Echt? De keren dat ik iemand die naam hoorde zeggen was het op z’n Engels, lekker dan als hij het zelf anders uitspreekt haha.
Ik had juist wat bekakter verwacht! Maar wel leuk!
Wat een ontzettend schattig leuk kindje
Retro? Vind het juist een populaire naam nu. Er zitten twee Louis bij m’n kind in de klas. En dat zijn niet de enige op zijn school.
Ooh ik vind het echt een naam voor opaatjes haha, maar goed mijn mening doet er natuurlijk niet toe.
Ja vind ik ook echt! Ik vind echt Louis de nieuwe James. Beide leuke namen hoor, maar hoor(de) het zo veel!
Ik vind alleen Louis leuk, als in uitspraak Lo wie
Lewis echt vreselijk
Maar zij verzint die naam natuurlijk niet in haar eentje…
Vind haar laatste story zo lief!
Lo wie heb ik echt nog nooit gehoord. Ik ken hem alleen als lewis of loe wie
Ja maar dat schrijf je ook als lowie ipv louis haha
Haha ja weet ik, maar komt volgens mij komt dit wel van Louis
Elise is weer zo privileged… Wout moest de auto meenemen omdat de trein naar z’n werk niet reed en nu zegt zij haar werkafspraken af omdat met het OV met Coco teveel gedoe is? Zou dat eens op een ‘normale’ baan moeten proberen. Ben benieuwd wanneer er een tweede auto komt.
Update: ze is toch naar een afspraak gegaan en heeft bijna een trauma opgelopen omdat ze met de bus ging. Wat overdrijft zij toch mijn God die gaat nooit meer met de bus
Heb dat ook gezien, maar ik begrijp het op zich wel. Ze zei toch dat ze 3x moest overstappen. Dat is sowieso al gedoe, en al helemaal met een kinderwagen.
Denk overigens ook dat die tweede auto er snel komt. OV lijkt me sowieso niks voor haar. En de verbinding zal ook niet optimaal zijn nu ze niet meer midden in de stad woont.
Ik vraag me dan af hoe mensen dat zonder auto doen of ook met maar 1 auto. Ik ben ook met m’n baby in de kinderwagen met bus, trein en metro geweest en is prima te doen mensen helpen je echt wel
Ik ga ook nooit met de bus, en al helemaal met baby en grote wagen in de bus, geen idee hoe en wat. Dus zou ook zeker thuis blijven
Heerlijk dat Vita en Roderick zoveel tijd voor elkaar hebben genomen en de socials links hebben laten liggen. Groot gelijk!
Het lijkt mij persoonlijk moeilijker om met die hummer van ze in amsterdam centrum te komen dan met het ov. Of hebben ze die terreinwagen niet meer? Die zullen ze juist nu wel hard nodig hebben in de countryside…
Nee die hebben ze niet meer
Babys worden juist zen van het gehobbel van de bus