Mommybloggerstopic #10

NathalievdL begint de zondag goed, een close up op hondenkots :sob::sob::sob:

2 likes

De oudste zoon van de Bellinga’s wordt al maanden lang belachelijk gemaakt op TikTok vanwege zijn Engels. Wat doen de ouders? Die uploaden een video waarin ze de hele vlog alleen maar Engels spreken.

Op de instagram van de oudste dochter werden binnen een dag een stuk of 100 foto’s geplaatst, waaronder een aantal zwaar ongepaste bikini foto’s in het zwembad (geposeerd, met borst vooruit) meer dan honderd reacties van mensen die zeggen dat dit echt niet kan voor een 10 jarig meisje. Vervolgens worden de foto’s pas na uren verwijderd door moeder Bellinga die de insta van haar dochter beheerd.

Echt wat een fucking schijt ouders!

12 likes

Waarom kijk je dat ;o Kun je beter rapporteren dan kijken toch…

6 likes

Ik kijk het niet, ik zie die youtube videos altijd op mn startpagina. Net als de foto’s. Heb ze twee keer gerapporteerd, maar insta doet er helaas niets mee.

3 likes

Ik zie ze ondanks continu rapporteren ook nogsteeds voorbij komen. Veilig thuis zou hier imo een meldpunt voor moeten opzetten.

10 likes

Ik volg ze ook niet. Ben nergens op ze geabonneerd en toch zie ik ze wel continue voorbij komen.

Ik rapporteer zo nu en dan wel eens ongepaste shit van ze, dus wellicht komt het daardoor, omdat ik dan wel content van ze aanklik.

8 likes

Die rommel staat zelfs op Netflix :sob:

4 likes

En wat doet Zemraluani?

Die gaat meteen naar YouTube shorts om te bevestigen dat het grappig is hoe slecht zijn Engels is. Love hoe vol zelfvertrouwen hij het brengt, arme knul.

Edit: https://youtu.be/JLF3xeLwEuc?si=S5lTXKrYe9shL--X

Sorry die mongool van een vader spreekt echt debielo Engels. We are gonna learn our kids english!!!

6 likes

Dat Engels in zo vlog vind ik nog niet zo schrikbarend.

De foto’s van Lucille die op insta stonden konden echt niet!!

Maar überhaupt deze mensen zijn vreselijk.

7 likes

Mag dit hier? Of is het Mommyblogger?

Zijn er al regels over kinderen & reclame bij influencers. Annemerel zet haar kind in voor een ad van een sportschoen, zal wel normaal zijn maar ik vind het niet normaal :sweat:

6 likes

Borst vooruit :woozy_face:
Oddly specific!

6 likes

Ik hoop dan altijd maar dat het geld dat ze daarmee verdient naar de spaarrekening van het kind gaat, maar dat is vast te positief gedacht

2 likes

Hoe kansloos is dit dan? Ze had dit eerder op haar vinted voor 100 euro maar ze krijgt het niet verkocht. En een bedank video van haar kind? :joy:

Dit is @theletherfamily trouwens.

17 likes

Ik weet niet wie dit is maar wat totaal belachelijk. Geef het weg, breng het naar de kringloop!

23 likes

“zonder vergunning” betekent zonder kansspelbelasting te betalen

31 likes

Ik vind het al bizar dat je je kind inzet voor social media als mominfluencer.

Maar dit slaat echt alles. Dat kind moet straks tientallen bedankvideo’s gaan maken en deze worden gestuurd naar onbekenden? Bah. Ik krijg daar echt een heel naar gevoel van. Je weet nooit waar het terecht komt.

19 likes

Huh waar de fuck betaal je dan voor?

11 likes

Ze krijgt gewoon geld voor het huis en geeft het zelf weg aan iemand. Bizar als mensen dit betalen :joy:

9 likes

En dan heb je zelfs een vrijstelling tot 454 euro waar geen kansspelbelasting over betaald hoeft te worden. Kan me niet voorstellen dat dat poppenhuis dit waard is :sweat_smile: Je mag inderdaad niet zonder vergunning een loterij organiseren, wat ze nu nog alsnog doet, ook al geeft ze het een debiele andere naam. ‘Bijdragen om het door te geven’, hoe kom je erop?

17 likes

Wow dit is echt crazy :dizzy_face:
Ken haar niet, maar keek net even alle stories achter elkaar, hoe bedenk je het

2 likes