Zodat je daarna je kinderen zonder al te veel morren in bed kan leggen en je eigen avond daarna kan beginnen. Ik moet er niet aan denken om de hele avond oververmoeide kinderen te hebben rondrennen
Je kan ze gewoon naar bed doen en om 23:45 wakker maken Ăłf bij heel jonge kinderen laten liggen.
Stel je doet deze hele heisa en ze worden alsnog 00:00 wakker.
Bij de eerste die ik voorbij zag komen dacht ik nog âhm ja ook een ideeâ maar bij de 2e keer dacht ik âdoe ff normaal met zân allenâ wat een onzinnige bedriegerij en kinderen kunnen ook al jong klokkijken.
Zo kun je in principe heel oud en nieuw omschrijven
Ja ik zag dit ook⊠Wat een poppenkast. Wat mij betreft zijn er 2 opties:
A. Ik bepaal dat jij naar bed gaat net zoals normaal en als je wakker wordt van het vuurwerk of feestlawaai, kom er gezellig bij, zo niet slaap lekker door en eet je morgen je oliebol op.
B. Je blijft op tot 00.00 uur. Als ik vind dat je hangerig of huilerig wordt gaan we alsnog over op plan A.
Maargoed dit is niet heel erg a la het moderne ouderschap waarin â omdat ik het zeg / ik volwassen ben / ik je moeder benâ meer als legitieme reden ingezet mag worden.
Bij wie was dit dan?
Ik heb geen idee meer bij wie, heb het tot twee keer toe gezien. Ik dacht Anke van Delden en/of Judith Noordzij(?). Maar kan het ook mis hebben. Volgens mij beiden relatief onbekend.
@wompie ik zag het eerst bij NoĂ«lle Somogyi en omdat ik haar moederschapstijl verder wel leuk vind (vrij nuchter) was ik toen nog niet sceptisch maar daarna zag ik het ook bij voor mij onbekende accounts voorbijkomen en dan ook vrij over de top en met instaperfect filmpjes waardoor ik het ineens zoân onzin vond. Weet helaas niet meer welke accounts.
Oftewel het is meer een content-hype dan dat mensen dit echt doen
Ik mag hopen dat ze het ook daadwerkelijk deden en niet het in scĂšne zetten in scĂšne hebben gezet
Het is een mominfluencer-hype ja.
Hi! NoĂ«lle hier, ik lees als oud EGF geregeld meeâ„ïž. Ik merk dat ik het toch prettig vind om even uit te leggen waarom ik dit heb gedaan zo, want ik was zonder dit vorig jaar dit bij iemand anders te hebben gezien zelf niet op het idee gekomen.
Ik weet natuurlijk niet of jullie zelf moeder zijn, en of jullie kinderen makkelijk slapen, maar zeker bij hele jonge kinderen is het onderbroken slaapritme iets wat gezeik oplevert (hier iig wel). Dus; laat ik ze tot laat opblijven zijn ze de volgende ochtend âgewoonâ om 6 uur wakker, slapen ze de volgende 2 dagen kut want je moet ze weer in 't ritme krijgen en ze zijn ook nog eens bloed irritant door slaaptekort.
Maar ja, ik ben wel zoân moeke die dit veel te leuk vind om dit met mân kinderen te delen. dus; kwart over 6 aftellen, zij hebben voor hun gevoel de full experience oud en nieuw afgevinkt. Gaan op normale tijden slapen en geen gezeik erna. Iedereen blij! Ik vind het een top idee en gezellig ook met zân allen. En als ze wakker waren geworden middernacht hadden ze de bonus te pakken;). Joeeđ„
Joee
Kelly Caresse zegt in haar vlog dat ze 4 x per dag 10 minuten met Niko loopt. Loopjes van maar 10 minuten is toch veel te kort voor een hond? Juist Kelly is in de gelegenheid om meer te wandelen met haar hond aangezien ze gewoon thuis is. Je vraagt je haast af waarom ze een hond heeft genomen. Maar wie weet maakt papa Sjenkie ook weleens een ommetje met Niko. Gelukkig heeft Kelly het goede voornemen om langere wandelingen te maken met Niko.
Wat voor hond is het? Ik volg haar niet en heb helemaal zitten zoeken maar kan die hond nergens vinden
maar goed het klinkt wel als weinig ja maar bij sommige echt kleine/niet zo energieke rassen is het misschien wel voldoende?
Een of andere massieve zwarte grote hond en ook kleinere honden moet je wel meer dan 40 minuten per dag (!) uitlaten
Oohh zielig
En ja ik weet niet, kan mij voorstellen dat een chihuahua ofzo wel voldoende heeft aan 40 minuten. En beweging is ook niet het enige/belangrijkste, mentale uitdaging is volgens mijn hondentrainer/gedragstherapeut nog belangrijker maar goed kan mij voorstellen dat Kelly ook niet een half uur per dag zoek/snuffel spelletjes of iets anders doet met haar hond dan
Het is een chowchow volgens mij
Echt een goede keuze dus
Dat je die hond nergens kan vinden, zegt wel hoeveel aandacht Kelly aan hem geeft. Het is een chow chow. Ik heb zelf ook een hond, klein van stuk (10 kilo) en ik loop zoân 2 uur per dag met haar. Daarom schrok ik toen ik hoorde van 4 x 10 min. Ik vind dat echt zielig voor dat beestje.
Ja even voor de duidelijkheid, ik verdedig haar niet hoor. Ik vroeg het mij gewoon af.
Al was het een chihuahua dan is het misschien wel voldoende, maar dit is gewoon sneu.