Mommybloggerstopic #10

Wat is juni-vakantie nou weer? Hebben ze dan geen meivakantie? Of een kortere zomervakantie?

19 likes

Juni vakantie is niks officieels in ieder geval.

7 likes

Sommige scholen hebben dat ipv studiedagen door het jaar heen.

3 likes

Sommige scholen hebben ipv 2 weken mei vakantie 1 week mei vakantie en 1 week pinkstervakantie.

11 likes

Volgens mij heeft het vooral te maken met het rooster door het jaar heen. Een continue-rooster met dagelijks een kwartiertje extra levert zo een extra week vakantie op.

2 likes

marilynschrijft heeft nu een webshop. 13 in dozijn en allemaal veel te dure sad beige speelgoed. Maar het ergste: ontiegelijk veel spelfouten haha.

5 likes

Wauw die prijs van dit artikel, leuke beah set

5 likes

Eerst dacht ik ‘jongen’ in meervoud van jong en dat is in het dierenrijk wel hoe je een kind noemt. Maar helaasssss
Vervolgens ging ze verder met ‘hem’. Jammer

5 likes

Ze heet marilynschrijft en dan zoveel spelfouten. Ga er dan vanuit dat ze normaal een blog heeft oid? Heel bijzonder.

2 likes

Ik ga heel slecht op de mix tussen Nederlands en Engels op deze website

9 likes

Ja dat is dat standaard shopify thema hahahha

7 likes

Ja, ze ‘schrijft’ cringe posts op instagram.

7 likes

O echt?! Waarom zou iemand dat standaard maken

1 like

Vita en Elise hebben het in hun laatste podcastaflevering over het in beeld brengen van je kinderen etc. Interessante onderwerp met wel wat bizarre voorbeelden van wat volgers doen (met je kind op de foto willen). Vind hun redenatie alleen heel raar, dat het (even kortgezegd want ze praten er uitgebreid over) niet erg is als je kind online staat ‘want het gaat nog veel meer worden in hun verdere leven’. Ook heb ik het idee dat ze het heel erg veilig houden met het hele ‘het hangt zo van de situatie af en ik kan niet over jouw situatie oordelen’ blablabla om collega influencers niet voor het hoofd te stoten.

8 likes

Omdat zij gewoon snel winst wil maken met dropshipping dus dan kies je gewoon een standaard template en klaar

11 likes

Ja ik vond het ook heeeeel veeeeel disclaimers hebben om zeker niemand met de vinger te wijzen. Beetje zonde.

2 likes

Vita is bevallen van haar zoontje. Hij heet Louis. Leuke retro naam. Had iets heel anders bij haar verwacht, meer hipster ofzo.

18 likes

Zoi het dan ook weer de uitspraak Lewis zijn?
Ipv op zn frans. Zoals bij een andere influencer.

2 likes

Ik zat hier laatst nog over na te denken maar er zijn toch best wat Louis’en die je als Lewis uitspreekt? Louis Litt (Suits), Louis Tomlinson (One Direction). Ik dacht eerst ook: Franse naam dus Franse uitspraak, maar zoveel doen het blijkbaar op z’n Engels.

7 likes

Ja, daar heb je wel gelijk in. Misschien daar inderdaad niet bijzonder maar hier omdat we dichter bij frankrijk wonen en sneller de associatie hebben met de franse uitspraak?

3 likes