Mommybloggerstopic #10

Jouw tweeling is 3 en 1?

7 likes

Uiteraard bedoelt ze dit, haha hoe had ze het anders op moeten schrijven?

31 likes

Is siep een kind? Ik dacht dat dat ook een hond was omdat er 2 honden op de foto staan

8 likes

Siep is haar jongste kind. Bo is de bruine hond op de foto.

4 likes

Dankjewel!

6 likes

Ik had op het moment van de komst van onze pup dus inderdaad 3 zonen en zij waren toen 3 jaar en de tweeling 1 jaar. Misschien was ik niet duidelijk genoeg

Dat lijkt me wel echt heel veel werk :flushed:

14 likes

Ja dat is hier ook. Ben altijd erg streng geweest dat kind niet bij de hond mag als hij aan het eten is of in zijn mand ligt. Maar scheelt denk ik ook dat de hond er al was voor het kind er was.
Vind het ook gewoon best dom als mensen een pup nemen bij een heel jong kind.

11 likes

Denk dat Willemijn er in dit geval goed aan gedaan heeft. Hartstikke zielig voor de hond als hij constant zo’n drukke peuter om zich heen heeft en amper rust krijgt. Het is dan ook een kwestie van tijd voor het een keer fout gaat en de hond dat kind een knauw geeft omdat hij knettergek wordt. Beter om dat te voorkomen en op tijd een ander huisje te zoeken

18 likes

Nee, de hond was bang voor de peuter.

11 likes

Zo ingewikkeld is het toch niet? Ik bedoel, het zijn geen Nick en Simon ofzo.

31 likes

Ik weet ook niet wie Nick en wie Simon is hoor :sweat_smile:
Susan en Freek lukt nog wel redelijk :relieved:

11 likes

Nick is degene waar je de naam Simon bij zou verwachten, en Simon is degene waar je de naam Nick bij zou verwachten. Snap je?

21 likes

Dit is serieus hoe ik het onthoud 🫠

11 likes

Maar als je eenmaal wel weet wie wie is dan past de naam Simon veel beter bij Simon en andersom past de naam Nick veel beter bij Nick.

25 likes

Ik was door deze posts echt in de war want ik vind Simon juist een Simon en Nick een nick qua uiterlijk. Van hun persoonlijkheid weet ik niks.

12 likes

Simon = rond hoofd = Ernie
Nick = lang hoofd = Bert

:relieved:

20 likes

Haha ik heb dat met Scarlett en Joyce van ‘ikvrouwvanjou’. Ik moet ook altijd weer denken wie wie is omdat ik de namen omgekeerd beter vind kloppen.

45 likes

Ik trek hun sowieso niet, zo opvallend dat ze rondom hun verhuizing weer gingen vloggen om alle spon te vermelden en daarna weer stoppen. Hun vlogs zijn ook altijd zo rommelig en onduidelijk, duidelijk alleen maar om samenwerkingen te promoten.

13 likes

Ik heb dit met Wil en Tien, weet nog steeds niet wie wie is maar volgens mij gok ik altijd verkeerd

4 likes