Ik zie haar helemaal geen oordeel geven over andere vrouwen? En bovendien oordelen jullie nu zelf over haar en leggen haar woorden in de mond. Ze zegt iets over goeie genen en meteen is het van “dus ze vind dikke mensen niks”. Of “ja maar dikke mensen hebben het moeilijker in de maatschappij”.
De kern van haar post was dat als zij een foto post andere mensen zeggen dat ze dat niet moet doen want dat maakt andere vrouwen onzeker. En dat is toch ook waar? We zien het live in action nu.
Het valt me elke keer op dat er bij dunne vrouwen (en nog erger bij dunne vrouwen met grote borsten) heel vaak wel uit jaloezie gereageerd door andere vrouwen. Zeker vrouwen die niet al te lang geleden bevallen zijn. Waren ook allemaal mensen die klaagden dat Emily Ratablabla zo schadelijk was omdat ze strak was net naar haar bevalling en een onrealistisch beeld neer zette.
Ja duh, dit zijn mensen die er voor huh bevalling ook al niet uitzagen als de gemiddelde vrouw, ze zijn model. Snap niet waarom dat niet gezegd en geshowd mag worden zonder 300 disclaimers over “sorry dat dit een onrealistisch beeld is” en “binnen de bredere maatschappelijke context heb ik het natuurlijk helemaal niet zwaar itt dikke mensen”.
Het gaat helemaal niet over dikke mensen, het gaat over haar lijf en haar leven.