Haha ja dubbel raar, en een oordeel vellen over het uiterlijk van een kind en daarna alleen naar de moeder wijzen
Haha fitmetmarije zeker? Ik sta op het punt van ontvolgen want die weet haar moederschap echt overal met de haren bij te slepen, ook in compleet irrelevante situaties. En dan ook nog steeds met de bewoording āals mama zijndeā wat taaltechnisch ook nog incorrect is en het irriteert me echt mateloos.
Ja haha! Ze zei zelf dat het nog steeds 80% eten/health/sporten is en 20% mommy, maar gevoelsmatig liggen die verhoudingen wel anders. Enfin, heb haar inderdaad lekker ontvolgd want zij sluit niet meer aan bij mijn interesses
Ik heb haar al ontvolgt in de eerste maanden van de zwangerschap, ging nergens anders meer over. Goede keuze zo te lezen.
Hier hetzelfde. Heb zelf geen kinderen en volgde haar voor haar recepten e.d., maar merkte dat ik alles voorbij scrollde.
Nog iemand die dit heeft: Noor Oostenveld. Volgde haar ook om journals en outfits etc, nu ook voornamelijk baby en telkens die bumpfotoās etc. Snap dat het je leven is, maar geef dan bij voorbaat niet aan dat āhet niet alleen maar babycontent wordtā. Ook ontvolgd dus.
Nou ze heeft 2 staarten in hoor
Omg ik deed net een middagdutje en droomde dat ik op huisbezoek was bij Elise Boers, die met het hele gezin was verhuisd naar het dorp waar mijn ouders vandaan komen. Ze had muffins gemaakt en ik vroeg of ik een muffin mocht pakken, dat mocht maar die twee jongens van haar - wiens gezicht ik ook niet kon zien in de droom - werden helemaal hysterisch dat ik geen muffin mocht pakken. Dus ik dacht bij mezelf, hallo ik ben een volwassen vrouw zij bepalen niet, ik pak een muffin. Bleek het een suikervrij gezond ding te zijnš lang verhaal kort: Vond het helemaal niet leuk in dat huis en iedereen was onaardig behalve een andere gast (zo random maar komt omdat ik Love Island UK all stars kijk): Curtis Prichard. Die ging mij knuffelen en ik dacht alleen maar oh nee Ekin-Su word boosš
Moest dit echt even kwijt hahaha
Tldr: gedroomd over Elise Boers en ze was stom
Net de 2e aflevering ervan gezien en word er echt heel sad van.
Je weet dat de meeste dingen die je āwintā marketing is waar de postcode loterij voor betaald wordt om weg te geven?
Ik wou dat Mascha ook elke dag een broodtrommel voor mij maakte
Oooooh mijn God wat kan Sanneke toch zeiken ze hebben een huis niet gekregen omdat ze volgens haar 7 cent boven de inkomensgrens zitten. Nou een hele rant dat ze zo slordig behandeld is etc. en ze wil nu bezwaar maken en zelfs de wethouder inschakelen? (Die heeft vast niks beters te doen).
Ze doet echt net alsof ze een special snowflake is in deze huizenmarkt, terwijl ze zelf per se in Hellevoetsluis wil blijven. Ze wil niet werken want dan komen ze helemaal boven de inkomensgrens en āwerkt ze voor de opvangā. Echt als ze nou eens al haar gezeik op insta zou stoppen in samenwerkingen om meer geld te verdienen⦠maar nee, lekker blijven zeiken.
-einde rant-
De vrouw heeft net een baby gekregen en moet mantelzorgen voor haar moeder en ziet blijkbaar in een huizencrisis haar kans op een huis door 7 cent in het niets verdwijnen. Ik vind het niet heel raar dat ze rant en in Hellevoetsluis wil blijven? Ontvolg haar zou ik zeggen
Ze is mantelzorger voor haar moeder. Tuurlijk wilt ze in de buurt blijven en dit huis was perfect op loopafstand van haar moeder. Ja sanne kan zeiken maar hoe zuur is jet als je je huis uit moet, de ideale situatie vind met je newborn en je moeder die hulp nodig heeft, en dat dan op 7 cent kwijt te raken. Ik zou ook echt tegen de hele wereld aan willen schoppen. Ik snap dr gevoel helemaal.
Ook als ze niet de situatie met haar moeder had gehad. Het is toch logisch dat mensen een voorkeur hebben voor een bepaalde plek zonder dat ze zich daarvoor moeten verantwoorden.
Dat is met een inflatiecorrectie op haar inkomen, daar zou ik ook ZEKER bezwaar tegen maken.
Godallemachtig wat een zinvolle empathische reactie, je hebt het helemaal begrepen
Ik vind dat inderdaad ook zo belachelijk. Omdat er een wooncrisis is, mag je nog wel voorkeur hebben voor een woonplaats? Al helemaal als je mantelzorger bent, maar ook gewoon omdat je ergens een netwerk/leven hebt opgebouwd? Vind je hele reactie trouwens erg hatelijk @Theekransje
Oh ik volg haar niet eens hoor ik vind het gewoon mega irritant dat ze altijd alleen maar loopt te klagen en geen tips van volgers wil aannemen. Stop die negatieve energie in andere dingen zou ik zeggen, maar ze zegt letterlijk dat (meer) werken nog minder kans op een woning zou geven⦠maar dan zou je wellicht wel particulier kunnen huren.
Of bij haar moeder inwonen maar dat zal wel helemaal niet kunnen want dan verliest ze natuurlijk haar toeslagen
Weet je waar jij jouw negatieve energie mag stoppen?
Ja ook alleen omdat haar volgers haar daar op bleven wijzen want dat wilde ze eerst ook allemaal niet gaan doen zo koppig