Mommybloggerstopic #10

Jemig wat een non discussie dit. Wtf cares

Terug naar mommybloggers aub
Ben wel benieuwd naar de naam van annemerels baby! Ze deelde volgens mij dat het met een E begint, is dat een soort uitnodiging ik te gaan raden? Misschien Edward of Elias oid?

11 likes

Ik vind dit grappig. Ik vind het overigens ook niet zo boeiend verder. Maar de mogelijke naam van een baby nog minder :smiling_face_with_tear:

5 likes

Haha ja moest iets verzinnen om de aandacht af te leiden van wie het het zwaarst heeft want er is oprecht weinig minder interessant dan dat.

Denk overigens dat namen door velen wel interessant gevonden worden gezien hier een babynamen topic is met best regelmatig nieuwe posts :+1:

8 likes

Evy of Endomondo :laughing: als het met een E begint zijn dat de enige twee die ik ken.

6 likes

Hier worden wel veel ergere dingen gezegd over mom influencers en opeens is een bericht blijkbaar schadelijk omdat het ouders onzeker kan maken door een vertekend beeld over (newborn) baby’s? En benoem je eerder dat het echt een kut bericht was. Ja dat vind ik mega overdreven

11 likes

Edwin! Evert! Egbert!

5 likes

Ja eens hoor. Heb het over het bericht in het algemeen. En was idd overdreven om het een kut bericht te noemen. Maar blijf het onnodige opmerkingen vinden + invulling.

3 likes

Hahaha en @Lalaland wat een toewijding aan hardlopen :rofl:

4 likes

Er is toch zo’n programma? Hardlopen met Evi?
Zou wel een weggevertje zijn haha. Wordt het een meisje dan eigenlijk?

3 likes

Het wordt volgens mij een jongetje dus Evi lijkt me niet heel waarschijnlijk haha

2 likes

Oh :rofl:
Dat heb ik gemist haha

2 likes

Ermin! Van Garmin

3 likes

Evan misschien

6 likes

Estravano naar Strava :stuck_out_tongue_closed_eyes:

7 likes

Ezra, Emile, Eden, Elias, Elijah.

6 likes

Haha ik dacht wtf is ener-giegel voor vaags?!je innerlijk energie oproepen in een lachcursus? Maar het is energie-gel😞 saaai

9 likes

Haha jezus die disclaimer kun je er toch zelf bij verzinnen.
Dit is weer zoooo iemands bericht helemaal doodanalyseren terwijl je best snapt wat iemand bedoelt zonder 100 disclaimers eronder te hoeven zetten

4 likes

Ze zei laatst in haar stories ook dat het een bestaande naam was waarvan ze 1 letter hadden veranderd. Ben benieuwd of het daardoor gelijk zo’n gekunstelde naam wordt. Ik vind de naam van haar dochter heel mooi, jammer dat ze die praktisch nooit gebruiken.

5 likes

Ik vind Egbert wel echt iets voor Anmemerel.

5 likes

Ellende begint ook met een E

19 likes