Mommybloggerstopic #10

Het was wel echt een uitgebreid bericht. Reactie op @monkeyslut
Vind het echt flauw dat het verwijderd is.
(Dacht eerst dat zij en @Speedgate het zelf hadden verwijderd)

22 likes

De stories van tien… jezelf filmen hoe je staat te ademen op een heuvel overgoten met Enya muziek :sparkles:

9 likes

Ja hoe verzin je hetšŸ˜… ze is daar met een heel groepje influencers. Die gaan zeker allemaal breathwork coach worden ofzošŸ˜‚

1 like

Ik ben bang dat we aankomende dagen niet anders gaan zien…

7 likes

en wat irritant dat ze ā€œbreath with meā€ schrijft ipv ā€œbreathe with meā€ :melting_face:

18 likes

tien is enorm cringe! mƔƔr om het een klein beetje voor haar op te nemen: ik heb toch wel sympathie voor haar. Ze is niet zo’n achterbakse zweeffluencer als sommige van haar concullega’s!!

4 likes

Hoe ben je een niet-achterbakse zweeffluencer? Vertel je je volgers dan eerlijk dat alle onzin die je promoot complete bullshit is, maar dat je er geld mee verdient dus het daarom alsnog promoot?

7 likes

Ze geeft toch ook van die spirituele dans workshops? Het heeft een naam maar vraag me niet welke :laughing:

7 likes

Ik kan het gemist hebben hoor… maar verkoopt zij ook al een :sparkles:cursus?:sparkles:Dan heb ik niks gezegd.

3 likes

Haha heb niks gezien van die stories maar kan hierbij alleen maar aan the Prodigy denken :laughing:

7 likes

Nou, als ze daar een dans retreat op zou maken voor een schappelijke prijs, zou ik meteen in de auto naar Groningen stappen.

I’M A FIRESTARTER, PUNKIN INSTIGATOR

En adem uit. Voel hoe je versmelt met de aarde onder je voeten. Adem. Lach. RAVE!!

7 likes

Je hoeft toch geen cursus te verkopen om bullshit te promoten?

15 likes

Hahaha ik hoor dit gewoon door alleen maar naar het gifje te kijken

4 likes

BREATHE WITH ME :smiling_imp:
(wel net de verkeerde clip in je gifje helaas haha maar dat mag geen naam hebben)

12 likes

Biodansa?

1 like

sanny staat in het manifestatie magazine op de cover.

Ik krijg hier zo de kriebels van.

14 likes

Een manifestatie magazine :joy: :joy:

35 likes

Ja ze had het toen over dat haar vader ondernemer was en dat ze als student wel eens weinig geld had

9 likes

Sorry maar dat HAAR van hem :hedgehog: I can’t.

36 likes

Ik wilde dit net gaan zeggen ja, DAT HAAR. Echt elke keer als ik die kerel weer zie, denk ik ā€œwaarom???ā€

6 likes