Nou Elise heeft zelf gezegd dat je een baby er zo hij doet, en dat het zo’n makkelijke baby is. Dus lijkt me dat ze het idd vooral zwaar heeft met de tweeling.
Haha maar wat is dit ook echt voor speculatief gesprek over welk kind het moeilijkst is voor een wildvreemde, vrij bizar
S.arah die met dr zieke kind staat te wiegen. Ik snap dat echt niet. Dan zet je dus bewust je telefoon neer, in opnamestand, om dit te gaan filmen?
Sorry dubbelpost maar heb weer ff rondje instamoeders gedaan dus moet het even kwijt. Kindje van Vita met z’n blote billen online en die vriendin Noor gaat ook vol voor het mommyinfluencerschap, bij een recept post ze #moeder, apart haha
Echt ik kwam hier om dit te posten. Ook die story waarbij ze aankondigt dat het kindje +40 graden koorts heeft en je ziet gewoon aan dat hoofd van dat dochtertje dat het zich echt niet goed voelt. Waarom maak je daar foto’s van? Haar leven delen is haar job maar dit kan echt wel zonder dergelijke foto’s/filmpjes van haar zieke kinderen?
Sarah met puntjes is in dit geval niet nodig aangezien er miljoenen hits op het internet te vinden zijn met die naam
Goed punt! Ik heb al menig mommyblogger ontvolgd maar zou dat bij haar beter ook doen.
Vita heeft haar eerste vlog met baby geplaatst. Heel leuke video, ze zijn helemaal gelukkig met de kleine
Roderick lijkt me zo’n lieve partner 🥹 telkens als Vita met de baby in beeld was zei hij, kijk nou je doet het gewoon!!
Ja vond het ook echt heel lief!
Wat een heerlijke vlog! Kreeg gewoon beetje tranen in mijn ogen van dat koffie momentje in bed. Ze zien er zo stralend en gelukkig uit. Wat een dotje dat kindje.
Krijg een beetje medelijden met Annemerel
Ze kan alleen maar rondhangen, kind is zo vaak ziek en het komt over alsof ze heel weinig hulp krijgt
Ze zit thuis met een kind met waterpokken, haar vriend moet werken. Dat zal bij de meeste mensen zo gaan in die situatie toch?
Hoogzwanger en dagelijks updates hoe ze zich door de dag sleept en blij is als kind naar de speeltuin gaat met papa
Niet iedereen heeft vanzelfsprekend veel hulp van de omgeving. Dus als je dan hoogzwanger thuis bent en je kind gaat maar 1 dag in de week naar de opvang. Dan zien je dagen er gewoon zo uit? Haar man werkt toch doordeweeks.
Vast ja, krijg er dus een beetje medelijden van want het komt over alsof ze het zwaar heeft
Tja dit lijkt me gewoon het leven als je een jong en af en toe ziek kind hebt, toch?
Maar dat kan dan toch nog steeds zwaar zijn?
Ja dat zal het heus zijn, dat maakt Annemerel er in haar stories niet van.
Medelijden, sure