Nou het wordt idd weer aardig uitgemolken allemaal.
Al had ze 10 abortussen gehad zou het me niet boeien. Maar ik vind het wel zo ongemakkelijk om dan in die eigenlijk gekke anti abortus retoriek te praten over āhet zieltjeā en hoe zwaar de keuze was. Je werd zwanger en wilde het niet houden, dus je koos voor een medische ingreep. Dat hoef je verder niet ingewikkeld te maken over āzielen die je moet erenā toch. Maar er moet dan weer zoān sausje overheen.
Voor iedereen die ook de docu serie over Ruby Franke wil zien; de eerste aflevering staat op de Nederlandse Disney+ inmiddels, de andere twee komen volgende week.
Ik vond dit geen aanrader by the way, als je het verhaal al kent is er geen nieuwe info. Sterker nog, een aantal dingen kwamen er niet in terug.
Ze deden ook net alsof alles normaal was voordat Jodi in beeld kwam en als je Shariās boek hebt gelezen (of de vlogs van toen hebt gezien) is dat helemaal niet zo.
En die man is echt zoān slappeling en ik ergerde me er echt aan dat hem geen kritische vragen werden gesteld.
Ja dit & dat ze dan zegt op instagram in een reactie op haar post āer is helaas veel verkeerde voorlichting over en daardoor worden teveel onbetrouwbare vormen van natuurlijke anticoncetie gebruiktā. Dat is bij haar toch precies ook zo met 5 onverwachte zwangerschappen en 1 abortus. Ze zegt op een andere reactie ook dat de zwangerschap vlak na haar abortus is āoeps die was ook niet geplandš«£. Het liefst had ik nog een aantal jaren gewacht, maar het heeft zo moeten zijnā
Dan werkt haar natuurlijke anticonceptie methode toch niet top.
Dat ze haar verrassen met die oude bekende op dr TT en hem van achter haar laten aantikken snap ik ook echt niet! Dat op die baan is aan haar haarkleur ook later opgenomen dus dat is geen excuus ![]()
Goed samengevat haha. Dit is het stramien ja en er wordt geen millimeter van afgeweken.
Haha Bonnie die het āengeā kraampakket uitpakt samen met Nick
. Vond het wel grappig hoe verwonderlijk ze was over de spullen die erin zaten. Het meeste is wel voor een thuisbevalling maar oke. En ze is helemaal bang voor wonden. Nick die denkt dat die alcohol en watjes voor de eventuele wond/hechtingen zijn. Autsj⦠gelukkig niet!
Het kraampakket is ook een grote deceptie. Het klinkt als een kerstpakket maar er zitten helemaal geen snacks in.
Het viel me sowieso op dat ze veel verschillende haarkleuren heeft in deze aflevering lol
Hoe leuk zou dat zijn als er gewoon goeie snacks en bubbels bij in zou zitten. Als je het ooit verdiend hebt dan toch na zoān prestatie.
Ik heb wel eens gegrapt tegen vrienden dat ik een buffet zou maken met al het eten en drinken dat ze gemist hebben maar jouw idee is ook top! haha
Wat een zeikwijf zeg.
Dit gaat ze sws tot in den treure delen allemaal.
Dit is sowieso een grote ergernis van mij, als het ook in nieuwsartikelen etc. gaat over hormonale anticonceptie vs. natuurlijke anticonceptie wordt de condoom vaak niet eens als optie genoemd ![]()
Dit dacht ik ook, een paar stories erna benoemt ze de rol van de man, maar ze heeft toch zelf een man die iets had kunnen doen tegen zwangerschap?!
Ja ik weet ook niet of ze nog een kinderwens hebben anders kan Mart zich ook laten steriliseren? Of zichzelf maar ja snap dat je dat niet zomaar doet.
Ik vraag me dan ook echt af of hij dan nog wel voor het zingen de kerk uitgaat of daar ook maling aan heeft
dit is natuurlijk helemaal niet veilig maar het lijkt me ook niet dat ze is zwanger geraakt van voorvocht (ze is wel megaaaa vruchtbaar dus het kan allemaal)
Ja terwijl condoom eigenlijk een harstikke veilige (mits goed gebruikt) en hormonaal vrije optie is. Ik vind zelf zonder condoom ook veel fijner maar ja, ik heb nu geen anticonceptie dus dan maak je daar een afweging in toch
Mee eens maar ik zou het toch wel fijn vinden als er meer opties waren geweest in het leven dan spiraal, pil, condoom. Of meer opties bij mannen (alhoewel ik ook weer niet weet of ik zoān man dan kan vertrouwen op netjes iets innemen). Blijft bij mij hoe ouder ik word ook wel een zoektocht, zeker omdat ik natuurlijke anticonceptie niet vertrouw en wellicht wel nog een kind wil
Ja eens! Ik wil ook graag nog een kind en geen hormonen meer. Ik heb nu geen relatie dus ik gebruik sowieso condooms, maar stel ik krijg wel weer een relatie dan doe ik die het liefst zsm de deur uit want ik vind het echt een gedoe altijd
en minder lekker ook