Mommybloggerstopic #10

Maar je koopt dus eigenlijk een ‘lootje’. Hoe is dat geen loterij?

2 likes

Omdat je er sowieso iets voor terug krijgt, namelijk een videoboodschap van haar kind :skull:

Altijd prijs dus

8 likes

Wie wil nou in hemelsnaam een video boodschap van een random kind?

16 likes

Schaamteloos dit! Ze krijgt dat ding niet verkocht, maar is te gierig om het gratis weg te geven of naar een kringloop te brengen. En dan net doen alsof je een loterij organiseert? En je kind inzetten als lokaas?
Sorry maar dan geef ik nog liever geld aan Sanneke voor haar bakfiets. Dat vind ik dan een beter doel en die is tenminste eerlijk.

29 likes

Hahaha jezus dit spant echt de kroon idd.

8 likes

Dus dat kind moet nu 24 bedankvideos gaan maken omdat mama haar poppenhuis heeft verloot op insta? En nog erger: zij stuurt 24 onbekenden een video van haar kind? Flikker toch op zeg

23 likes

Ze heeft gister geloof ik een story geplaatst dat ze hier op reageert en ze schreef iets van ‘ik heb niet gezegd dat ze in beeld komt’ oid, ze wilde iets van een video met tekeningen in beeld maken ofzo. Dus een video door het kind gemaakt, niet zozeer met kind in beeld.

Niet dat dit het hele verhaal beter maakt hoor, maar meer ter info :sweat_smile: ik vind het ook een stomme (en ondoordachte) actie. Snap ook niet dat mensen daadwerkelijk hier aan mee hebben gedaan.

3 likes

Voor 24 deelnemers dus 60 euro die vergunningsplicht proberen te omzeilen en je kind inzetten I can’t :sob:

7 likes

En dus dan ook nog al die deelnemers een video moeten gaan sturen en zorgen dat dat poppenhuis bij de winnaar komt. Inderdaad een hoop werk voor €60 :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ben ik de enige die die max niet gelooft :smiling_face_with_tear:

3 likes

Wie? Wat?

15 likes

Ohja mijn zin is een beetje krom. Ik bedoel of ze het echt op maximaal 24 deelnemers (€60,-) heeft gezet.

6 likes

Ooooooh zo

4 likes

In een vlog van 30 minuten 12 minuten kijken naar het schuiven van meubels in een kantoor zonder een eindresultaat te showen, ik ben afgehaakt bij Bonnie hoor, joeee

18 likes

Bonnie lijkt gewoon geconcludeerd te hebben dat haar fanbase alles, maar dan ook alles wat zij doet interessant vindt om naar te kijken.

20 likes

Hahah ja my god, alsof ze tijd te veel hebben en daarom maar alles heel langzaam doen

3 likes

Zij is ook de enige die een verhuizing in 60+ video’s kan uploaden.

10 likes

Maar volgens mij heeft ze ook daadwerkelijk een fanbase die dat vindt. Zie ook steeds positieve reacties onder de video’s. Prima hoor, ik kijk het niet, terwijl ik haar op zich wel leuk vind.

4 likes

BOOS gaat een uitzending maken over familievloggers. Ze proberen in contact te komen met onder andere de Bellinga’s.
Ik kan niet wachten🍿 Hoop dat het een goede uitzending wordt en dat het gaat leiden tot veel strengere regels.

155 likes

Heel fijn en goed, hopelijk komt er wat uit!
Ik wou wel even zeggen dat je linkje door wordt gestuurd via je (privé) Instagram en je naam zichtbaar is :blush:
Misschien ben je er van op de hoogte en vindt je het niet erg, maar dacht ik zeg het even

10 likes