Sorry, maar dit is precies zoals ik het me voorstel. Of hun verhaal komt terug op reddit of zo.
Pfff⦠Ik denk dan even terug aan de aflevering van Boos. Je geeft je kind dan ook 0 privacy. Weer geen veilige haven creĆ«ren, terwijl de hele basis dus gaat veranderen voor zoān kind.
Ken die influencer trouwens niet, maar hoop dat de vader niet overal een camera op drukt. Krijgt het misschien nog ergens rust.
Typisch ook dat je gelijk bent geblokkeerd, terwijl jij juist denkt in het belang van haar kind. Als je dat boek wilt promoten als hulpmiddel kun je toch ook gewoon de kaft laten zien en er even kort inhoudelijk op ingaan?
Mamalotje en kort en inhoudelijk ![]()
Ik ken haar niet en denk dat als ik haar ga opzoeken ik haar een kijker geef. Wanneer je je kind zo prominent in beeld brengt tijdens kwetsbare momenten, gun ik je dat niet.
Een camera neerzetten voordat je je scheiding aan je jonge kind gaat uitleggen is toch wel echt een nieuw niveau totale uitbuiting. Ik vind dat eigenlijk nog erger dan je kind huilend in beeld brengen oid. Ik kan me niet voorstellen hoe onveilig dat voelt als je uiteindelijk oud genoeg bent om je te realiseren dat je moeder dit soort momenten uit je leven heeft gedeeld met een anonieme massa.
amen
Ik hoop dat ze dit leest.
Dit topic is na het bereiken van de limiet van 5000 reacties automatisch gesloten. De discussie wordt voortgezet in Mommybloggerstopic #10 (Deel 7).