Ik doe ze samen wekelijks in de machineš¤£
Pfff, het is een volle achterbak, maar het past toch? Wat maakt jou het nou uit of haar jongste kind al dan niet in een buggy zou passen zodat ze dan Ćets meer ruimte hebben?
Ga morgen op vakantie met een baby en een peuter. Vouwwagen en een Volvo v70 compleet afgeladen. Vind het ook niet uitmaken of je een weekend of 2 maanden weggaat qua bagage tbh.
Moeten de kinderen van Kelly niet naar school? Zie ze zooooo vaak op vakantie? Zal wel weer een influencerprivilege zijn.
Meerdere scholen hier in de buurt hebben deze week juni-vakantie, dus dat zal bij de kinderen van Kelly ook wel zo zijn.
Wat is juni-vakantie nou weer? Hebben ze dan geen meivakantie? Of een kortere zomervakantie?
Juni vakantie is niks officieels in ieder geval.
Sommige scholen hebben dat ipv studiedagen door het jaar heen.
Sommige scholen hebben ipv 2 weken mei vakantie 1 week mei vakantie en 1 week pinkstervakantie.
Volgens mij heeft het vooral te maken met het rooster door het jaar heen. Een continue-rooster met dagelijks een kwartiertje extra levert zo een extra week vakantie op.
marilynschrijft heeft nu een webshop. 13 in dozijn en allemaal veel te dure sad beige speelgoed. Maar het ergste: ontiegelijk veel spelfouten haha.
Wauw die prijs van dit artikel, leuke beah set
Eerst dacht ik ājongenā in meervoud van jong en dat is in het dierenrijk wel hoe je een kind noemt. Maar helaasssss
Vervolgens ging ze verder met āhemā. Jammer
Ze heet marilynschrijft en dan zoveel spelfouten. Ga er dan vanuit dat ze normaal een blog heeft oid? Heel bijzonder.
Ik ga heel slecht op de mix tussen Nederlands en Engels op deze websiteā¦
Ja dat is dat standaard shopify thema hahahha
Ja, ze āschrijftā cringe posts op instagram.
O echt?! Waarom zou iemand dat standaard makenā¦
Vita en Elise hebben het in hun laatste podcastaflevering over het in beeld brengen van je kinderen etc. Interessante onderwerp met wel wat bizarre voorbeelden van wat volgers doen (met je kind op de foto willen). Vind hun redenatie alleen heel raar, dat het (even kortgezegd want ze praten er uitgebreid over) niet erg is als je kind online staat āwant het gaat nog veel meer worden in hun verdere levenā. Ook heb ik het idee dat ze het heel erg veilig houden met het hele āhet hangt zo van de situatie af en ik kan niet over jouw situatie oordelenā blablabla om collega influencers niet voor het hoofd te stoten.
Omdat zij gewoon snel winst wil maken met dropshipping dus dan kies je gewoon een standaard template en klaar