Mommybloggerstopic #10

Ik ook… voor een flesje :smiling_face_with_tear:🫠

8 likes

Lijkt mij eerder een robot dan een mens.

2 likes

Volgens mij is het wel chronologisch, maar wisselt ze om van pyjama naar naar gebedskleding en weer terug (snachts met haar man en sochtends met het gezin)

8 likes

Het is toch ook sarcastisch en niet serieus haha
Tenminste ik dacht dat het een parodie was?

2 likes

Ik denk niet dat het sarcastisch is hoor…
Het zal ongetwijfeld nep zijn want hou op hoor hoe houd een mens dit vol.

2 likes

Ik word echt een beetje kriebelig van Bonnie met haar bizarre berg kleding voor haar ongeboren baby en hoe ze al die maten (volgens mij al tot 86?) zit te plannen met de maanden en de seizoenen. En dan raakt ze helemaal in de war omdat de maten en de maanden die eraan toebedeeld worden niet overeenkomen op Vinted en op andere websites.
Alsof haar baby een soort robot is die precies maattabel gaat aanhouden qua groei. En ze heeft volgens mij ook niet in de gaten dat de ene 56 de andere niet is, dat kleding soms heel verschillend valt. Het zal wel aan mij liggen maar ik vind het zo gek en naïef dat ze nu al een hele garderobe tot aan die grote maten in haar bezit wil hebben? Koop gewoon de benodigde dingen in 50 en 56 en daarna zie je het wel toch?

50 likes

Oh haha, ik dacht een grappige en super overdreven parodie van het “perfecte” moederschap :smiling_face_with_tear: maar ik kijk nu op haar insta en denk inderdaad dat het serieus is. Bizar.

8 likes

Dit had een vriendin van mij ook en ik heb haar echt vijf keer gewaarschuwd dat ze 68 van Zara bijvoorbeeld ook al moest passen als de baby nog in 56 zat, maar uiteindelijk had zij zoveel (leuke) ongedragen dingen. Nouja, ieder haar eigen ding denk ik.

1 like

Deze meid is het echt kwijt :joy: ik ging toch even kijken en ze zegt dat ze ervanuit ging dat de baby bij zes maanden wel maat xx zou hebben. Nou ok blijkbaar weet je dat als je een baby verwacht zou kunnen, maar tien seconden later zegt ze hoe ze aan die kennis komt “volgens Vinted”

3 likes

Zij doet het toch ook voor het eerst, laat haar lekker. Ze komt er vanzelf wel achter wat wel of niet handig is. Hoe geweldig dat Nick zelf kleren maakt voor hun baby trouwens, zo lief

73 likes

Hopen dat ze een super gemiddelde Hema baby krijgen. Dan komen de maten wellicht iets overeen :grin:

1 like

Dat wist ik ook niet toen ik nog geen kinderen had.

12 likes

Zij doet het natuurlijk voor het eerst dus zij moet de belangrijkste/enige regel die een baby heeft nog leren namelijk dat ze zich aan geen enkel schema houden. Niet qua groei/ maat en ook niet met eten of slapen. Er is geen peil op te trekken, je moet je constant aanpassen en kunt beter niet te ver vooruit plannen.

Ik vind dit ook niet bij Bonnie passen, heb altijd het idee dat ze zo zuinig zijn. Dan ga je toch niet een garderobe 2 jaar vooruit aanschaffen waarvan het kind de helft misschien nooit zal dragen?

9 likes

:joy: :joy: :joy:

12 likes

Heb je de video überhaupt gekeken want dit is niet eens waar

1 like

Inderdaad, wat een overdreven gezeik van sommigen

9 likes

Vooral zelf steen en been klagen, maar wel alles beter weten dan andere aankomende moeders.

11 likes

Maar dit geldt toch voor je eigen kleding ook, en bij babykleding zie je het toch gewoon als je een groot vallende 56 en een klein vallende 62 vasthoudt of naast elkaar hebt liggen?

Ga je dit nu serieus zo op de man spelen of vat ik het verkeerd op?

8 likes

Je koopt wat in de winkel, je koopt wat online, dat kun je toch niet steeds naast elkaar houden? Volgens mij maakt (bijna) iedere eerste moeder dit soort fouten. Net als dat je aanbevolen wordt 3958 hydrofiele doeken te kopen en je er 5 gebruikt. Zo zijn er vast nog meer voorbeelden.

Edit: en trouwens helemaal eens met haar stukje over de maten bij vinted, die maanden erbij vind ik ook altijd verwarrend.

17 likes

Je vat het niet verkeerd op.

3 likes