Jouw tweeling is 3 en 1?
Uiteraard bedoelt ze dit, haha hoe had ze het anders op moeten schrijven?
Is siep een kind? Ik dacht dat dat ook een hond was omdat er 2 honden op de foto staan
Siep is haar jongste kind. Bo is de bruine hond op de foto.
Dankjewel!
Ik had op het moment van de komst van onze pup dus inderdaad 3 zonen en zij waren toen 3 jaar en de tweeling 1 jaar. Misschien was ik niet duidelijk genoeg
Dat lijkt me wel echt heel veel werk
Ja dat is hier ook. Ben altijd erg streng geweest dat kind niet bij de hond mag als hij aan het eten is of in zijn mand ligt. Maar scheelt denk ik ook dat de hond er al was voor het kind er was.
Vind het ook gewoon best dom als mensen een pup nemen bij een heel jong kind.
Denk dat Willemijn er in dit geval goed aan gedaan heeft. Hartstikke zielig voor de hond als hij constant zoân drukke peuter om zich heen heeft en amper rust krijgt. Het is dan ook een kwestie van tijd voor het een keer fout gaat en de hond dat kind een knauw geeft omdat hij knettergek wordt. Beter om dat te voorkomen en op tijd een ander huisje te zoeken
Nee, de hond was bang voor de peuter.
Zo ingewikkeld is het toch niet? Ik bedoel, het zijn geen Nick en Simon ofzo.
Ik weet ook niet wie Nick en wie Simon is hoor
Susan en Freek lukt nog wel redelijk
Nick is degene waar je de naam Simon bij zou verwachten, en Simon is degene waar je de naam Nick bij zou verwachten. Snap je?
Dit is serieus hoe ik het onthoud ð«
Maar als je eenmaal wel weet wie wie is dan past de naam Simon veel beter bij Simon en andersom past de naam Nick veel beter bij Nick.
Ik was door deze posts echt in de war want ik vind Simon juist een Simon en Nick een nick qua uiterlijk. Van hun persoonlijkheid weet ik niks.
Simon = rond hoofd = Ernie
Nick = lang hoofd = Bert
Haha ik heb dat met Scarlett en Joyce van âikvrouwvanjouâ. Ik moet ook altijd weer denken wie wie is omdat ik de namen omgekeerd beter vind kloppen.
Ik trek hun sowieso niet, zo opvallend dat ze rondom hun verhuizing weer gingen vloggen om alle spon te vermelden en daarna weer stoppen. Hun vlogs zijn ook altijd zo rommelig en onduidelijk, duidelijk alleen maar om samenwerkingen te promoten.
Ik heb dit met Wil en Tien, weet nog steeds niet wie wie is maar volgens mij gok ik altijd verkeerd