Mommybloggerstopic #10

Penuh lopuh?

Ik vind Penelope echt een leuke naam, maar ik wil graag een naam die iedereen meteen goed uitspreekt haha.

9 likes

Nou en zĂł dacht ik dat het was de eerste keer dat ik haar ontmoette. Maar bleek zoals hierboven.

3 likes

Pee-nee-lo-pee

4 likes

Wat lillek.

3 likes

Ja ik ken d’r ook niets aan doen. Was echt een tongstruikelnaam. Twijfel nu zelfs of het niet zoals hierboven met Pee begon ipv Pè…

4 likes

Ik vind het ook heel leuk! Maar zou het mijn eigen kind ook niet geven omdat je weet dat het in NL vaak verkeerd gezegd zou worden.

Die NL uitspraak haha, echt nog nooooit gehoord :smile:

7 likes

Dit is eigenlijk wel logisch ja :sweat_smile:

4 likes

Misschien als Penne-loop? Een beetje een Franse uitspraak?

In ieder geval heeft ze zelf nog niet gereageerd over de uitspraak.

Schermafbeelding 2023-07-25 om 16.59.59

Is goed Sah-bih-neeeeee. :joy:

48 likes

ga bambi kijken

9 likes

Moest hier heeeel hard om lachen toen ik het zag haha.

7 likes

Zooo aranka koopt ook even een huis van >1 miljoen :flushed:

4 likes

Wow lang niks meer over haar gehoord. Volgde haar jaren geleden in haar Fitgirl periode. Business coach zijn verdient dus wel lekker :stuck_out_tongue:

edit: bizar ook eigenlijk dat de vorige eigenaren dit huis pas in 2018 hebben laten bouwen als “droomhuis” en dat de nieuwe eigenaren (Aranka en fam.) schrijven nog “veel te willen verbouwen”. Zo zonde :money_with_wings: :money_with_wings:

2 likes

Jaaa! Ik vraag me af wat ze allemaal gaan doen. -aangepast door moderator- maar vgm zag alles er ook nog gewoon goed uit (wat logisch is als het maar zo’n jong huis is).

Ben ook benieuwd of ze echt zoooveel heeft verdiend met haar baan. Zie er helemaal niet zo veel over. Maar misschien heeft haar man ook een hele goede baan en denk vorige huis wel goed verkocht want die stond geloof ik ook voor een dik bedrag online en vgm zei ze ook veel animo dus wss veel overboden. Maargoed ik vraag me bij die miljoenenhuizen sowieso af hoe mensen het betalen hahah.

6 likes

Wat is er gebeurd met Marilyn schrijft dat ze al haar Instagram foto’s heeft verwijderd?

3 likes

Ik heb mijn man weggejaagd uit ons thuiswerkkantoor met de podcast van Elise & Vita :joy: Hij was het na 2 minuten al zat en de ‘doe eeeeeeeeven normaal’ was de druppel om naar een andere ruimte te verkassen :laughing:

21 likes

Geef je man echt groot gelijk hierin :joy:

23 likes

De laatste shots van de nieuwste vlog van Vita vind ik het echt opvallend hoe Elise de hele tijd op haar telefoon zit, maar zodra er een vlogcamera langskomt, ze direct aan gaat. Het ziet er zo nep uit. Lijkt me echt zwaar vermoeiend om met allemaal vloggende mensen een dagje uit te zijn.

11 likes

Ja dat zag ik van de week ook bij Gio en Jade. Ze waren op vakantie, o.a. ook met de zus van Gio (ook vlogger). Gio was een dag flink ziek ( iets verkeerds gegeten) en kon dus niet vloggen en niet zijn vlog uploaden. Dan zegt Jade: “gelukkig dat wij hem allemaal kunnen helpen en zijn vlog alsnog online kan!”. Vind dat zo bizar! Snap dat het zijn werk is enz maar zelfs als je super ziek bent, je nog steeds geen dag kunt missen om te uploaden. Hoe gezellig is zo’n vakantie als iedereen de hele dag aan het filmen is en bezig is op zn laptop :thinking:

Maar bij wel meer influencers zie je dat idd, dat ze een soort “aan” gaan als ze zien dat ze gefilmd worden.

13 likes

Hij kan zelf ook best eens vakantie nemen maar hij doet dat zelf niet, eigen keuze toch? Hierdoor kan hij wel die exorbitante lifestyle leven haha

4 likes

Ja of voor samenwerkingen misschien

4 likes