Die hond heeft wel zijn eigen insta: https://www.instagram.com/niko_the_chow
Vast voor de spon
En het is gevaarlijk. Honden die te weinig worden uitgedaagd en veel energie hebben die ze niet kwijt kunnen zijn eerder geneigd te bijten. Dat lijkt me extra eng met 4 jonge kinderen in huis.
Sorry maar een massieve hond?
Die pup foto’s zijn van vier jaar geleden, wss is de hond nu dit:
Wel opvallend ook dat ze na de puppy fase zijn opgehouden met foto’s posten.
Gekwetstste hond
Privacy van de hond?
Sinds ze moeder is ben ik echt fan van Celine Charlotte. Love haar oprechte enthousiasme en dat ze zoveel op gevoel en op haar eigen manier doet echt verfrissend en ergens ook juist weer heel relatable voor mij terwijl ik zelf een totaal ander leven heb.
Ik heb vandaag het boek van Shari Franke uitgelezen. Zij is de oudste dochter van Ruby Franke van het youtube kanaal 8 passengers. Haar moeder zit momenteel in de gevangenis.
Ik heb 8 passengers nooit gevolgd maar ik heb wel van alles meegekregen vanaf dat ze gecanceld werden (toen bleek dat de oudste zoon al 7 maanden geen bed had) tot aan de arrestatie.
Het was echt gek om het perspectief van de dochter te horen omdat ik zoveel clips zelf “live” heb gezien.
Het is in ieder geval wel een aanrader. Echt erg wat zij en haar broers en zussen allemaal hebben meegemaakt. Ze is heel negatief over youtube en mommyvloggers (terecht natuurlijk) maar ook wel bizar dat de vlogs wel geholpen hebben in de rechtszaak omdat er gewoon letterlijk zoveel bewijs online stond.
Oh top, dus wel goed geschreven? Ik twijfelde want wil graag meer over het verhaal lezen maar was bang dat het een slecht geschrevene boek zou zijn.
Het enige wat ik net niet vind van haar is “relatable”. Maar ik volg haar ook graag, vind het echt ongelooflijk hoe ze het allemaal klaarspeelt.
Ja ik denk aan een hoop maar relatable? Vind het bij haar vooral heel duidelijk dat alleenstaand moeder worden ‘makkelijk’ is als je veel geld hebt. Die huurt bosjes mensen in om de hond uit te laten, nanny’s voor haar dochter zodat zij zelf kan werken etc.
Denk echt niet dat het gemakkelijk is met veel meer geld. Ze werkt als ze een nanny heeft, de rest van de tijd staat ze er wel echt alleen voor, de nachten enzo.
Het zal zeker wel gemakkelijker zijn dan de doorsnee alleenstaande, dat wel !
Denk dat ze ook wel echt een rustige baby heeft, dat scheelt ook. Zegt ze zelf trouwens. Dus echt allesbehalve heel vanzelfsprekend voor alleenstaande ouders.
Maar dat weet ze zelf ook.
Ja en precies daarom makkelijk tussen haakjes
Haha ja op een bepaalde manier natuurlijk totáál niet maar toch herken ik me qua mindset wel veel meer in haar dan in alle andere influencers die hier besproken worden.
En dan bedoel ik geen money mindset
Ik vond haar altijd enorm cringe en ik vind dat nog steeds heel vaak, maar wat ik wel echt heel fijn en leuk om te zien vind is hoe ze geniet van het moeder zijn. Zoveel ouders leggen alleen maar de nadruk op de minder leuke dingen van het ouderschap en het hebben van kinderen en ‘zeiken’ in mijn ogen vooral over hun kind. Zij straalt echt uit dat ze het super leuk vindt, dat is leuk om te zien.
Jaa zoals haar story vandaag of gister ook, zo van: ‘ze (de baby) wordt elke nacht nog wel 1 of 2 keer wakker, maar dan vind ik het alleen maar superleuk dat ik een kind heb’ haha, ik vind dat wel echt verfrissend
Ik verwachtte dat het hier al zou gaan over de podcast van Vita en Elise waarin Elise vertelt hoe haar kind gedurende de vlucht steeds een man aanraakte, dat die man dat kennelijk irritant vond en doe eeeven serieus het is een kind hoor.
ik zou het ook heel erg irritant vinden als een kind me de hele tijd aanraakt, dat is toch niet zo raar? Ik zou er ook zeker wat van zeggen