Wat @kika zegt eigenlijk. Mijn auto is mijn bezit. Mijn kind is een eigen persoon. Ik ben ook geen bezit van mijn ouders.
Ik vind mini me en prinsesje ook niet betekenen dat een kind een kopie is of dat het kind niet met auto’s mag spelen of mag voetballen? Dan zeggen we dus eigenlijk dat een prinses (=een meisje) dat niet mag en houden we dat soort onzinnige vooroordelen zelf in stand (Ik gebruik deze woorden zelf nooit overigens dus het is niet dat ik het persoonlijk opvat ofzo haha).
Keek trouwens even op dr insta en vond de opmerking over de moeder/dochter band wel opvallender moet ik zeggen. Want een goede moeder/dochter band is geen gegeven en een zoon kan net zo goed een goede band krijgen met z’n moeder. En daarnaast dat je het leuk zou vinden om later te tutten met je dochter, dat is toch ook prima? Zou mij ook leuk lijken! En als ze liever wil voetballen, ook prima. Doen we dat.
Ik vind ook echt wel wat van de manieren hoe ze dingen aanpakken maar ik denk dat dit meisje met veel liefde ontvangen wordt door haar ouders en dat is het allerbelangrijkste toch?