Of je met kinderen 1 nacht of 3 weken gaat, je moet even veel meenemen. Bedjes, kinderwagen, kinderstoel, speelkleed, wipstoel al die grote dingen. Ik was laatst een week weg en hadden ook de dakkoffer nodig. Maar kon nog wel door de achterruit kijken en er was nog een hond mee.
Ligt er natuurlijk ook een beetje aan waar je heen gaat. Toen de jongste klein was kozen we vaak voor zo’n vakantiepark waar je bij je huisje ook een bed/kinderstoel etc kon bijhuren.
Maar in de tijd dat ze nog in de kinderwagenbak lag (en daar als enige fatsoenlijke dutjes in deed, dus die MOEST mee), hebben we een keer een stationwagon geleend.
En daarbij, vakantie in Nederland. Het weer kan alle kanten op. Helemaal op de eilanden, dus extra kleding kan geen kwaad.
Ik vind dit niet vreemd, wij hebben 1 kind en de wandelwagen neemt al een substantieel deel van de kofferbak in beslag dat er geen koffer bij kan dus dan is het proppen met allemaal losse tasjes om toch nog de ruimte te benutten.
Wij hadden eerst een hatchback maar toen we een kind kregen ook omgeruild voor een station. Het is ook gewoon niet normaal hoe veel er mee moet voor een kleine baby. Hoe ouder ze worden hoe minder shit er mee hoeft.
Wij gaan binnenkort ook kamperen en ik vraag me ook af hoe we al die spullen in hemelsnaam mee gaan krijgen. Zit op marktplaats al te kijken voor een karretje hahaha.
Ja toen mijn kind kleiner was moest er zoveel zooi mee altijd, ongelofelijk. Nu is ze 5 en is het gewoon dezelfde hoeveelheid als wij zelf meenemen. Het zit hem vooral in die eerste jaren en aan of je vakantieplek al een campingbedje/kinderstoel etc heeft.
Ik neem dit niet mee voor een nachtje of twee hoor. Wij hebben ook nog steeds onze mini auto en is het krap nu met twee kinderen maar het kan nog wel. Keuzes maken!
Wij zijn nu ook een weekend weg, maar heb echt kleding mee voor elk seizoen ongeveer:rofl:… het is in de ochtend winter, in de schaduw ook, en in de zon uit de wind bloed heet zomer
Ja het zal ook wel zijn als je er plek voor hebt dat je het dan meeneemt. Maar ik denk dan van, kan de wipstoel wel thuislaten maar dat is gewoon zo handig om wel te hebben. Heb alleen mezelf er mee als ik het niet meeneem.
Ik denk dat wanneer je met de auto gaat automatisch meer mee neemt, want waarom niet? Mijn vriend en ik nemen ook altijd veel meer mee als we met de auto gaan en wij hebben niet eens kinderen.
Hahah ik zie nu dat ze naar Terschelling zijn. Sarah reb. Moet hebben gedacht dat t een of ander onbewoond eiland is want elk gerespecteerd vakantiehuis heeft bijna al deze spullen gewoon ter gebruik
Een bedje en een kinderstoel ja, maar een kinderwagen echt niet hoor, en die neemt behoorlijk veel plek in. Makkelijker als ze groter worden en in een buggy kunnen.
Die jongste v haar kan toch ook in buggy?
Ja precies. 1 bedje en 1 kinderstoel maar zij hebben twee kinderen.
Hoe vaak was jij je gordijnen/cavia’s?
Ik doe ze samen wekelijks in de machine🤣
Pfff, het is een volle achterbak, maar het past toch? Wat maakt jou het nou uit of haar jongste kind al dan niet in een buggy zou passen zodat ze dan íets meer ruimte hebben?
Ga morgen op vakantie met een baby en een peuter. Vouwwagen en een Volvo v70 compleet afgeladen. Vind het ook niet uitmaken of je een weekend of 2 maanden weggaat qua bagage tbh.
Moeten de kinderen van Kelly niet naar school? Zie ze zooooo vaak op vakantie? Zal wel weer een influencerprivilege zijn.
Meerdere scholen hier in de buurt hebben deze week juni-vakantie, dus dat zal bij de kinderen van Kelly ook wel zo zijn.