Mommybloggerstopic #10

Ik zag het gister ook. Wat vreselijk inderdaad, het zou je maar gebeuren.
Zag ook al een crowdfunding voorbij komen net.

8 likes

Wow die KC-club kost gewoon €22,22 per maand! Dat is echt veel geld! Hoeveel leden zullen er zijn?

1 like

Ik vrees dat er helaas vrij veel simpele zielen (sorry ik vind geen betere bewoording) dergelijk lidmaatschap aangaan :tired_face:

14 likes

Ik krijg Rudolf van Veen- vibes

16 likes

Ik krijg er Scooter vibes van. ‘Ich bin Scooter, und du bist auf die Deutsche autobahnnn’

22 likes

Creepers!! Krijg zo de kriebels van deze 2 mensen

7 likes

Ik denk dat dit in het opbiecht topic hoort dan maar ik vind hem echt đŸ«Š

6 likes

Omg

12 likes

Omg

11 likes

Nouja wel fijn dat er letterlijk voor iedereen een markt is.

25 likes

Ik vroeg me al af hoe zij in godsnaam zo’n huis kunnen betalen en die camper, vakanties,
 En die man werkt ook niet meer of ook voor het KC bedrijf.

1 like

Ja van dat bedrijf en instagram dus

6 likes

Elise Boers die een oplossing zoekt voor het zorgen voor d’r kinderen op de dagen dat Wouter naar het buitenland is. Ze heeft nu telkens familie of vrienden over maar dat kan niet altijd. Ik blijf dit zo bizar vinden, het zijn je eigen kinderen??? Wat denk je ervan om er “gewoon” zelf voor te zorgen in plaats van al die hulp? Snap dat het soms wel lekker is hoor maar elke keer?

12 likes

Wil ze hun niet naar de opvang sturen dan?

5 likes

Ze moet toch ook wel eens een soort van werken?

20 likes

Ik wil ook wel iemand die telkens voor mijn kinderen zorgt

En het lijkt me ook wel heftig een new born en een peuter tweeling. Maar het was wel een bewuste keuze waarin ze ook weten welke job Wouter heeft. En dat je dan af en toe op hulp kan rekenen is leuk maar je kan er toch niet voor altijd van uit gaan.

Maar ze hebben genoeg centjes dus een au pair of nanny lijkt me wel iets voor hen.

Edit: ik ging er wel van uit dat dit voor momenten was waarbij de kinderen niet naar de opvang zijn. Omdat de tweeling vroeger naar de opvang ging dacht ik dat dit nu ook het geval was/is

5 likes

Zoekt ze niet naar een samenwerking voor zo’n au pair bedrijf ofzo? :sweat_smile:

7 likes

Nou ze gingen laatst varen met vrienden, dus 4 volwassenen en tweeling + baby en toen ging de oppas mee :smiling_face_with_tear:. Vond dat echt heel decadent overkomen. En ook ongemakkelijk dat je in zo’n kleine sloep zit als oppas met 4 volwassenen om je heen die zitten te bekijken hoe jij die tweeling vermaakt?

16 likes

Tweeling gaat 3 dagen

1 like

Tuurlijk! De tweeling gaat nu 3 dagen per week naar de crĂšche en dan mist ze ze al dus ze wilt ze ook niet meer sturen.

Voor m’n gevoel hebben ze geld zat dus dan zou ik denken dan doe je toch even minder samenwerking aannemen en minder edities van dag vragen kaart spel eruit gooien. Heb je meer tijd over meteen

4 likes