Mommybloggerstopic #10

Haha wauw en ze overschat haar bereik misschien ook wat, want ze hoop dat straks niet half Nederland Mosa heet. :thumbsup:

Edit: en nog een keer wauw: via haar profiel kom ik op het profiel van iemand anders terecht die met 90 (!) man naar het strand is gegaan voor een gender reveal party. Iedereen helemaal in wit/beige gekleed ook. Mijn familie en vrienden zouden me echt uitlachen als ik hen daarvoor uitnodig en ook nog een dresscode meegeef.

24 likes

Is Mosa het vervolg op de naam Maas? Of de afkorting van Mosasaurus?

19 likes

Hhahaha GILLEN

3 likes

Hahaha ja en dan heb ik het over 15 of max. 20 man, laat staan 90. Zoveel mensen :scream:

5 likes

Ja en wat is dat M de hele tijd, Mosa M? Heet dat kind Mosa of Mosa M?

2 likes

Mosa Mae! Super origineel :sweat_smile:

(mijn eigen dochter heeft ook Mae alles tweede naam, maar om daar nou zo ‘geheimzinnig’ over te doen)

4 likes

Mosa Mae. Mae als tweede naam volgens mij. Snap dat het wel heeel toevallig is als iemand dan die namen samen kiest. Alleen Mosa had dan wel andere geweest. Dat heb je dan sowieso gezien bij haar lijkt me. Maar die buikpijn is ook wel lekker overdreven.

7 likes

Hoop vooral dat het mensen inspireert hun kind Mosa te noemen. :clown_face:

15 likes

Ik moet echt aan dit nummer denken bij Mosa (je spreekt het vast niet zo uit, snap ik)

22 likes

Ik moet bij Mosa meteen aan dat tegelmerk denken, maar wellicht zegt dat iets over hoe veel ik met onze verbouwing ben bezig geweest.

28 likes

Nieuwste vlog van MB zeggen ze dat ze eerst 1000% zeker waren dat Laurens de laatste baby zou zijn, inmiddels 999% :open_mouth:

4 likes

Maar ze hebben dan ook wel uitzonderlijk makkelijke kinderen, vooral Laurens altijd vrolijk, slaapt vaak tot 11 uur in de ochtend. Vind het altijd wel ergens aandoenlijk om te zien op stap met 7 kinderen.

3 likes

Ja, klopt! Flinke doorslapers :sweat_smile: volgens mij zei ze dat ‘Koen er nu 999% zeker van is i.p.v. 1000%’, dus denk dat veel mensen gaan afvragen of 't met MB of JvP is

4 likes

Haha ja je bent influencer en nu baal je dat je mensen geĂŻnfluenced hebt?

13 likes

Het ergste ook nog dat ze een emotioneel bericht stuurt dat ze haar dochter Mosa voor alles wil beschermen en dat er maar 1 !!! Mosa is. In wat voor opzicht zou ze er ooit last van hebben dat een random iemand eventueel geĂŻnspireerd raakt door jouw naam. Als je je dochter zo graag wil beschermen zou ik haar niet meer voor zoveel volgers delen.

38 likes

Ze heeft ook nog een passief agressieve dm naar de naamgever gestuurd

“leuke naam heb je je dochter gegeven :yum:”

reactie “Ik was op slag verliefd op de naam!! Zo zo mooi”

“Haha ja snap ik :heart_eyes: Gefeliciteerd in ieder geval!”

man man man

18 likes

Tja eigen schuld dikke bult. Dan had je je kinderen misschien wat meer privacy moeten geven en de naam niet bekend moeten maken als deze o zo unieke naam uniek moet blijven

Ps degene die een verwijzing deed naar mosasaurus: :joy:

43 likes

Haar andere kindje heet Shem. Hoe spreek je dit uit? Sjem of Sem?

4 likes

Dat weet ik niet hoor!

9 likes

Als sjem!

7 likes