Mommybloggerstopic #10

Ik zou er zelf ook echt geen geld voor vragen hoor maar kleding met gaatjes kan je vaak gewoon repareren hoor. Die shirtjes van dilling zijn toch best dun dus als je een x blijft haken of hebt het lomp gewassen met een broek erbij dan krijg je dat toch gewoon. Merino reguleert warmte goed, het is niet ook nog zo sterk als teflon helaas :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Wtf je koopt dus voor zo veel geld een pakketje met afgedragen kleding?
Echt insane dat je dat vraagt naar ook dat je dat koopt

2 likes

(Merino) wollen baby en kinderkleding. Zijn sommige mensen helemaal fan van en noemen het dan soms ook nog eens ā€˜wolletjes’

7 likes

Walgelijk.

31 likes

SarahRebecca oa :smiling_face_with_tear:

3 likes

Als ze er zelf veel geld voor betaald heeft, dan snap ik wel dat je het niet gratis weggeeft. Wat ik
kwalijker vindt is als iemand kleding die ze zelf gratis (samenwerking) hebben gekregen voor de hoofdprijs proberen door te verkopenšŸ¤žšŸ»

7 likes

Wat ze ook doet :stuck_out_tongue_winking_eye: lijkt bijna elke influencer wel te doen, echt schaamteloos

10 likes

Maar ook als het kapot en/of vies is? Ik vind het echt heel raar om kapotte of vieze spullen te verkopen.

5 likes

Als je zo veel wollen kleding hebt als zij dan weet je wel dat je het niet wast met een broek erbij.

1 like

Zo die Nina Pierson heeft van het scheiden inmiddels haar hele online identiteit gemaakt 🫠

7 likes

Is een keer wat anders als mommy, verhuizen en motivatiegezweef.

3 likes

Kwam hier om dit te zeggen! Een expert is geboren, nieuw verdienmodel gevonden; Scheid’en het boek. (En die post vind ik echt intens kut. Nu ze zelf gescheiden is, is het blijkbaar tegennatuurlijk dat mensen bij elkaar blijven?)

14 likes

Dat zegt ze toch helemaal niet in die post. Ik vind wat ze zegt eigenlijk wel interessant, maargoed ik heb dan ook dezelfde visie op relaties als die zij hier opgooit.

8 likes

Ugh ook altijd dat argument dat mensen gemiddeld maar 40 werden, alsof iedereen op de dag na zijn 40e verjaardag omkiepte… Nee, er gingen heel veel kinderen dood, wat het gemiddelde naar beneden haalde, mensen die hun kindertijd overleefden werden gewoon (bijna) net zo oud als nu :roll_eyes:

54 likes

Het riekt naar haar scheiding gebruiken voor marketing. Hele feestelijke lancering van haar cover, het ā€˜nieuwe’ leven gevonden te hebben etc. @Ikketik ben het met je eens.

7 likes

Geld verdienen met hun leven is op zich ook wel wat influencers doen

12 likes

Ja dit. Terwijl er eerst zo vaak stories waren over ā€˜zoveel jaar samen en nog steeds een toprelatie’ blalabla’.

8 likes

Ja eens. Helemaal prima dat je gaat scheiden, ik vind dat de conclusie van een relatie/huwelijk ook mag zijn dat het niet werkt. Maar dat hele prekerige/expertgedrag wat er nu weer bij komt vind ik zo vermoeiend.

23 likes

Haha dank hiervoor!!! Duidelijker kan niet.

4 likes

Ik heb zoooo met mijn ogen gedraaid net. Ik zie op de instagram van Kelly Spronk dat zij helemaal buikpijn heeft vanwege het feit dat een volger haar baby dezelfde naam heeft gegeven (Mosa) als zij en dat was een speciale naam en dat iemand anders die naam nu gebruikt is supererg. Holy shit, je deelt alles op internet dus wat verwacht je? Echt I can’t. :rofl: :rofl: :rofl:

50 likes