Mommybloggerstopic #10

Middagslaapjes hier over slaan of ergens anders is geheid oververmoeid, krijsen en gillen in de namiddag/avond en bijna niet normaal in de avond in slaap kunnen vallen. No thanks ene kind gaat er beter op dan het andere. Snap zeker in hun geval met een tweeling en een newborn dat dat net even to much kan zijn

Ja nog een reden om geen kinderen te willen, ik kop hem alvast even in.

5 likes

Nah die kids zijn 3,5 toch. Als ze naar school moeten zullen ze ook zonder middagslaapje moeten doen. Met die leeftijd kunnen ze echt wel een keer overslaan of powernapje in de auto op de terugweg.

4 likes

Zijn ze alweer zo oud? In mijn beleving nog maar 2 haha! Oh ja dan slapen volgens mij al veel kinderen niet meer tussen de middag.

4 likes

Ze zijn in feb 3 geworden. En wat ze wel en niet kunnen missen aan slaap weten de ouders lijkt mij het beste.

32 likes

Af en toe kijk ik even op de Instagram van Kelly om lekker te cringen. She never disappoints. Jemiggggg ik krijg gewoon plaatsvervangende schaamte als ik haar stories bekij💀

3 likes

Maar wacht, ze kwam een uur te laat, om vervolgens ook weer te gaan ivm het slapen haha?
Ik zou een uur te laat al slecht trekken als ik een afspraak met iemand heb. Maar als ik er van uit ga dat ik dan ook nog voor 2 ipv 3 uur kom want ze moeten weer terug om te slapen zou ik wel nog chagrijniger zijn :rofl:
Zeker als je als “afspraak”partij Bijv ook gewoon 45min reistijd hebt :disguised_face:

8 likes

Ik zou er ook niet blij van worden, maar die vrienden van hun weten vast ook wel hoe ze in elkaar zitten.

4 likes

Haha dat is ook weer zo. Weten wij veel, misschien zijn de vrienden in kwestie wel net zo los met de tijd :sweat_smile:

1 like

Of ze hadden gewoon geen zin in die afspraak en dit waren de smoezen :laughing:

6 likes

Ze gingen waarschijnlijk sowieso wel naar t strand die vrienden. Dus het zal geen enorm probleem geweest zijn.

2 likes

Ik erger me zo aan hoe Elise en Wout die jongens opvoeden joh, denk dat ik haar vlogs voortaan maar skip :sweat_smile:. Helemaal zo lacherig doen over dat de jongens continu op boevenpad zijn, maken tering veel herrie en daar gaan ze dan op in zo van hahaaaa ooooh boefjes wat zijn jullie aan het uitspoken? Ook dat een van die kinderen iets wil maar er wordt bijna gegeten, maakt hij het toch open en zegt ze helemaal lachend ohh haha heb je dat nou zelf toch open gemaakt?? Snoefjeee tooochhh.

Echt dit samen met het altijd te laat komen bij de opvang, ze die paas stal in Oostenrijk ofzo toen laten slopen maakt echt dat het lijkt alsof ze amper serieus corrigeren? Snap ook dat je corrigeren mss niet op beeld doet, maar die lacherige reactie krijgen ze hoe dan ook mee en draagt wel bij aan het gevoel dat ze hebben bij iets dat eigenlijk gewoon niet mag?

Denk soms echt dat ik een mega strenge moeder zou zijn want ik zie continu dingen in die vlogs waar ik veel strenger op zou zijn, zou gewoon niet willen dat mn kinderen van die losgeslagen projectielen zijn. Ze vertelde ergens met vita ook dat ze gek werd als ze alleen was met de tweeling en Coco, omdat als ze Coco zit te voeden de jongens weten dat ze dan niet kan ingrijpen en ze gaan smoezen van ‘wat zullen we gaan uitspoken wat niet mag?’ En zij dan dus roepen naar ze maar dat ze dan niet luisteren en daar lacht ze dan helemaal om van hahaaaa oooo zooo ontdeugend zijn ze hè hihaho.

21 likes

Zo dat huis van Kelly C. echt ruim. Soms vraag ik me af waar dat geld vandaan komt want zoveel volgers heeft ze niet toch. Ik kijk nooit op haar insta ofzo maargoed. Zit helemaal een sauna etc. bij ook.

1 like

Ik begrijp wat je zegt maarrrrrrr er is nog een groot verschil tussen zeggen wat je ZOU doen als je ooit moeder zou zijn en de dingen die je effectief DOET als je eenmaal moeder bent.
Ik riep ook altijd dat ik x of y nooit zou toelaten en helaas merk ik ondertussen dat ik veel minder principes heb dan ik op voorhand dacht :sweat_smile:

28 likes

Ik vrees van die gare coachings/KC club.

3 likes

Dat laatste hoor ik ook veel in mijn omgeving, niet alleen bij Elise. Kinderen hebben feilloos door dat je dan even niet in kunt grijpen en maken daar dan lekker misbruik van. Lastig om over te oordelen denk ik.

Verder, tja, wat had je verwacht? Ik vind haar zelf ook gewoon een verwende vrouw, dus op zich verbaasd het me niet dat zij er een losse opvoeding op na houden. Hebben ze waarschijnlijk zelf ook gehad.

3 likes

Dit zijn toch gewoon hele normale dingen die kinderen doen? Ik zou ook best wel kunnen lachen om stoute dingen. Om nou de opvoeding in twijfel te trekken omdat ze slechts een paar dingen op beeld laten zien vind ik nogal overdreven.

14 likes

Dat zou dan wel behoorlijk veel geld opleveren ja. Als je ziet waar ze vandaan komen (hun 1e huis). Maar haar man is nu ook fulltime influencer ofzo en die heeft volgens mij al helemaal weinig volgers. Goh de tijd dat kelly zich een army wife noemde hahahaha

2 likes

Dit. Ik was een veel strengere moeder voor ik effectief moeder werd.
Maar ik ben op zich ook niet zo’n strenge moeder

11 likes

Hmm ik vind het altijd lastig als een persoon die geen kinderen heeft, een mening heeft over iemands opvoeding. Ik ben een strenge moeder maar ook die van mij doen dingen die niet mogen. Godzijdank wel. Daar leren ze van. En na 100 ruzies op een dag, kies ik heel vaak ervoor om de strijd even niet aan te gaan.

11 likes

Ik ben helaas ook niet streng genoeg.
Volgens mij komt dat als soort onbewuste tegenreactie omdat ik zelf best wel streng/strikt ben opgevoed en graag sommige dingen anders wil doen. Echt elke dag zoeken naar een balans tussen begrip/erkenning tonen en toch begrenzen (en laat ons eerlijk zijn: soms willen we gewoon driftbui 3747273 van de dag vermijden en zijn we daarom net eeeeeven wat minder streng :rofl:)

12 likes