25 per week? Wtf. Hoe vaak was je dan wel niet per dagš Ik mag hopen dat je per maand bedoelt haha
Zou ze heel veel aparte wasjes hebben, bijv. wit, dagelijks, beddengoed, rood, zwart, geel, babydingen met ander wasmiddel etc.? Sowieso belachelijk om de machine zo vaak te laten draaien. Echt niet nodig, lijkt mij.
Ja per week zegt ze⦠is wel een schatting, maar dan nog. Nathalie vijfhuizen is het, kan me er ook echt niks bij voorstellen en vind dit soort shit best shocking, zeker als ze er dan ook nog een droger voor elke was bij gebruiken
Dat is echt absurd. Ik heb een bouwvakker als man, ik sport iedere dag, heb 2 honden en 2 kinderen (die ook allebei op een sport zitten) en zelfs ik was niet zo vaakš
Maar goed ik ram ook zowat alles bij elkaar dus misschien ligt het daar aan haha
Edit: ja ja nu gaat iedereen vertellen hoeveel zij wassen haha ik trap ām lekker af
Something something gordijnen
Was je die elke dag?
#askingforafriend
Ze heeft net gepost dat ze 15 bedoelde ipv 25, typfout.
Doesnāt make it better
Ik krijg ook een beetje jeuk van die stories van Kelly C. Doen alsof je mensen wilt helpen dichter bij zichzelf te komen om vervolgens daarna je kaartendek en die achterlijke club die hier bij zou helpen, aan te smeren.
Elke x als ik denk miss is een gezin toch leuk open ik het forum en denk ik āNOPEā
Kind zelf uit je buik halen mijn god ik krijg het er spaans benauwd van.
Ik word wel gewoon de vader.
Die kreeg bij mijn bevalling ook aangeboden dat hij de baby wel mocht aanpakken. Ik heb nog nooit iemand met zoveel zekerheid nee zien zeggen
Onmogelijk⦠hoe lang duurt een was cyclus? Minimaal 1,5 uur bij mij. Dat zou beteken dat ze 22,5 uur aan het wassen is per dag.
Overdrijven is ook een vak.
Lezen is ook een vak want het gaat over 15 per week, niet per dag
Okeee laat maar
Wat mich bollen betreft, vind ik het vooral grappig dat ze zelf een webshop heeft met polyester troep, maar dan alsnog ads plaats voor most wanted met gelijkaardige polyester troep.
Ik vind het bij haar zo gek wat voor kleding keuzes ze maakt. Eerst was ze enkel van de hele dure jurkjes van Karen Millen, toen kwamen er allerlei polyester troep sponsor deals en nu heeft ze een poly ester troep winkel.
Hohoho, zijde en polyester haha
Poly is sowieso wel een thema in haar leven
Oh excuses: zijde-polyester troep dan
Misschien onpopulair maar ik vind haar sinds dat hele poly gebeuren veeeel minder leuk om te volgen. Misschien ook sinds ze dat bedrijf hebben met zān 3en. Het gaat alleen maar daarover en ik word echt Spaans benauwd als ik haar door haar leven zie sjezen. Blijf het ook bizar vinden dat zij nog geen 30 is.