Mommybloggerstopic #10

Ja dat geloof ik zo hoor, maar dan vind ik het alsnog een beetje wanhopig overkomen.

10 likes

Dit deed ze bij de 3e ook, en toen bleek het dus wel een jongenšŸ™ƒ

4 likes

Zij was toch ook degene waarvan de man een gesloten profiel had (of toen heeft gesloten) en dat hij dan de naam revealde? Dus dat als je het wilde weten je hem ook moest volgen :clown_face:.

3 likes

God snap ik wel.

4 zonen is wel echt een doemscenario zeg.

18 likes

ftfy

19 likes

Net als Jamie Li die helemaal chagrijnig was bij de geslachtsecho :upside_down_face:

15 likes

Nee echt 4 toekomstige mannen specifiek

6 likes

Ik vind het juist wel goed dat ze gewoon die teleurstelling laat zien, dat kan er toch ook gewoon zijn?
Tuurlijk is het zo dat een gezond kind/überhaupt zwanger zijn voorop staat, maar dat dat altijd in een disclaimer moet, of je geen (lichte) voorkeur mag hebben vind ik zo achterhaald. Ze geeft ook aan dat ze na een week al helemaal gewend was aan het idee/blij mee was. (Herken ik zelf ook)

Vind het dan bij Kelly Beukers wel weer meer er bovenop liggen en anders dan bij Jamie Li to be honest.

15 likes

Vind dit zo’n dooddoener. Je mag toch gewoon even teleurgesteld zijn omdat het beeld in je hoofd anders is. Voorop staat gezondheid jaja maar dat is vanzelfsprekend.

26 likes

Ik vind ā€˜even teleurgesteld’ wel wat anders dan het filmen en uiten op Youtube. Ik zie niet hoe dit anders is dan bij degene waar hiervoor commentaar op kwam.

5 likes

Want je mag je (echte) gevoel niet delen?

3 likes

Ik had ook het idee dat Masja en Krekor wat teleurgesteld waren dat het toch een meisje is…

5 likes

Niet op internet waar het kind in kwestie over 20 jaar je teleurstelling weer terug kan zien. Deel het lekker met je moeder, partner of beste vriendin.

12 likes

Ik vind het juist verfrissend dat ze geen hysterische gender reveal doen. Heb niet het idee dat ze teleurgesteld zijn.

Ik moest ineens weer aan deze video denken. Denken jullie dat Elise toen een voorkeur had voor een bepaald geslacht🤣

6 likes

Ik vind het wel verfrissend aangezien echt veel vrouwen dit gevoel hebben. Maakt het kind niet minder gewenst of geliefd en er heerst een mega taboe op.

8 likes

Als ik zwanger was van m’n twee-eiige tweeling wanneer ik al een zoontje had had ik ook gehoopt dat er een meisje zou bij zijn. De wens om een dochter te hebben heb ik altijd gehad. Uiteindelijk heb ik 3 zonen en uiteraard ben ik hier enorm blij en dankbaar voor. Maar toen was ik wel even teleurgesteld ja, en dat maakt de liefde voor m’n 3 zonen zeker niet minder

15 likes

Dan hebben we gewoon een heel andere mening.

4 likes

Laatst stond de gender reveal van de jongens bij mn aanbevolen. Daar dacht ze dat het 2 jongens zou worden en nu ik deze video zie denk ik wel een beetje dat ze zelf indekte. Is ook allemaal wat dat dit een van de weinige dingen is waar je niet zelf een keuze in kan maken en je zelf een hele sterke voorkeur hebt

3 likes

Nee hoezo? :joy:

4 likes

Ik keek altijd graag naar Bonnie maar haar vlogs bestaan alleen nog maar uit vintage kleertjes laten zien, kwaaltjes opsommen en die saaie zwangerschapsupdates voorlezen :sleeping:

20 likes