Ik kwam net terecht op een vlogkanaal van een kind, wat op zichzelf niet zo gek is want volgens mij hebben tegenwoordig best veel kinderen een youtubekanaal. Maar dit kanaal is gestart door haar ouders, bestaat 10 jaar en er staan gewoon bijna vierduizend videos op? Echt waarom zou je dat willen voor je kind Het waren ook allemaal videos vanuit dat kind met haar als enige focus, vind het nog een stap verder dan gezinsvloggen eigenlijk. Ik zal wel naïef zijn want dit is vast niet het enige kanaal dat zo is, maar ik vind het echt shockerend, dit kind weet gewoon niet anders dan dat haar hele leven op youtube staat?
Zo bizar toch waar ouders hun kinderen aan bloot stellen. Ik zag net ook een TikTok filmpje van een klein kind en toen ik naar de opmerkingen keek toen stond daar:
Oh she is growing up so much. I miss her tiny body…… en die comment is het meest geliked
Waarom wil je dit voor je kind.
Aambeien (niet zómaar een aambei…)en laatst al derde tepels incl melk bij leonie, niet te doen. Hoef echt geen #awareness voor ieder lichamelijk ongemak.
Ja!! En als ze hier mee leest kan ze misschien proberen om er poedersuiker op te doen, dat werkt bij stoma’s ook dus misschien ook wel op aambeien. Hoop op een update
Ik vind het wel top dat ze er gewoon openhartig over is, ook als is het heel erg TMI. Misschien had ze vooraf beter een waarschuwing kunnen geven
Voor mij is het weer een reden op mijn lijstje erbij om niet zwanger te willen zijn / een kind te krijgen.
Maar je krijgt er zoveel voor terug
De hond was bang van het kind. Niet andersom. En dat kun je vooraf niet weten.
Ik zag op instagram toevallig een foto van Noortje Geerts voorbij komen. Zij is een vriendin van Elise en Vita en komt ook weleens in hun vlogs voorbij. Blijkbaar ambieert ze een soortgelijke carrière want ze is nu heel actief op insta en tiktok met grappig bedoelde filmpjes en heeft al 10.000 volgers
Ja echt uit het niks is zij ineens met filmpjes begonnen. Denk dat ze veel volgers vanuit vita en Elise heeft. Heb dr q&a gelezen, lijkt er wel echt op alsof ze vol voor het influencerleven gaat. Ze werkt niet meer sinds ze moeder is dus ze zal nu via de manier dan geld willen verdienen ofzo.
@Lady90 vinden jullie haar echt grappig? Vind het zooooo cringe en onorigineel wat zij doet 🫣
Nee! Haha ik vind het ook tenenkrommend.
Ik mis die steven? Uit new york zijn vlogs.
Is ook niet mijn humor hoor. Weet niet wat ze hiervoor voor werk deed maar op zich snap ik wel dat ze dit probeert. Lijkt toch heel makkelijk geld verdienen. Zal vast niet zo makkelijk zijn om heel veel volgers te krijgen enzo maar zo kan ze wel mee liften op het succes van Elise en Vita
Jaaa die is echt van de aardbodem verdwenen
Ziet iemand op tiktok ook weleens vlogs van Maria Bootsma voorbij komen? Ik word helemaal naar door dat zalvende stemmetje dat zij op zet brrr. Wie ik wel leuk vind is Mabel Bilic, die is tenminste lekker nuchter en real.
Ik moest zo lachten om die stories van Mies, ze moest even slippers naar school brengen en maakt hier een heel filmpje van met sentimenteel muziekje eronder en overdreven afscheid bij het hek van de school…hahaha…
Heet haar kind slippers…
Nee dat was de hond die weg moest.
Nee B, B-tje, Ollie, Lau en Morris. En als je ze alle vier tegelijk wil aanspreken gebruik je #klavertjevier