Mommybloggerstopic #10

Morris zn gewone naam?? Niet Morrie ofzo? :joy:

8 likes

Al dat soort grapjes vind ik echt vreselijk en allemaal stuk voor stuk een slap aftreksel. Enige die ik heel leuk vind met filmpjes is laviesanne

9 likes

Haha ik zie nu net haar laatste TikTok, daarin zegt ze echt 5 x dat je haar moet volgen om te zien wat voor leuke spannende plannen ze gaat uitvoeren de komende tijd. Zullen de gezusters Boers haar dat geleerd hebben? :crazy_face:

3 likes

Nee dat is volgens mij de enige die gewoon bij zijn naam wordt genoemd. :laughing:

5 likes

Michelle bollen heeft volgends mij een skybox gekocht!

4 likes

Waar basseer je dit op?

5 likes

Ze schreef gisteren letterlijk iets van ‘nog even wachten op de sleutels van de box’ icm met iets voetbalkledingachtigs van een van de kinderen

7 likes

Oh! Ik ging ff kijken op dr Insta maar zag niks. Maar als het idd gisteren was

4 likes

Uurtje bij de kapper :relieved:

5 likes

Mijn eerste gedachte zou zijn dat ze zo’n storage-box bij de Shurgard heeft gehuurd.

13 likes

Dan kijk je haar instastories kennelijk nooit :crazy_face:

7 likes

Momo!

8 likes

Ja dacht ik ook al maar dat is echt takkeduur toch

3 likes

Wat is een skybox precies? In mijn hoofd is dat zo’n prive ruimte bij het stadion?
Klopt dat?
Ze zei ook iets verbouwen volgens mij dus dat vond ik nog mysterieuzer.

3 likes

Ja ze heeft er ook al een foto van gedeeld, in stories eerder.

3 likes

Klopt. Vaak gekocht vanuit een bedrijf, om klanten in uit te nodigen (en een wedstrijd te kijken).

6 likes

Wel leuk voor hun, dat het bedrijf zo goed loopt . Hebben jullie er wel is iets gekocht?

2 likes

Instagram Stories kijk Anoniem zonder registratie | Insta Stories :grin: Kun je haar stories en posts toch zien

8 likes

Pff echt cringe die Noortje Geerts. Ook zo’n story van gisteren, dat dr baby eerst wel doorsliep en nu weer 3x per nacht wakker wordt en wil drinken. Wie de “gouden slaaptip” voor haar heeft, of misschien moet ze wel een slaapcoach huren? (Hengelen naar spon??)
Volgens mij is dat gewoon een manier om veel engagement te krijgen, dus van die vragen te stellen waar veel mensen (in dit geval: andere jonge moeders) op reageren.

5 likes

Ik lees vooral dat de kleding die ze verkopen van slechte kwaliteit is (lees: na 1 keer wassen al belabberd) en dat de verzending en verwerking van retouren heel lang duurt. Ik neem aan dat het kleding is wat bij het World Fashion Centre en dergelijke wordt ingekocht? Blijf het bijzonder vinden dat daar zoveel geld aan te verdienen valt
 maar blijkbaar is er animo voor

8 likes