Mommybloggerstopic #10

Ik vond de aflevering echt tegenvallen. Niks geen nieuwe informatie oid. Echt summier… maar goed, heb me wel weer vermaakt.

2 likes

Hoezo denken jullie allemaal dat je nieuwe informatie zou krijgen? Dat programma wordt toch gemaakt voor de blanco kijker, die haar niet kent, toch niet voor “jullie” die haar al jaren dag in en dag uit volgen. :smiling_face_with_tear:

62 likes

Ik moest hier ook erg om lachen :joy:

9 likes

Ik ben al 3x in lachen uitgebarsten omdat ik jouw post weer las. :joy:

6 likes

Niks nieuws onder de zon voor ons volgers😂 Maar ik moet zeggen dat ik haar eindboodschap wel goed vond. ‘Praat, er zijn echt meer lieve mensen dan je denkt’.

12 likes

Nog niet gekeken maar: begrijp ik nou dat de vrouwen zichzelf opgeven voor dit programma? Of wordt je uitgenodigd of voorgedragen door oud klasgenoten?
Als het dat eerste is is het wel een slimme zakelijke zet; want hiermee krijgt ze wel veel nieuwe volgers. :smiling_face_with_tear:

Edit; net gekeken. Ik ben wel positief verrast over hoe Michelle overkomt. Ik vind haar veel sympathieker en echter overkomen dan op Instagram. Heb ook wel echt met haar te doen, dat perfectionisme, struggle met haar verleden, de verhouding met haar vader en het gevoel wat daarbij komt kijken. Echt een hele andere vrouw dan dat ik in mijn hoofd had.

6 likes

Je kan jezelf opgeven maar je kan ook opgegeven worden

2 likes

Nou die “natuurlijke manier van anticonceptie “ van Nina P werkt fantastisch blijkt.

6 likes

Mocht een havo 2 stagiaire de muziekjes onder die aflevering van het knapste meisje monteren? :sob: Echt telkens tien seconden jammerlijk “matchende songtekst” erdoorheen, met als dieptepunt Torn bij die foto van Koen met z’n vrouwen.

13 likes

Ja en ze is ook “hypervruchtbaar” wat een waarzegster 30 jaar geleden al had gezegd tegen haar moeder.

Ben pro-abortus maar dit voelt voor mij bij Nina (zoals alles bij haar) als uitmelken van een onderwerp. Eerst die scheiding en co-ouderschap en nu dit

12 likes

Ja, als je twee keer in een jaar ongepland zwanger wordt zou ik toch je methode even herevalueren…

15 likes

Maar dit gaat niet over nu toch, maar over 2 jaar geleden.

8 likes

Ze zegt dat ze 5 ongeplande zwangerschappen had in haar leven en hyper vruchtbaar. Maar als je continu natuurlijke anticonceptie doet (vruchtbare dagen volgen dmv kalender bijhouden) en je daar af en toe zwanger door wordt lijkt mij dat redelijk normaal. Niet echt betrouwbare methode nee en dan kan het inderdaad wel eens per jaar of meerdere keren per jaar zwanger raken…
Verder ook voor abortus, maar vond de rest van het artikel (ben geabonneerd op die mail) wel een beetje naief met ongepland zwanger het gaat makkelijk bij mij…

9 likes

Haha ja en ook die videoclips, van Justin Timberlake bijvoorbeeld haha, why :joy: ik snap dat het bij het tijdsbeeld past maar toch

8 likes

Vrijwel vlak erna was ze weer zwanger toch :smiling_face_with_tear:

9 likes

Jaa ze wilden nog even een “summer of love” met veel festivalletjes ohnee ik bedoel dit was ‘het geschenk van het ongeboren kind’ (nou hoe toevallig zeg!) en daarna was een kind wel welkom.
Ik ben helemaal pro-abortus tegelijkertijd vind ik dit wel gewoon echt dom en onnodig. Hoezo gebruik je geen anticonceptie als je weet dat je hypervruchtbaar bent en je op dat moment niet zwanger wilt worden?
Denk dat haar verhaal meer mensen tegen de haren instrijkt dan dat het het taboe zal doorbreken…

45 likes

[quote=“Freedom, post:5313, topic:34819”]
met veel festivalletjes [/quote] aka drugs… want daarna stond ze ook zwanger op Lago Lago :sweat_smile:

12 likes

Ik snap je wel hoor, en tegelijkertijd denk ik: waarom eigenlijk? Vooropgesteld: ik vind het echt kwalijk om “natuurlijke anticonceptie” als betrouwbare methode te promoten omdat het dat gewoon niet is. Maar als een vrouw die risico’s kent, daar voor kiest en toch zwanger raakt en vervolgens abortus kiest als “anticonceptiemiddel” dan is dat nog steeds aan de vrouw toch, als je uitgaat van baas in eigen buik (of ja, dat vind ik dan, daar kunnen de meningen natuurlijk over verschillen). Ik bedoel ja, “onnodig”, elke dag de pil slikken of jarenlang een spiraal in je lijf of elke keer een condoom gebruiken voor de paar vruchtbare dagen in een jaar is misschien ook “onnodig”.

Edit: sorry ik snap op zich wel dat je dit van Nina dom en onnodig vindt want dat vind ik zelf eigenlijk ook haha, omdat het bij haar niet echt lijkt door te dringen dat zwanger worden gewoon een best logisch gevolg is van haar manier van dat proberen te voorkomen :sweat_smile: en ze ook zegt dat ze niet lichtvoetig over abortus denkt en dat ze haar abortus ook heel verdrietig vond (wat ik ook begrijp)

14 likes

Maar geen tiener zwangerschap :clown_face:

2 likes

Ik zit nu die aflevering van MMvdK te kijken van Michelle en ik gier echt om die bewerking van het gedeelte over dat motorrijden? Met die filmpjes tussendoor :joy: En wat lijkt Olivia op Michelle!

4 likes