Mommybloggerstopic #10

Het kraampakket is ook een grote deceptie. Het klinkt als een kerstpakket maar er zitten helemaal geen snacks in.

33 likes

Het viel me sowieso op dat ze veel verschillende haarkleuren heeft in deze aflevering lol

4 likes

Hoe leuk zou dat zijn als er gewoon goeie snacks en bubbels bij in zou zitten. Als je het ooit verdiend hebt dan toch na zo’n prestatie.

20 likes

Ik heb wel eens gegrapt tegen vrienden dat ik een buffet zou maken met al het eten en drinken dat ze gemist hebben maar jouw idee is ook top! haha

4 likes

The story continues… mevrouw Pierson heeft geloof ik nog nooit van condooms gehoord :sweat_smile:

27 likes

Wat een zeikwijf zeg.
Dit gaat ze sws tot in den treure delen allemaal.

19 likes

Dit is sowieso een grote ergernis van mij, als het ook in nieuwsartikelen etc. gaat over hormonale anticonceptie vs. natuurlijke anticonceptie wordt de condoom vaak niet eens als optie genoemd :expressionless:

35 likes

Dit dacht ik ook, een paar stories erna benoemt ze de rol van de man, maar ze heeft toch zelf een man die iets had kunnen doen tegen zwangerschap?!

12 likes

Ja ik weet ook niet of ze nog een kinderwens hebben anders kan Mart zich ook laten steriliseren? Of zichzelf maar ja snap dat je dat niet zomaar doet.

Ik vraag me dan ook echt af of hij dan nog wel voor het zingen de kerk uitgaat of daar ook maling aan heeft :sweat_smile: dit is natuurlijk helemaal niet veilig maar het lijkt me ook niet dat ze is zwanger geraakt van voorvocht (ze is wel megaaaa vruchtbaar dus het kan allemaal)

4 likes

Ja terwijl condoom eigenlijk een harstikke veilige (mits goed gebruikt) en hormonaal vrije optie is. Ik vind zelf zonder condoom ook veel fijner maar ja, ik heb nu geen anticonceptie dus dan maak je daar een afweging in toch

16 likes

Mee eens maar ik zou het toch wel fijn vinden als er meer opties waren geweest in het leven dan spiraal, pil, condoom. Of meer opties bij mannen (alhoewel ik ook weer niet weet of ik zo’n man dan kan vertrouwen op netjes iets innemen). Blijft bij mij hoe ouder ik word ook wel een zoektocht, zeker omdat ik natuurlijke anticonceptie niet vertrouw en wellicht wel nog een kind wil

5 likes

Ja eens! Ik wil ook graag nog een kind en geen hormonen meer. Ik heb nu geen relatie dus ik gebruik sowieso condooms, maar stel ik krijg wel weer een relatie dan doe ik die het liefst zsm de deur uit want ik vind het echt een gedoe altijd :tired_face: en minder lekker ook

4 likes

Ja en haar abortus ook. Ze heeft nu een story dat 70% van de vrouwen ooit abortus heeft gedaan (?)

3 likes

Niet specifiek naar jou persoonlijk maar omdat ik dit vaker lees en het me toch af vraag; Waarom zijn condooms ‘‘een gedoe’’ voor veel mensen want tja, die vent doet het toch om en gaan?

EDIT: Sorry als dit super off-topic is. Was even vergeten in welk topic ik zat. :face_in_clouds:

6 likes

Nou ik ken in m’n omgeving 1 iemand (van dat ik het weet in ieder geval, dus zullen er wellicht meer zijn) :sweat_smile: dus weet niet of haar omgeving of de mijne dan niet representatief is

7 likes

Ik vind het altijd zo’n mood killer. Wil je lekker seksen moet je stoppen om dat ding om te doen haha. Weet ook nooit waar ik moet kijken dan, beetje awkward ofzo

10 likes

Dit is voor mij persoonlijk hoor, maar:

• ik vind als je lekker tegen elkaar ligt en ligt te zoenen etc. gewoon fijn om dan meteen door te gaan ipv eerst condoom te pakken, om te doen etc. Ook bijvoorbeeld met ochtendseks
  • als je lang seks hebt kan het soms een beetje droog worden bij de man
  • met afwisselen pijpen/seks is het gewoon niet zo chill (vind pijpen met condoom echt :face_vomiting: ja moet eigenlijk wel, I know haha)
10 likes

Ja pijpen condoom af, nieuw condoom daarna weer om man man man

5 likes

HAHA ja dat ook :joy: en ik heb altijd normale maar had dus laatst een date die echt groot geschapen was en toen knelde dat condoom ook helemaal af :smiling_face_with_tear:

3 likes

Sorry was even afgeleid

11 likes