Kunnen we nu stoppen?
En voor de Welmoeds: vind ik echt een prachtige oud-Hollandse naam. Conclusie: smaken verschillen en sommige mensen zullen jou of je naam ook stom of raar vinden.
Kunnen we nu stoppen?
En voor de Welmoeds: vind ik echt een prachtige oud-Hollandse naam. Conclusie: smaken verschillen en sommige mensen zullen jou of je naam ook stom of raar vinden.
Ik blijf me toch verbazen over de negatieve reacties die Gaby krijgt omdat ze naar de mening van andere mensen te snel weer gaat sporten na de bevalling (opmerkingen als: dat ze thuis moet blijven en voor haar baby moet zorgen)
In wat voor wereld leven we?? De jaren 60?? Waar we vrouwen voorschrijven wat ze wel of niet mogen doen.
Wibra van Haga
Vooral het argument hierbij, ik kan me voorstellen als mensen waarschuwen als ze na 2 weken weer zwaar aan het squatten gaat van joh ff rust pakken voor je lijf. Maar dat ze āthuis moet blijven om voor de baby te zorgenā vind ik echt dom. Die papaās of wie dan ook kunnen ook wat.
Zag in de comments ook aardig wat mensen het voor haar opnemen maar dan als argument āde vader kan toch oppassenā. Die mensen snappen het echt bijna.
Ik snap niet dat mensen zich blijven verbazen over reacties op internet. Ik keur het hier niet mee goed alleen krijgt die vrouw al jaren zoveel haat over haar heen dus dit was wel te verwachten. Ze zou het nooit goed kunnen doen voor mensen. Als ze was thuis gebleven was ze een moeke, gaat ze veel weg is het ook niet goed.
So close yet so farā¦
Annemerel is bevallen, elliot
Ik zit gelijk te denken welk hardloopmerk dan dezelfde naam heeft als haar baby. Zou 1 letter verschillen?
Misschien een type schoen ofzo?
Elliott denk ik
ja of Eliud Kipchoge
Inkoppertje natuurlijk
Ik vind het een leuke naam
Shifra is ook bevallen, van een meisje! Naam is nog onbekend.
Wist niet eens dat ze zwanger was! Leuk, benieuwd naar de naam.
De baby van Shifra heet Penelope Olivia. Ben benieuwd of ze een Engelse uitspraak of Nederlands hanteert. Ken iemand met Nederlandse uitspraak (alhoewel ze van Belgische komaf is) en struikel altijd over deze naam en uitspraak haha.
Ik zit heel hard te denken hoe dan de Nederlandse uitspraak zou moeten zijn?
Wel grappig; ik vind dat Shifra echt een soort āAmerican Momā vibes heeft gekregen, die hele vibe op haar Insta is zo. En dan nu ook nog zoān typisch Engelse/Amerikaanse naam.
Ik kom er ook niet op hoe je Penelope in het Nederlands zou uitspreken. Pee-nuh-loo-puh lijkt me heel gek haha
Ja vind ik ook! Beetje mormon-mom vibes. De Nederlandse uitspraak die ik ken is fonetisch: Penneeloopee.
Penny is wel echt een cuuuuute afkorting. Love Penny.