Que?
Het zal aan mij liggen maar ik volg het allemaal niet meer. De kat is weg maar gisteren gevonden maar kan niet in de auto?
Siep is een kind en de blonde hond is Flip en die woont nu bij de bruine hond, haha.
Maar hoe heette die bruine labrador die ze vroeger hadden dan.
Precies haha… Zie stories.
Saar?
Die heette Saar
Ik kan het allemaal niet meer volgen. Maar sowieso zielig voor al die huisdieren dat ze met kinderen moeten dealen.
Ohhhh ja, nou we zijn weer bij hoor.
Inmiddels gezien, die kat wil niet in de auto en reageert angstig (en krabt). Klinkt allemaal niet handig inderdaad. Misschien moeten ze hulp van jackson galaxy inschakelen (my cat from hell).
Het is maar wat je ‘bij’ noemt, dat beest is ook al 5 jaar dood ofzo
Heeft Willemijn iets aan haar gezicht veranderd?
Ik heb d’r al jaren niet meer gezien maar er is iets anders aan haar.
De bril?
Beugel?
Zij is ook zo iemand die er op bewegend beeld zo anders uit ziet dan op geposeerde foto’s, zonder oordeel verder, maar valt me altijd weer op.
Ahhh dat is het denk ik, het is idd de mond
Ze schreef in een eerder bericht (“namens” de hond) dat hij zowel Flip als Siep werd genoemd? Dat begreep ik niet zo goed
Mensen adopteren katten uit Syrië? Is dat normaal?
Is dat niet dat ze die namen altijd door elkaar haalt zoals veel ouders? Mijn moeder had altijd zo’n heel lijstje dat ze opnoemde
Jaa dat zie ik inderdaad ook bij sommige ouders, dat ze de verkeerde naam tegen het verkeerde kind zeggen.
Oh zo bedoelde ze dat. Goeie
Maar dan niet de namen van de andere 2? Missch lijken die ook minder op elkaar