Ja daarom verwachtte ik hier ook reacties daarop vind haar soms zooo wereldvreemd
Zij vond het toch ook prima dat haar kids een hele kerststal vermorzelden
oh zo irritant, maar dit lijkt zij - oké wat generaliserend - sowieso te hebben met haar kinderen ; vaker in restaurants dat ze overal op en aan zitten, een kerststal mochten ze helemaal aan komen & kapot maken allemaal onder het mom van ‘‘haha, ja zijn kinderen he’’. What about no en grenzen.
Jaa dit vond ik ook lief. En verfrissend dat ze zei gaan slaapschema/training te doen
Die podcast kan ik echt niet aan. Ze doen alsof ze zich aan van alles irriteren, ook aan de meest normale dingen. En terwijl het zelf dus blijkbaar zulke zeiksnorren zijn mag een ander niks zeggen.
Hoezo zou een vreemde man het oké vinden als hij constant door jouw kind wordt aangeraakt. Logisch dat hij dat irritant vindt en het is aan de ouders om hun kind bij ongewenst gedrag te corrigeren.
Ja vond ik wel!
Klinkt interessant! Ik heb hem even opgezocht, staat ook al luisterboek op spotify.
Oh goede tip! Heb ‘m meteen opgeslagen.
Ik denk dat er geen reacties op kwamen omdat het niemand lukt om die podcast af te luisteren, mits je hem op 1,5x zet
En die man zei niks hè! Ze was geïrriteerd omdat op de momenten dat haar kind (van bijna 2, die kan je prima zeggen nee dat mag niet, maar Elize kennelijk niet) even niet tegen die man aan leunde, hij zijn broek afveegde en probeerde zijn been in te trekken, waaraan zij kon zien dat hij het arelaxed vond, en dáár was ze beledigd over van meneeeeer het is een koooooorte vlucht en dan kijjjjjjjjjkt hij helemaaaaaaaal van ik vind dit stoooooooooom.
Hoop echt dat haar kaalheid verder doorzet
Tenzij je*
Wordt Elise kaal?
Ja
Evenveel ruimte tussen wenkies en kin en wenkies en haarlijn inmiddels. Echt kalend.
Hahahaha heb dit even geanalyseerd dmv fotos van vroeger maar volgens mij is de afstand even groot
Ik kom er net trouwens achter dat Vita en Elise de kleinkinderen zijn van Remco Campert
Misschien is dit oud nieuws maar dat wist ik niet.
Als je Remco Campert in de zoekbalk zoekt kom je erachter dat om de zoveel tijd hier mensen achter komen
Ik ben heel benieuwd naar deze docu An Update on Our Family | Official Website for the HBO Series | HBO.com over o.a. de Stauffer familie.
Zij hebben een zoontje geadopteerd en dit hele proces gevlogd. Maar opeens kwam hun zoontje niet meer in beeld. Vragen en comments daarover werden verwijderd. Ik zal hier niet delen wat er met het jongetje is gebeurd voor degene die dit nog niet weten en de docu willen bekijken.
Ze hebben hem teruggegeven aan het adoptiebureau omdat hij meer aandacht nodig had dan ze vooraf hadden bedacht (het jongetje heeft autisme).
En never forget dat ze het “rehoming” noemde alsof het een hond was.