tien is enorm cringe! máár om het een klein beetje voor haar op te nemen: ik heb toch wel sympathie voor haar. Ze is niet zo’n achterbakse zweeffluencer als sommige van haar concullega’s!!
Hoe ben je een niet-achterbakse zweeffluencer? Vertel je je volgers dan eerlijk dat alle onzin die je promoot complete bullshit is, maar dat je er geld mee verdient dus het daarom alsnog promoot?
Ze geeft toch ook van die spirituele dans workshops? Het heeft een naam maar vraag me niet welke
Ik kan het gemist hebben hoor… maar verkoopt zij ook al een cursus?
Dan heb ik niks gezegd.
Haha heb niks gezien van die stories maar kan hierbij alleen maar aan the Prodigy denken
Nou, als ze daar een dans retreat op zou maken voor een schappelijke prijs, zou ik meteen in de auto naar Groningen stappen.
I’M A FIRESTARTER, PUNKIN INSTIGATOR
En adem uit. Voel hoe je versmelt met de aarde onder je voeten. Adem. Lach. RAVE!!
Je hoeft toch geen cursus te verkopen om bullshit te promoten?
Hahaha ik hoor dit gewoon door alleen maar naar het gifje te kijken
BREATHE WITH ME
(wel net de verkeerde clip in je gifje helaas haha maar dat mag geen naam hebben)
Biodansa?
Een manifestatie magazine
White privilege heb je dankzij je huidskleur, dus ze zijn sowieso met white privilege opgegroeid. Maar of ze ook uit een hoge sociaal economische klasse komen, I don’t know
Ja ze had het toen over dat haar vader ondernemer was en dat ze als student wel eens weinig geld had
Sorry maar dat HAAR van hem I can’t.
Ik wilde dit net gaan zeggen ja, DAT HAAR. Echt elke keer als ik die kerel weer zie, denk ik “waarom???”
Zou hij dat zo gemanifesteerd hebben of blijkt manifestatie op dat punt juist niet te werken?
En zijn oma had iets gedaan met bloembollen…
Valt dit op je deurmat als je dat heel hard manifesteert? of moet je wel gewoon een abonnement afsluiten
Niet echt mommyblogger maar volgt iemand huisjeinbrabant? Zij hebben brand gehad in hun schuur en haar werkruimte, ziet er echt erg uit. Verschrikkelijk lijkt me dat.