Wat zot. Alsof mensen dan massaal zwanger worden voor een huis.
Volgen jullie Jasmijn van Gent? Die is zwanger, maar
Toch sinds vorig jaar uit elkaar met haar man?
Wtf ![]()
Geen idee wie dit is, maar zou het misschien een mogelijkheid kunnen zijn dat ze zwanger is van iemand anders dan haar man
Seks buiten het huwelijk?! Laat de pastoor het niet horen.
Ja!!!
Ja en sinds een paar mnd volgens mij weer samen met iemand anders
Ah oké. Dan laat ze er geen gras over groeien.
Kelly Beukers is zwanger van de 4e na 3 jongens en doet nu allemaal van die huis tuin en keuken geslachtstestjes. Voor mijn gevoel wil ze alleen heeeel graag horen dat het een meisje wordt. Ik snap best dat je na 3 jongens een meid leuk zou vinden hoor, maar vind het toch een beetje sneu ![]()
Ik heb een filmpje van haar gezien en de nadruk ligt inderdaad zó op een meisje willen. Echt fijn voor hun kindje als het een jongetje blijkt te zijn straks ![]()
Niets is wat het lijkt hè op social media. Misschien weet ze al lang dat ze een meisje krijgt
Ja dat geloof ik zo hoor, maar dan vind ik het alsnog een beetje wanhopig overkomen.
Dit deed ze bij de 3e ook, en toen bleek het dus wel een jongen🙃
Zij was toch ook degene waarvan de man een gesloten profiel had (of toen heeft gesloten) en dat hij dan de naam revealde? Dus dat als je het wilde weten je hem ook moest volgen
.
God snap ik wel.
4 zonen is wel echt een doemscenario zeg.
ftfy
Net als Jamie Li die helemaal chagrijnig was bij de geslachtsecho ![]()
Nee echt 4 toekomstige mannen specifiek
Ik vind het juist wel goed dat ze gewoon die teleurstelling laat zien, dat kan er toch ook gewoon zijn?
Tuurlijk is het zo dat een gezond kind/überhaupt zwanger zijn voorop staat, maar dat dat altijd in een disclaimer moet, of je geen (lichte) voorkeur mag hebben vind ik zo achterhaald. Ze geeft ook aan dat ze na een week al helemaal gewend was aan het idee/blij mee was. (Herken ik zelf ook)
Vind het dan bij Kelly Beukers wel weer meer er bovenop liggen en anders dan bij Jamie Li to be honest.
Vind dit zo’n dooddoener. Je mag toch gewoon even teleurgesteld zijn omdat het beeld in je hoofd anders is. Voorop staat gezondheid jaja maar dat is vanzelfsprekend.