Mommybloggerstopic #10

Voor mijn gevoel is ze ook al 1,5 jaar zwanger.

18 likes

Die kleren zijn ook allemaal zo belachelijk lelijk. Ik krijg echt flashbacks naar m’n eigen babyfoto’s in de jaren 90.

15 likes

Haha nav dit ging ik kijken, maar ook al die echte winterdingen in een random maat, misschien past ie t in hartje zomer. Of een kersttrui zooo specifieken zo’n kleine kans dat die dan past :sweat_smile:

6 likes

Hahaha echt een soort lieve versie van nmsvpe.

Nick zit er ook echt zo bij van: haal me hier weg :sweat_smile:

22 likes

Pfff ja ik keek altijd graag haar vlogs en ben echt niet anti baby content, maar het is letterlijk al-leen maar baby. Van d’r laatste 20 vlogs heb ik er misschien 3 gekeken, vind het echt jammer.

5 likes

Ja mee eens :laughing::laughing:

4 likes

Maar ik snap dit dus niet. Alsof elk kind met 1,5 of 2 jaar exact die maat heeft. Mijn oudste is 7 en loopt in kledingmaat voor 9-10 jarigen omdat ze zo lang is. Ik kan echt niet vooruit kopen omdat ik geen idee heb welke maat er over 1,5 jaar uitkomt.

Dan heeft ze dus straks allemaal winterkleding voor een kind die dan die maat in de zomer heeft :sweat_smile::rofl:

Succes ermee.

Ik vind het wel leuk dat ze niet de standaard beige/ lichtblauwe Zara kleding uitkiest trouwens.

8 likes

Ik vond dit heel aandoenlijk haha ā€œja dit is 12 tot 18 maanden dus dit kan hij wel 6 maanden aan!!ā€. Ach ja, al doende leert men toch.

18 likes

Ik vind Bonnie altijd al boring en nu als bijna mommyvlogger al helemaal.

En inderdaad niet normaal hoeveel babykleding er wordt gekocht en ook al hele grote maten. Ze is gewoon koopziek, maar koopt wel via Vinted dus dan wordt het meer sociaal geaccepteerd?
Ik snap echt niet wat de lol is om al zover vooruit te kopen, is toch veel leuker om dat te doen als het kindje het ook echt bijna kan gaan dragen?

21 likes

Ooh ik vind het over het algemeen echt heel leuke babykleding. Beter dan een kind als een volwassenen gekleed en in saaie pastel of neutrale tinten.

Maar goed verder wel koopziek ja haha

13 likes

Precies dit. Mijn zoontje is ook lang en bijna 6 en loopt in 7/8 jaar

4 likes

Het is zoooo saai idd. Ik heb geprobeerd te kijken, maar trek het niet.

En zag laatst op insta haar vlogplanning met alleen maar saaie zwangerschapscontent en toen haakte ik helemaal of. Ook echt een titel als pijn in bilspier of whatever.

Ook zo’n saai ā€œinterviewā€ met Bram of Lisa met dan vragen over hoe leuk zij het vinden met dat zij zwanger is en blabla :expressionless:

10 likes

Moet zeggen dat het zomaar kan hoor. Mijn kind zat met 6 maanden dik in de 80/86. Maar ben het er wel mee eens dat kleertjes kopen voor over 1 tot 2 jaar echt wel overdreven is. Je kunt echt niet voorspellen wanneer je kindje in een bepaalde maat zit.

1 like

Laten we pleaaase niet allemaal vertellen wanneer jouw kind in maat x of y zat :sob: punt was juist dat dit soort geneuzel mega saai is

103 likes

Haha ook in je eerste post hier zulke saaie persoonlijke info komen brengen die NIEMAND WAT BOEIT. :skull:

@Dropveter Alsnog van harte welkom uiteraard. :pray:

15 likes

Dit zijn toch van die typische ā€œfoutenā€ die je maakt als je voor de eerste keer zwanger bent ? Laat ze toch, ze zal het wel weer doorverkopen via Vinted dan…

19 likes

Inderdaad, mijn vroegere zwangere ik is jaloers op haar. Alleen mijn laatste restje gezond verstand en mijn partner hielden me tegen, maar het liefst wilde ik ook 49 setjes in maat 56 kopen.

10 likes

Rustig maar. Ze maakt er toch zelf een post over? Was gewoon oprecht benieuwd hoe het dan zat, aangezien het beleid in Amsterdam dus is dat je je kind niet vroeger dan drie jaar in kan schrijven. Niet per se wƩlke school. Maar had het eerst even kunnen googlen. Haal het al weg, aangezien iedereen het blijkbaar een stomme post vindt aan de duimpjes te zien :woman_shrugging:t3::laughing:

9 likes

Ik vond het meest naĆÆeve nog wel dat ze het dan over een lila joggingpak heeft en dat dat het leukst staat als hij 1 jaar is en kan lopen, en dan laat ze die nep vans erbij zien die volgens mij meer van die newborn slofjes met plastic zooltje zijn die je een kind aandoet (lees die bijna niemand zijn kind in de praktijk echt aan doet) alleen maar voor het oog.

5 likes

Haha ahh die schoentjes had ze van haar ouders gekregen tochā˜ŗļø.
Maar tis zo, slofdingen heb ik maar 2x aangedaan bij mijn kind haha. Leren slofjes vond/vind ik dan wel weer handig! Net een extra laagje haha.
Maar inderdaad al die kleertjes… zo lastig ook per winkel/merk. Vintage dingen die ik heb vallen ook heel gek. Te groot of te klein.

1 like