Ze gaf laatst aan dat veel bedrijven aangeven haar volgers aantal/bereik te laag vinden óf geen budget hebben, maar vervolgens diezelfde samenwerking wel bij anderen met lager bereik te zien.
“we hebben geen budget” is inderdaad kut. Met “we hebben geen budget” kan zij haar vaste lasten niet betalen dat snap ik. Maar correct me if I’m wrong, want ik heb hier niet heel veel verstand van, maar bereik zegt toch uiteindelijk niets? Het klopt dat Sanneke een soort van community heeft, dat iedereen lief op haar linkjes klikt en dat ze wel een gunfactor heeft en dingen gratis krijgt. Maar kan ze ook echt sales genereren voor een merk? Misschien is zij gewoon niet commercieel genoeg voor bepaalde bedrijven?
Lijkt me wel lastig eigenlijk. Ze deelt ook helemaal niets op instagram behalve haar partner en haar kind. Vet lastig als je dan afwijzingen krijgt, want die worden dan heel persoonlijk.
Ik denk doordat ze weinig ,doet dat voor bedrijven ook niet zo aantrekkelijk is.
Ze filmt altijd thuis op de bank. Komt ze überhaupt wel eens buiten tegenwoordig ?
Daar wilde ze die bakfiets toch voor die jij haar afraadde
Wie wil zo’n chagrijnig uithangbord?
Ik sta wel eens aan de andere kant van influencer marketing maar ook met inzicht in cijfers is het soms moeilijk inschatten hoe een campagne gaat uitpakken. Als merk zijnde vind ik haar content niet zo aantrekkelijk en zou daarom iemand anders kiezen… hoe lullig ik dat eigenlijk ook vind.
Ja maar sanne heeft echt het reflectie vermogen van een aardbei.
Klopt. Waarschijnlijk geen sponsordeal gekregen.
Ze kan ook gewoon lekker wandelen. Haar vriend zit (of zat) ook tijdelijk thuis. Dan kun je toch met de auto ergens heen ?
Maar ook gewoon lekker een stuk door de natuur wandelen rond haar vakantie park.
Ben je nu serieus of sarcastisch?
Als je sarcastisch bent, sorry dat ik hem niet begreep maar dan is ie echt on fire.
Als je serieus bent… als je dit naar Sanneke stuurt word je meteen overal geblokkeerd.
Alle ‘girl’s girls’ die deze post liken
Ah shit je hebt gelijk ja. Det zou dan voor elke vrouw moeten gelden.
Wat is een girl’s girl? En kan ik dat ook worden?
Sorry maar ik kijk nu ff haar stories nav de posts hier en de laatste is dat ze zichzelf jankend filmt omdat ze het zo zwaar vind. Ik volg haar niet maar het is nooit positief als ik een keer kijk, en vaak dit soort shots die ik weldegelijk aandachttrekkerig vind. Zo niet nodig om jezelf jankend te filmen en elke keer zo hard te klagen hoe pittig het allemaal is.
Ik denk eerder dat Romy haar instagram als uitlaatklep gebruikt. Dat ze het niet zozeer voor likes en aandacht doet maar dat ze het misschien nergens echt kwijt kan en daarom maar online gooit op insta?
Hoe moet dat, een girls girl zijn? Of een women woman?
Vind de term wel echt cringe
Nou ik ben ook geen girls girl, maar dan zal ik wel een pick me girl zijn
Als die termen zeggen me weinig, ik vind mensen leuk of niet en ik vind ze soms teveel aandacht trekken of labiel en dat is ook de reden dat ik sommige mensen niet volg op de socials.
Ik vind het voor mommyvloggers wel altijd een ding dat je er als vlogger rekening mee moet houden dat je kinderen hebt en dat dat in mijn ogen een andere verantwoordelijkheid is dan dat als je alleen voor jezelf een ‘merk’ bent op insta. Dus daarom oordeel ik daar ook sneller over. Niet omdat ik nou zo’n topmoeder ben, integendeel, maar ik vind dat je sommige zaken deelt met je vrienden of familie of met een therapeut en niet met de hele goegemeente omdat je er dan geld voor krijgt. En het dan ‘taboedoorbrekend’ noemen vind ik niet terecht, het is in eerste instantie om geld te verdienen niet om taboes te benoemen. Dan zou je het anders benoemen en wellicht ook op een ander medium.
Ik kreeg het idee dat zij iets gratis voor een bedrijf/merk gedaan heeft omdat het beginnend was en er geen budget zou zijn en ze erachter is gekomen dat een andere influencer wel betaald heeft gekregen. Dan snap ik wel dat je pissig bent en je bedonderd voelt.