Ja ik heb het gezien. Prima uitzending maar als je haar volgt hoor je niks nieuws. Knappe meid met ‘stoere’ hobby’s, opgegroeid in een hecht en welgesteld gezin, gelukkige jeugd. Twee dingen worden voornamelijk uitgelicht in de uitzending: dat ze op 15 jarige leeftijd misbruikt is en hoe ze terwijl ze in een gelukkig huwelijk zit verliefd wordt op een vrouw en dat uiteindelijk leidt tot een relatie met z’n drieën. Inhoudelijk vertelt ze hier niks over wat niet ook al op social media heeft gestaan, behalve misschien dat haar ouders hier wel aangeven dat ze er in het begin wel moeite mee hadden en ook echt wel een tijdje aan hebben moeten wennen. Dat werd natuurlijk al wel gedacht doordat ze een tijdje buiten beeld waren op de socials, maar is volgens mij nooit echt bevestigd. Over hoe de relatie precies is ontstaan hoor je niet zoveel meer dan we al wisten. Jacqueline las haar blog en volgde haar op insta. Vervolgens stuurden ze weleens DM’s naar elkaar en waren ze op hetzelfde festival, waar Michelle haar even gedag wilde gaan zeggen. Op dat moment was het liefde op het eerste gezicht. Ze bleven appen enzo en op een gegeven moment zei Koen tegen Michelle dat hij dacht dat ze verliefd was. Hij gaf haar vervolgens ruimte om het uit te zoeken met Jacqueline. Uiteindelijk ontstond er na een tijdje ook liefde tussen Koen en Jacqueline en zijn ze met z’n drieën verder gegaan.
Dus ja prima uitzending maar als je haar volgt zou ik niet de verwachting hebben dat er veel nieuwe informatie naar boven komt, het is meer een soort samenvatting van wat ze deelt op de socials.
Ik vond trouwens wel dat de presentator op een gegeven moment de plank missloeg toen het ging over dat samen slapen. Dan zegt ie zo een beetje lachend/veelbetekenend tegen Koen: ‘Je kan er goed aan wennen.’ over het samen slapen. Vond dat een beetje insinueren van ‘Yo lekker voor mekaar pik, twee vrouwen in je bed!’.
En ik moest een beetje gniffelen toen een vriendin van haar iets zei van ‘Ja Mies is natuurlijk een mooie verschijning, en dan kan het soms toch al snel een beetje ordinair worden, maar bij haar is dat totaal niet zo!’