Nou dit. Hoe vaker zij benadrukt dat ze alles heeft wat haar hartje begeert hoe meer ik denk “getver wat saai om niks meer te wensen te hebben”. Benauwend ofzo.
Wat ga je de rest van je leven dan nog doen.
Haha hier ben je toch niet serieus mee he? Alsof kinderen krijgen het ultieme doel is in het leven en je daarna niks meer te doen hebt?
Nou echt he, die comment staat dus ook heeel ver van mij af hahah
Kinderen krijgen is juist niet het ultieme doel, daarom is ze zo verbaasd dat ze al zo jong 4 kinderen heeft terwijl ze nog haar hele leven voor zich heeft. Zo vat ik het op iig en snap het wel
Ja dit. Nu ben je voor de rest van je leven aan het zorgen. Zijn er vast een paar bij die nog tot hun 36e bij onsmam blijven hangen. Hoef je lekker niet zelf te wassen en koken
Niet echt een mommyblogger maar misschien hebben veel haar wel gevolgd ivm haar zoontje met een spierziekte (SMA) die vorig jaar overleden is. Ze werd toen weer zwanger en lees net dat dat kindje 12u na de geboorte is overleden wat een groot verdriet
het afscheid is ook precies een jaar na haar andere zoontje.
@arwenadinda gaat het om.
Mwoah. Vind mn leven met twee kinderen toch echt wel een stuk minder zorgeloos en vrij. Hopelijk ervaart zij dat anders. Maar ik ben heel blij dat ik die fase ook bewust en lang heb meegemaakt. Het is allebei leuk maar totaal niet te vergelijken.
Of je voedt ze gewoon op tot onafhankelijke mensen die zelf vrijwillig ergens tussen hun 18e en 21e het huis uit gaan, dan ben je zelf begin veertig en kun je heerlijk alles doen waar je zin in hebt
Je bent nog steeds hun moeder
En als moeder draait je leven volledig om je kinderen, ook als die volwassen en zelfstandig zijn? Ik ben blij dat mijn moeder daar niet zo over denkt en gewoon haar beste leven leeft nu ze geen kinderen meer thuis heeft. Als ze ons wat dichter bij elkaar had gekregen had ze dat al veel eerder kunnen doen, maar ja
@anon4775214 het huis uitgaan kan ook gewoon op kamers hè? Ik heb de eerste acht jaar ofzo met huisgenoten gewoond, en mijn broertje woont ook met huisgenoten
Ik heb toch een beetje medelijden met Annemerel dat ze pas na 2 jaar een dag voor zichzelf heeft om even schaamteloos te Netflixen en te doen wat ze zelf wilt. Ik zou eens even goed met Tuurtje in overleg gaan dat dit wel vaker gebeuren mocht. In mijn geval zou ik al helemaal gek zijn geworden.
En dan zouden ze thuis wonen, kan je nog steeds doen en laten wat je zelf wilt lijkt mij. Je kan zelfstandig op vakantie je kan uit eten wanneer je wilt je hebt geen oppas nodig. Je kan echt weer een vrij leven hebben ook al heb je thuiswonende kinderen
Precies dat! Ben je ook zelf bij. Misschien wilde AM het zelf niet?
Ja
Klinkt trouwens echt wel als mijn nachtmerrie als ik 2 jaar lang geen dag voor mezelf had.
Ik vind dit ook echt zo’n bullshit, dit doe je toch echt alleen en helemaal alleen zelf zo. Breng dat kind een keer een weekendje naar je ouders om te logeren, heb je zomaar ineens 2-3 dagen voor jezelf! Als ik dit kan bedenken kan zij dat toch ook?
Ja ik vind dat ongelofelijk alsmede ongelofelijk treurig.
Maar heb op basis van Insta ook het idee dat zij heeeeel veel cq bijna alles met zijn drieën doen, dan heb je allebei veel minder tijd voor jezelf.
Dan moet je ook maar weer het geluk hebben dat ouders dat willen. Vrienden van ons hebben ouders die dat totaal niet willen. De ene moeder vind het prima om een keer een dagje op te passen, maar de ouders van de andere kant zitten daar totaal niet op te wachten. Maar logeren echt niet.
Ja dit inderdaad en ze kiezen er bewust om hun kind 1 dag naar de opvang te sturen. Voor zover ik weet ging dat om de kosten en lag het niet aan de beschikbaarheid van de opvang oid. Denk dat zij liever vaker op vakantie gaan en niet willen besparen op andere luxes dan meer geld uitgeven aan oppas/ opvang.