Ja vooral in het ziekenhuis ook. Hoè bedenk je dat dit een goed idee is.
Ja wie zwijgt stemt toe toch? Maar ik vond deze aflevering echt schokkend. Vooral famillie Bellinga. Dat is echt overduidelijk een slechte omgeving voor die kinderen. En de ouders weten het rn gaan er toch mee door.
Ik kreeg hier een plaatsvervangende stressreactie van. Wat voor ouder ben je als je nog in staat bent om te filmen terwijl je kind ligt te huilen voor/tijdens een mri.
Vond die expert die er geen doekjes omwond en het gewoon kindermishandeling noemde heel sterk.
Al die familievloggers zijn gek, maar die Koetlife is wel next level. Hij bouwt zelf schommels en katapulteert zijn kinderen?!?
Hij klonk ook zo warrig in het telefoontje met Tim
Dat is toch hetzelfde gezin van dat recept voor pastasalade met een volledige pot mayo erdoorheen?
Omg, zijn zij dat? Zal me niets verbazen.
Het eerste wat ik dacht is dat de Bellingas misschien views willen pakken in een reactie in een eigen video.
Ja zeker en de kipsate tussen het tosti ijzer 🩷
Maar eigenlijk is toch de enige manier om familievlogs te stoppen om er niet meer naar te kijken
Volgens mij zijn zij wel uit elkaar, al lang.
Die kinderen waren ook niet helemaal 100 geloof ik en die vrouw ook niet, en hij duidelijk ook niet maar hij is niet officieel beperkt geloof ik.
Ik kijk nooit familievlogs dus misschien een domme vraag maar vallen bijv de Zoete Zusjes daar ook onder? Die zie ik soms wel voorbijkomen bij kinderen in m’n omgeving en krijg daar ook altijd zo’n naar gevoel bij. Kan toch ook niet gezond zijn.
Die worden ook besproken in de aflevering
Nice ook hoe die kids rauwe kip aan stokjes rijgen en hun vingers aflikten🥰
En iedereen die deze mensen volgt of afentoe hate watched draagt net zo goed bij aan deze achterlijkheid
Oh dat had ik niet verwacht want over hen hoor ik nooit commentaar. Top!
Sommige ouders verdienen echt geen kinderen
Sommige ouders verdienen kinderen, en sommige ouders verdienen aan hun kinderen…
De verantwoordelijkheid voor het welzijn van de kinderen ligt bij de ouders. Maar inderdaad, niet naar die shows en de bioscoopfilms gaan, geen merch kopen en gewoon niet kijken. Mijn kind weet dat ze geen Bellinga’s of andere familievlogs mag kijken en waarom dat zo is.
Maar vooral hoop ik dat er nu toch echt regelgeving gaat komen voor deze praktijken zodat ouders gewoon controleerbaar aangepakt kunnen worden. Dat het geen ‘mening’ meer is maar ze zich gewoon aan een wet hebben te houden
Een link in een telegramgroup met hitsige pedofielen en je hebt zo weer veel views binnen.
Maar niet kijken helpt wel iets ja.