Mommybloggerstopic #10

Ik vind ‘even teleurgesteld’ wel wat anders dan het filmen en uiten op Youtube. Ik zie niet hoe dit anders is dan bij degene waar hiervoor commentaar op kwam.

5 likes

Want je mag je (echte) gevoel niet delen?

3 likes

Ik had ook het idee dat Masja en Krekor wat teleurgesteld waren dat het toch een meisje is…

5 likes

Niet op internet waar het kind in kwestie over 20 jaar je teleurstelling weer terug kan zien. Deel het lekker met je moeder, partner of beste vriendin.

12 likes

Ik vind het juist verfrissend dat ze geen hysterische gender reveal doen. Heb niet het idee dat ze teleurgesteld zijn.

Ik moest ineens weer aan deze video denken. Denken jullie dat Elise toen een voorkeur had voor een bepaald geslacht🤣

6 likes

Ik vind het wel verfrissend aangezien echt veel vrouwen dit gevoel hebben. Maakt het kind niet minder gewenst of geliefd en er heerst een mega taboe op.

8 likes

Als ik zwanger was van m’n twee-eiige tweeling wanneer ik al een zoontje had had ik ook gehoopt dat er een meisje zou bij zijn. De wens om een dochter te hebben heb ik altijd gehad. Uiteindelijk heb ik 3 zonen en uiteraard ben ik hier enorm blij en dankbaar voor. Maar toen was ik wel even teleurgesteld ja, en dat maakt de liefde voor m’n 3 zonen zeker niet minder

15 likes

Dan hebben we gewoon een heel andere mening.

4 likes

Laatst stond de gender reveal van de jongens bij mn aanbevolen. Daar dacht ze dat het 2 jongens zou worden en nu ik deze video zie denk ik wel een beetje dat ze zelf indekte. Is ook allemaal wat dat dit een van de weinige dingen is waar je niet zelf een keuze in kan maken en je zelf een hele sterke voorkeur hebt

3 likes

Nee hoezo? :joy:

4 likes

Ik keek altijd graag naar Bonnie maar haar vlogs bestaan alleen nog maar uit vintage kleertjes laten zien, kwaaltjes opsommen en die saaie zwangerschapsupdates voorlezen :sleeping:

20 likes

Ze koopt ook echt al kleren in maat 1,5 2 jaar :laughing::laughing:

5 likes

Voor mijn gevoel is ze ook al 1,5 jaar zwanger.

18 likes

Die kleren zijn ook allemaal zo belachelijk lelijk. Ik krijg echt flashbacks naar m’n eigen babyfoto’s in de jaren 90.

15 likes

Haha nav dit ging ik kijken, maar ook al die echte winterdingen in een random maat, misschien past ie t in hartje zomer. Of een kersttrui zooo specifieken zo’n kleine kans dat die dan past :sweat_smile:

6 likes

Hahaha echt een soort lieve versie van nmsvpe.

Nick zit er ook echt zo bij van: haal me hier weg :sweat_smile:

22 likes

Pfff ja ik keek altijd graag haar vlogs en ben echt niet anti baby content, maar het is letterlijk al-leen maar baby. Van d’r laatste 20 vlogs heb ik er misschien 3 gekeken, vind het echt jammer.

5 likes

Ja mee eens :laughing::laughing:

4 likes

Maar ik snap dit dus niet. Alsof elk kind met 1,5 of 2 jaar exact die maat heeft. Mijn oudste is 7 en loopt in kledingmaat voor 9-10 jarigen omdat ze zo lang is. Ik kan echt niet vooruit kopen omdat ik geen idee heb welke maat er over 1,5 jaar uitkomt.

Dan heeft ze dus straks allemaal winterkleding voor een kind die dan die maat in de zomer heeft :sweat_smile::rofl:

Succes ermee.

Ik vind het wel leuk dat ze niet de standaard beige/ lichtblauwe Zara kleding uitkiest trouwens.

8 likes

Ik vond dit heel aandoenlijk haha “ja dit is 12 tot 18 maanden dus dit kan hij wel 6 maanden aan!!”. Ach ja, al doende leert men toch.

18 likes