Ik heb dat bij die Kelly caresse. Zon ontzettende moeke en dan 10 jaar jonger dan ik.
Hahah ja dat je elke keer denkt: Ben jij nou nóg geen 30???
Wait wacht? Hoe oud is zij.
Daar kom je toch al gauw aan met 4 kids? Ik zit met 2 al aan de 10-12 pw. Drie keer beddengoed, vier handdoeken per dag, pyjama’s, kleding, kleedjes van de hond, schoonmaakdoekjes etc etc.
Jeeeee ik kijk nav je berichtje sinds maanden weer eens naar haar insta maar wat is dat voor een zweefteef geworden?
Hahah ja in mijn beleving totaal niet dus? Wij wonen ook met 4 en doen er 3, gemiddeld. Soms 4. En we zijn prima schoon (genoeg).
Doe niet aan drogers trouwens dus meer was dan dat gaan we echt niet doen per week
Nou ik 3 a 4 per week haha
Ohja zonder droger is het wel moeilijker. Als je je handdoeken meerdere keren gebruikt en beddengoed niet iedere week doet scheelt dat natuurlijk wel veel. Dat is een beetje persoonlijk of je dat fijn en fris vind. Maar als je het meeste gewoon 1 keer/dag gebruikt dan hoopt het best wel snel op.
Ik kan er echt slecht tegen als een ‘mommy-influencer’ een bedrijf volledig afkraakt via social media. Echt, wil je dan je bereik gebruiken om een bedrijf volledig zwart te maken? Los het gewoon lekker met de klantenservice op.
Was je het beddengoed 3x per week?? Of doe je het allemaal apart?
Nee! Een keer, ik bedoelde 3 setjes beddengoed.
Maar heb je dan niet ook gewoon een heel kleine trommel waardoor je aan zoveel wassen komt, als je drie wassen nodig hebt voor drie sets beddengoed?
Bij mij zou dat in één keer kunnen (ervanuitgaande dat de kinderen eenpersoonssets hebben), dat scheelt natuurlijk ook in aantal wassen.
Nee, ik doe het in een keer. Maar dat is wel dan al 1 hele was zeg maar. Als je maar 1 set heb zou je er nog handdoeken ofzo bij kunnen doen. Ik heb 8 kilo volgens mij en stamp hem aardig vol altijd.
Bedoel je dat over de anwb
Ik vind haar vlogs wel leuk om te kijken, maar volgends mij upload ze alleen nog als merken bij haar een YouTube sponsee blok afnemen
Jup!
Nu is Willemijn, net zoals Cynthia, ook aan het aquarellen geslagen. Ik voel een nieuwe zij-stal-mijn-kapsel aankomen
Het is altijd hetzelfde riedeltje. Ze zit aan de eettafel/op de bank/in de auto en praat veel maar laat niets zien en zegt ook eigenlijk niets. Dan zijn er wat blikken over en weer met Koen en/of Jacqueline waarvan je weet dat het een soort insiders ding is. Dan laat ze nog even zien wat ze heeft geshopt voor het klavertje 4. Vervolgens roept ze dat ze gaat afsluiten maar lult nog 10 minuten vol.
Dit, terwijl ik haar er zoveel ouder uit vind zien. Ik zou haar eerder op eind 30 schatten, weet niet waar dat aan ligt. Misschien door de enorme (bruine) laag make up? Het fascineert me wel elke keer haha.
En dan te beseffen dat we bijna even oud zijn en zij al 4 kinderen heeft
Haha ja zo jong al 4 kinderen. Wat ga je de rest van je leven dan nog doen. Staat zo ver van mij af.