Dit is hoe ik die 2 van ikvrouwvanjou uit elkaar haal.
Oh spuit 11. Nja ik zit in iedergeval keihard te lachen hierom. Vooral bij bert en ernie hahahaha.
Dit is hoe ik die 2 van ikvrouwvanjou uit elkaar haal.
Oh spuit 11. Nja ik zit in iedergeval keihard te lachen hierom. Vooral bij bert en ernie hahahaha.
Nick heeft altijd kort haar en heeft de kortste naam.
Simon heeft wat langer haar (of iig gehad dus dat is in mijn hoofd die met het lange haar) en die heeft de langste naam.
Ik onthoud het altijd als: de kleine is Simon want die heeft een langere naam nodig ter compensatie, de lange is dan Nick.
Simon is de fuckboy, Nick is de typische vader. Zo onthoud ik het en het klopt ook nog want Simon gaat aan de lopende band vreemd en Nick heeft veel kinderen.
Nou inmiddels vergeet ik niet meer wie nick en wie simon is hoor
Dit voelt allemaal als ezelsbruggetjes die zo ingewikkeld zijn dat je alles weer vergeet hahaha, maar ik vind het hilarisch om ze allemaal te lezen
En uiteindelijk maakt het ook niet meer uit, want ze zijn uit elkaar
Net zoals Flip (hond) en Siep (kind)
En zo is de cirkel weer rond, haha
Ik ken een hond die siep heet en een man die flip heet. Dit maakt het niet makkelijker.
Jawel, net als bij Nick en Simon is het andersom dan je denkt.
En dat kind heet Jip. Heel verwarrend allemaal.
Ja maar dit is de OG Siep.
Had Willemijn nog meer gedeeld over waarom ze niet online was de laatste tijd?
Laatst in een story stond dat ze overspannen was dus dat zal er misschien iets mee te maken hebben.
Ik kijk sinds lange tijd weer een vlog van Sanny & vindt het nu alweer irritant. Ze komt vaker te laat met haar kind op school âwant we willen niet haastenâ en âdan is het maar zo dat we te laat zijnâ. Dan zet je de wekker toch een halfuur eerder
Oh wat lijkt me het erg dat je leerkracht bent en kinderen van dit soort ouders in je klas hebt.
âGeen zin om te haastenâ. Niemand maar echt niemand heeft ooit zin om te haasten, maar het moet soms gewoon. Tenzij je denkt dat het universum om jou draaitâŠ
Plus dat het voor het kind zelf ook heel vervelend is om altijd als laatste de klas in te moeten komen terwijl iedereen al in de kring zit bijv. Op de school van mijn kinderen wordt je er echt op aangesproken als dit een paar keer achter elkaar voorkomt. Het is geen vrije inloopđ Belangrijk voor kinderen om te leren: afspraak is afspraak, regels zijn regels.