Deze discussie is vorige week al geweest
Heb niet het idee dat die ouders heel veel aanwezig zijn maar wel af en toe oppassen. Laatst poste ze iets over dat ze ze lang niet gezien had ivm vakanties en dergelijke en ging ze daar wel werken zodat zij met haar dochter gingen spelen ofzo.
Maar die zijn wellicht ook nog zelf aan het werk?
Ik vind het ook wel sneu voor haar. Zoals andere ook zeggen, niet uitzonderlijk en wel het leven waar ze voor āgekozenā heeft (met thuiswerken, een dag opvang en dergelijke). Maar dan kan het alsnog af en toe zwaar zijn natuurlijk.
Ik snap niet zo goed wat er precies zielig is aan Annemerel. Ze kiest toch zelf hiervoor? Of zij tweeƫn. Je hoeft geen tweede kind. Je kunt voor een vaste baan kiezen. En wat betreft oppas weten we helemaal niet hoe zij erin staat toch? Misschien doet ze het allemaal wel liever zelf
Ze kiest er zelf voor vind ik in zoān situatie zo raar. Ze is hoogzwanger met een peuter, dat is toch gewoon pittig. En ja ze wilde zelf een 2e kindje maar dan mag je het niet zwaar vinden? Voor een vaste baan kiezen, waarom? Zij is al mega lang zzper, dan ga je toch ook niet ineens in loondienst. Bovendien heb je dan toch ook vrije dagen met je peuter?
Dus iedereen die bewust zwanger is geworden mag ook niet klagen over je bevalling? Want je koos toch zelf voor een kind. Dat is eigenlijk wat je zegt.
Ik vind het vooral grappig dat mensen hier medelijden hebben met haar, terwijl ze zelf geen woord rept over hoe zwaar het wel niet is. Ze post zelf dat ze aan het genieten is van de stilte voor de storm met Sex and the City op de bank
OkƩ vandaag misschien niet maar ze post ook geregeld dingen die ze wel zwaar vindt.
Maar zoals ik al zei, ik vind het eigen keuze maar daardoor soms alsnog niet leuk voor haar:
Maar jĆj vult toch voor haar in dat zij het zwaar heeft? Ik zie haar dat niet zeggen of schrijven op haar stories. Daarom begrijp ik niet dat zoveel hier medelijden hebben. Ze maakt haar eigen keuzes en dealt klaarblijkelijk daarmee, dat is toch niet zielig?
Ze heeft eerder wel gepost dat ze het zwaar vindt.
Ja wolletjes!! Die verkopen altijd goed toch. Dat ze waarschijnlijk niet gewassen zijn en wel in gepoept hebben we het niet over. Gelukkig is wol zelfreinigend
Ohhh my was er weer zoān compleet overpriced instasale? Ik moet nog bijkomen dat ze de vorige keer allemaal troep met vlekken en stift er op verkocht voor 25 euro.
Kan niet eens zien wat het precies is⦠dacht eerst scrunchies voor 70 euro
ā¬45 voor een tweedehands onderbroek?
Ja het staat er echt gedragen maar in perfecte staat
Als het Augustine is die ik ken is het Augustine Amsterdam wat duurzame bikiniās maakt. Ze lijken er wel op
Het is blijkbaar een bikinibroekje dat nieuw 85 euro is.
Dat je dure items niet voor 50 cent weer doorverkoopt snap ik helemaal. Ik heb deze sale niet gevolgd maar de vorige keer werd er echt veel geld gevraagd (en betaald) voor kinderkleding die gewoon echt op was. Leuk dat het dan van Mingo is en je er nieuw ws wel wat voor betaald hebt, maar een broek met zwarte stift vlekken er op is ook gewoon dat.
Oh excuus, ik dacht dat het ondergoed was. Vind een bikini wel een iets ander verhaal en geloof best dat ie nieuw de helft duurder was hoor.
Dat gaat om een āwolpakket met gebrekenā. 65 euro voor āwolletjesā met gaten/vlekken/gekrompenā¦
- wie verkoopt zoiets?
- wie koopt dit???
Edit:
Ook geen reclame voor dilling dat in al die (dure) kleding gaatjes zitten.
Edit 2:
Je moet die kleding ook niet weggooien (ook zo zonde), maar bied het dan vb aan voor max 10 euro zodat een creatief iemand er voorbeeld een vlaggenlijn ofzo van kan maken. Maar 65 euro?!
Wtf is een āwolletjeā?