Mwah ja maar ik herken wel namen en dan denk ik wow oké klikte je per ongeluk of moet ik je nu in een heel ander licht zien good to know
*scrollt snel terug of ze niet weer iets met dr dikke duim per ongeluk heeft geliked
Ik ook haha, gebeurt me net iets te vaak dat ik random berichten aan het liken ben
Haha ik was dus een van die mensen die dat inderdaad had gedaan en zonder dat ik het wist van de “anti lente kriebels beweging”.
Late reactie maar bij dit soort dingen denk ik altijd, ben je zelf kind geweest? Ik namelijk wel en ik kan me nog heel goed voor de geest halen dat ik me onzettend schuldig voelde en een gekkerd toen ik voor het eerst ‘doktertje’ speelde (op mijn 6de ofzo). Pas heel veel jaren later, tijdens de reguliere voorlichting op de middelbare, kwam ik erachter dat dit doodnormaal is. Het had mij heel veel schaamte voor mezelf gescheeld als iemand dit had benoemd/uitgelegd
Ik ook!!!
Ik werd meteen geboren als volwassene eigenlijk
Je bent de Bullstronk?
(Ergens in Mathilda wordt dat aan haar gevraagd, of zij ooit kind is geweest en dan antwoord ze: Nee, ik was meteen volwassen.’ We hadden vroeger het luisterboek ervan en dat zinnetje heb ik altijd onthouden omdat ik er zo ontzettend om moest lachen. En nu nog steeds )
Die tekst onder de laatste insta post van wouter peelen Manifestatie, sterk zaad…
Haha ja jezus, die Wouter is echt niet het scherpste mes in de la he…
‘Manifestatie, het lot, of puur geluk?’
Nou Wouter, of wat je dacht van gewoon op het juiste moment seksen, zoals hoe de meeste van de miljarden mensen op aarde er zijn gekomen?
Disclaimer: tuurlijk snap ik dat dit niet voor iedereen vanzelfsprekend is maar hoe hij het brengt dat het zo wonderbaarlijk is dat ze 3 kinderen hebben gekregen terwijl ze die wens óók nog eens al hadden uitgesproken is hilarisch.
En ook nog eens een meisje!! Dankzij al die schietgebedjes als er een vliegtuig langs vloog🥲
Willemijn herinnert mij weer aan hoe irritant ik t vind als mensen verhaaltjes schrijven vanuit het perspectief van een dier😅
Ik dacht precies hetzelfde toen ik dit las
Dit is toch ook gewoon niet te doen😅
Oh god, natuurlijk nemen zij een labradoodle
Ze zijn wel hip maar veel veel labradoodles zijn doorgefokt en lijden aan epilepsie. Ook is het niet een heel makkelijk ras. Nu ken ik Willemijn niet zo maar in het algemeen gaan mensen voor labradoodles omdat ze " sooo cute " zijn.
Edit
H et is eigenlijk niet eens een ras dus je hebt vaak geen enkel idee wat je eigenlijk koopt nadat je 1,5 jaar op de wachtlijst hebt gestaan en 1500 euro hebt uitgegeven aan een veredelde vuilnisbak die gepresenteerd wordt als labradoodle danwel ‘Australian labradoodle’. Het is imho echt een hond waarmee je zegt ‘ik heb geen research gedaan en heb ook geen idee hoe je met een hond omgaat’.
Wow, ik dacht juist dat die honden hele strenge regels qua fokken hadden
Nou ja, dat betwijfel ik ten zeerste gezien hoe populair die honden zijn en hoeveel geld ermee te verdienen is
Bij goede fokkers zijn er wel echt hele strenge regels qua fokken, maar ook qua kopers. Wij hadden echt een hele lijst waar we eventueel aan zouden moeten voldoen voor we in aanmerking kwamen voor een match. Maar ook regels dat het beestje verplicht gesteriliseerd of gecastreerd moet worden zodat zuiver niet zomaar met niet zuiver gefokt kon worden. En mocht je de wensen hebben voor wel een nestje moest er vinger in de pap qua match.