Mommybloggerstopic #10

Ja ze verkocht inderdaad haar kind der ondergoed.
Ook heeft ze vriendinnen van Piper betast, eentje woonde daar en daar kwam ze gewoon binnen in de slaapkamer en ging ze bovenop liggen en betasten. Dat meisje was 11 toen…
Echt walgelijk gewoon… snap echt niet dat zij nog vrij rondloopt.

8 likes

Er valt niet echt veel te vertellen verder. Dit was in 2022.

Ze had wel een heel team mee en alle shots moesten meerdere keren opnieuw er was niks spontaans aan maar ze was wel professioneel.

Geen idee of haar moeder er ook bij was.

5 likes

Precies hetzelfde hier. Ik zag en zie haar heel vaak lopen met haar nieuwe lover en vind haar echt een onaardige/zelfingenomen uitstraling hebben ook :sweat_smile:

7 likes

Momfluencer Sarah liebregts post net in haar verhaal dat ze een tijdje offline is omdat: kennelijk was het niet nodig om op vakantie aan mij en mn gezin te denken, het ergste wat je je kan voorstellen is gebeurd en ik had nooit verwacht dat mijn gezin zo uit elkaar zou vallen. Voel me erg bedrogen.

Ik denk dat we hieruit kunnen opmaken dat haar man op vakantie is vreemd is gegaan. De story is inmiddels wel weer verwijderd dus ik denk dat het uit woede is geplaatst. Wel heftig 2 kids van 2 en 7 maanden.

10 likes

Wordt in het influencertopic al besproken

4 likes

Ja laten we hier vooral op doorgaan.

7 likes

Ahh wel echt sympathiek dat je hier nog even de precieze inhoud post dan🥰

14 likes

lol reality fbi zegt dat Sarah de story heeft verwijderd nadat die man is geland en ze hem kon spreken; hij was niet vreemd gegaan, ze is compleet geflipt toen ze een foto zag waarop hij met iemand aan het praten was op de achtergrond en hem toen niet kon bereiken.

Volgens juicechannel heeft ze ook andere vrouwen eerder benaderd omdat ze hen ervan beschuldigde vreemd te gaan met haar man, wat ook totaal niet waar was.

Dus misschien is Sarah zelf wel niet helemaal goed in haar hoofd en is dit haar eigen schuld dat ze nu overal besproken wordt.

21 likes

Daar had ze zelf overna moeten denken toen ze dit zo het internet op slingerde.

17 likes

Als dit echt zo is zou ik als partner zijnde echt heel pissig zijn. Lekker als je familie / vrienden / collega’s dit op lezen over je op zo’n reality fbi.

15 likes

Zij had er inderdaad over na kunnen denken, haar kinderen niet en kunnen dit later wel lezen. Walgelijk

7 likes

jezus die arme kinderen

1 like

Ik denk dat de nasleep van zoiets openbaar posten (alle roddels etc) vaak meer negatieve impact hebben dan wat daadwerkelijk speelt.
Achteraf heb je er misschien wat volgers bij, maar los daarvan lijkt me voor je mentale gezondheid allemaal niet goed. Hoop dan altijd dat t wel enigsinds goed blijft gaan met ze. (Ook ivm de kinderen erbij)

5 likes

Holy shit, ik heb dit vanmiddag gekeken. Dit is echt gestoord

2 likes

Eergisteren was Belgische momfluencer @eva_tuyt op bezoek in een talkshow over ‘sharenting’. Daar lag ze een (naar eigen zeggen) onder vuur omdat ze haar kinderen zo zichtbaar deelt op sociale media. Sindsdien speelt ze het slachtoffer op haar insta.

Haar man @kristofhoefkens (ondertussen ook influencer) verdedigt haar met argumenten zoals deze. Hij slaat hier zooo de bal mis vind ik. Het lijkt me helemaal niet zo’n hypothetisch argument. Als kind had ik het waarschijnlijk fantastisch gevonden om gefilmd te worden en op sociale media te staan, als tiener had ik me hiervoor dan weer doodgeschaamd.

Ik vind dit eerder heel realistische scenarios, die elke ouder-influencer minstens serieus zou moeten overwegen. Om het gewoon weg te wuiven met “of niet” vind ik hier echt heel toondoof.

11 likes

Ja dit zag ik ook, heel erg triest om jezelf zo te verdedigen. Er is eigenlijk geen goed argument om je kinderen wél online te zetten; en ergens diep vanbinnen zullen deze mensen dat wel beseffen.

6 likes

Het enige argument om je kind online te zetten is dat je het zelf leuk vind. Of er iets mee verdient. Maar er zit gewoon GEEN voordeel aan voor een kind.

25 likes

Wij waren de suffe ouders van wie onze zoon geen YouTube kanaal mocht, inmiddels bedankt onze inmiddels tiener ons daar regelmatig voor. Hij vindt het al cringe als we een foto van vroeger samen kijken.

Ik gok dat de kans dat je dit als kind later vreselijk vindt precies 100 procent is.

18 likes

Zij is echt de eerste mommy instagrammer die ik hierom ontvolgde. Voelde zo verkeerd van ales te lezen en te zien van haar kinderen.

2 likes

dit zijn echt de ouders die wanneer hun kinderen later aan hun kwijt willen dat ze zitten met iets uit hun jeugd zeggen ‘ik heb alleen maar gedaan wat ik dacht dat goed was! maar blijkbaar heb ik het allemaal verkeerd gedaan!’

ik hoop (en denk) dat er een flinke supportcommunity zal ontstaan van kinderen van mom/dadfluencers wanneer het gros van deze kinderen volwassen zijn. in ieder geval genoeg medeslachtoffers om steun bij te vinden :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

25 likes