Mommybloggerstopic #10

Vind dit een beetje creepy, het is overduidelijk dat hij anoniem wil blijven en dan met man en macht op zoek gaan?

5 likes

Doe even normaal en verwijder dit.

6 likes

Lol het staat gewoon openbaar op insta

6 likes

Achja mensen zijn verliefd en de hele wereld mag/moet het weten hoe bijzonder en leuk het is. Ik vind het ook een hoog msn gehalte hebben maarja zo was ik zelf ook toen ik net verliefd was

2 likes

Ja ik snap de verbazing in de reacties ook niet. Mensen vragen serieus of het nu echt zo anders is dan destijds met haar ex? Duhh iedereen vindt z’n kersverse liefde toch 100x beter dan z’n ex.

6 likes

Ja of van die ‘goedbedoelde’ adviezen met ‘ik zou even pas op de plaats nemen, eerst rust voor de kinderen’, waarom zou je dat gaan reageren bij iemand die je niet kent :sweat_smile:
Vind haar schrijfstijl wel echt vreselijk, kan zo’n bericht 3x lezen en snap nog niet wat ze nou precies wil zeggen

5 likes

“wees in liefde.”

7 likes

Ik mis soms echt de :nauseated_face: reactie

6 likes

En deze
image

10 likes

Ik zeker niet haha. En gelukkig het meerendeel van (volwassen) nederland ook niet :rofl:

3 likes

Elise brengt haar kinderen onherkenbaar in beeld maar de laatste foto op haar Instagram story vind ik nu ook niet handig
 đŸ«  (badje vol geluk)

1 like

Blijkbaar is Michelle Bollen as woensdag bij het Mooiste Meisje van de Klas te zien: Het Mooiste Meisje van de Klas Michelle bollen raakt verwikkeld in een driehoeksrelatie | AVROTROS

Ik ben wel benieuwd!

19 likes

Je ziet helemaal niks in die story

7 likes

Ziet er beter uit op die foto dan die vreselijke oranje kleur.

8 likes

Haha “raakt verwikkeld”. Alsof ze in de drugs terecht is gekomen oid.

10 likes

Ja die woordkeuze vind ik ook iets te sensationeel voor wat het is, heeft een negatieve lading, alsof het haar is overkomen (onbedoeld) en er niet meer is uitgeraakt. Maar ze was er zelf bij natuurlijk. En het is wat ik van hun begrijp juist perfect zo.

4 likes

Ik denk ergens wel dat het je onbedoeld overkomt maar dat klinkt anders dan verwikkeld raken door eerder genoemde associatie haha

6 likes

Charlotte Blitzblum verkoopt meubels via Marktplaats en wil er graag een leuk bedrag voor (wat prima is), maar moet wel een beetje lachen om de ellenlange beschrijving die er bij staat:

32 likes

Zo, gratis een heel levensverhaal bij de tafel!

29 likes

‘Op maat gemaakte tafel van kas20 met zwarte poot. Nauwelijks gebruikt, nog in nieuwstaat. Mag weg ivm verhuizing. Nieuwprijs 1700 euro, mag weg voor ongeveer 850 euro.’

12 likes