en daar lacht ze dan helemaal om van hahaaaa oooo zooo ontdeugend zijn ze hè hihaho.