Principes naleven is blijkbaar lastig als je ook veel geld kunt verdienen
Een slaapcoach⊠dat kind is toch net geboren?
Duurzame kinderkleding? Die kids lopen alleen maar in merken als Ralph Lauren, Tommy en - vooruit - Zara, etc. Volgens mij is daar weinig duurzaams aan.
Op hun eigen opening droegen ze geen Jolie Noe. Dat zegt al genoeg denk ik
Nee, ik vind het allemaal net te duur voor de oerlelijke prints.
Laura Ponticorvo is bevallen van Cinco
Zeker. En geboren in OK 5 om 12.11, dit was zijn pad!
De tering, ze heeft bij de keizersnede zelf die baby uit haar buik gehaald. Quelle horreur
Is alleen het eerste gedeelte van het woord duurzaam inderdaad .
Cinco Pietro Miracolo Allegro. Sorry maar het klinkt echt alsof ze gewoon random woorden heeft vertaald naar het italiaans.
Gelukkig kan dit in steeds meer ziekenhuizen, het kan echt heel helend zijn voor vrouwen na een eerdere nare ervaring.
Vijf piet vrolijk wonder?
Dit werd bij mij ook aangeboden maar ik was bang dat ik mân darmen zou vastgrijpen ofzo. Ik weet dat het niet kan maar brr. Maar het kan inderdaad helend zijn.
âWant voor minder dan duurzaam doen we het nietâ aldus MB over haar collectie met moodstreet.
Uhu.
Ja maar echt precies hierom snap ik gewoon niet waarom zoveel mensen zo obsessed met haar zijn. Ik bedoel van het haar tot haar nagels en haar perfecte â we zijn een happy family- de Walkies-â maar sinds âde polyâ zijn de vakanties met haar ouders wel voorbij) tot aan haar zogenaamde belang voor duurzaamheid blij kleding: echt vrijwel ĂĄlles is een grote show.
En af en toe dan laat ze even het ârauwe leven in Huize Bollenâ zien, maar dat wordt dan ook weer overgoten met liefde voor dit en liefde voor die en kijk mij eens in mijn huispakje ( que? De helft van de the zit dat huispak eruit als mijn zondagse outfit) treurig in mân dikke BMW zitten met krokodillentranen. Echt, zij is echt mijn bec.
Waarom niet? Bij een vaginale bevalling doen sommige vrouwen dit ook.
Ik wilde het graag maar doordat mijn baby in stuitligging lag was dit lastig, teveel kans steriliteit te doorbreken.
Nou ik vind een kind uit je opengesneden buik pakken wel iets heel anders dan aanpakken tijdens je vaginale bevalling
Prima hoor als mensen dit willen en de chirurg is er okee mee, ik had die behoefte in ieder geval absoluut niet.
Je kan het zelf niet allemaal zo zien he, je handen en baby worden in de juiste positie gebracht en dan is het gewoon één beweging naar je borst toe.
Ik snap ook niet hoe dit kan ivm steriel zijn etc, mijn vriend raakte per ongelijk dat scherm aan en toen werd ie al bijna neergehoekt omdat dat absoluuut niet mocht laat staan als je met je handen je baby uit je buik haalt
Ik lees bij een mommy blogger met 4 (relatief kleine) kinderen dat ze inschat 25 wassen per week te doen. Ik heb 2 kinderen en doe er echt hooguit 3 a 4? En mijn kinderen dragen meestal niet langer dan 1-2 dagen dezelfde kleren? Beddengoed doen we wel maar 1x in de twee weken maar dan nog vind ik die 25 bizar?