Mommybloggerstopic #10

Hahaha ja das het andere uiterste en kan mij voorstellen dat dat een zelfde uitwerking heeft :smiley:

5 likes

Ben wel benieuwd wat hij doet

Ja dat is idd het andere uiterste. Zelf denk ik een goede middenweg vinden.

4 likes

Mijn beste vriendin en ik maakten vroeger altijd heksensoep. Dan vulden we een pan met water en gooiden we daar alle kruidenpotjes uit haar moeders kruidenrekje in hahaha echt zo kut, wil je 's avonds de bloemkool kruiden met nootmuskaat en de karbonade met peper en zout, is alles op (ok haar moeder had wel echt veel kruiden, dat maakte dit nog veel kutter natuurlijk)

13 likes

Misschien vinden anderen het wel meevallen hoor maar ik vond het irritant. Steeds op de iPad willen en daarom zeuren, schreeuwen, op de bank springen en niet naar mij luisteren als ik aangeef dat ik iets niet of wel wil.

4 likes

mijn moeder was altijd blij als ik bij andere kinderen ging spelen, want dan wist ze altijd dat ik lief was en luisterde in tegenstelling tot thuis.

Ik sloot mij altijd op in de badkamer en flikkerde alle schoonmaakmiddelen, wasmiddelen, shampoos etc in de badkuip. Of ik pakte velletjes toiletpapier en plakte die met tandpasta op de bakamertegels. Op een gegeven moment was mn moeder zo boos, dat ik niet meer met een vriendinnetje naar keizer kuzco in de bioscoop mocht :triumph:.
We hadden ook een telefoon boven die mijn ouders hadden weggehaald omdat ze torenhoge rekeningen hadden omdat ik allemaal prankcalls uithaalde en habbo credits kocht.

Maar bij andere mensen thuis deed ik dat soort dingen nooit :joy:

11 likes

Klopt, kleine kinderen die op zoek zijn naar waar de grens ligt. Die ze helaas niet vinden. Want heeeejj hihaho…

3 likes

ik vraag me altijd af wat een vrije opvoeding precies is?
Wordt dit kind dan nooit gecorrigeerd en gaan ze er van uit dat een kind zelfregulerend is?
En de dingen die je als voorbeeld geeft doet mijn kind ook geregeld :grimacing:
maar ik hoop wel enkel bij ons thuis en niet bij anderen…

hahahahaha wow

9 likes

Omg haha kinderen kunnen echt monsters zijn. Ik had het creditcardnummer en alles van mn vader opgeschreven en ging dan van alles bestellen. Echt wat was ik denkende. Dat hij dat niet zou merken?!: dat schilderen/tekenen op muren durfde ik dan weer absoluut niet. Heb ook ooit samen met een vriendinnetje plas gedaan in een leeg parfumflesje. Totaal gestoord.

10 likes

Goed bezig. :+1:t2:

2 likes

Ik zou eerder verwachten dat je het juist wel nodig hebt… Ik ben iig weer gesterkt in mijn overtuiging dat ik geen kinderen wil :smile:

11 likes

Hahaha, ok, true. Maar godzijdank kun je ook gewoon seks hebben zonder dat er kinderen van komen

3 likes

Mijn grootste irritatie is echt dat ze mn dochter dan om snoep etc laten vragen en al die zakjes en pakjes op de grond gooien in minn tuin. Als ze dan aan het buiten spelen zijn en ik bel mijn dochter haar horloge om te vragen waar ze is kan ze niet zelf ophangen. Dus ik hoor dan die andere kinderen zeggen vraag je moeder om snoep/chips. Maar ook gewoon een pleuriszooi maken van speelgoed en er heel nonchalent mee omgaan (gooien etc).

4 likes

Lol wie deed dit niet als kind

15 likes

De irritatie is meer naar de zakjes en pakjes die ze daarna op de grond gooien.

2 likes

valt me altijd op HOEVEEL meuk sarah rebecca en fam meenemen op een weekendje weg. Twee nachtjes he! Alsmaar die dakkoffer en nu zelfs een stationwagen geleend van iemand…wij hebben een stel kinderen in diezelfde leeftijd als die van haar, maar als wij een weekend weggaan zijn dat drie koffers en een rugzak.!?!

8 likes

3 koffers voor 2 nachtjes? :rofl:

13 likes

koffertjes moet ik zeggen. Klein. Handbagage. Geen hutkoffer, geen dakkoffer, En zeker niet dit:

9 likes

Wie weet zit er beddengoed etc bij. Dan heb je zo een kofferbak vol.

12 likes

Of twee campingbedjes voor de kinderen, kinderwagen, kinderstoel, etc.

17 likes