Sure maar ik bedoel meer angst dat ze minder met je willen werken als je een keer een vlog mist ofzo…
Ik had dit toevallig ook met een story welke ik van vita tegen kwam, dat was tijdens de pride. Hele andere mimiek en lichaamshouding opeens, zo fake. Toen dacht ik ook bij mezelf doe eeeeven normaal
Don is op zuipvakantie met een grote groep vrienden en edit en upload zelf nog elke dag, dat is ook niet makkelijk maar voor hun is het super waardevol om al die vlogs te hebben als herinnering. Ik ben ook ooit youtuber geweest en de vlogs van vakantie kijk ik nog weleens terug, de rest nooit eigenlijk.
Niet alleen, maar het is wel een mooie bijkomstigheid
Dit zei Mascha ook altijd toen Mila nog in de vlog zat. Tenminste dat las ik hier altijd, heb nog nooit in m’n leven een vlog van haar gekeken.
Maar je kunt ook ‘vloggen’ en het nooit online gooien, toch? Of je vlog op YouTube op privé zetten. Je hoeft het niet te maken en openbaar te zetten voor de mooie herinneringen.
Hahaha ja zoals wij vroeger van die video’s hadden van toen we kind waren. Zo’n klein bandje dat dan in een soort VHS adapter deed en vervolgens op de video-recorder kon afspelen. Onge-edit dus over het algemeen behoorlijk saai
(Als bovenstaande acrabradaba is, lucky you! Je bent nog niet bejaard ).
Video8 bandjes?
Is er al meer nieuws of juice over Marilynschrijft?
Ik denk nog regelmatig aan het geld dat ze overmaakte naar ‘het goede doel’ maar waarbij haar Rabo app vreemdgenoeg een schemerlamp als symbool plaatste lol (als in uitgave aan interieur) en ben eigenlijk wel benieuwd naar haar andere praktijken.
Ik was dat alweer vergeten maar dat was een heel bijzonder verhaal toen. Mag hopen dat ze het geld voor de stichting uiteindelijk wel heeft overgemaakt. Was Lois kruidenier dat niet die het aan het licht bracht?
God wat ben ik blij dat ik geen beeldmateriaal van mijn zuipvakanties heb, laat staan dat dat online staat onder het mom “mooie herinnering” zeg!
Soms is een herinnering in je hoofd ook gewoon prima👵🏻
Wouter gaat in de nieuwe vlog van Elise in een ijsbad met maar liefst 15 ijsklontjes
Ik ben de beschermengelen dankbaar dat ik nooit op Dumpert ben geëindigd haha
Ik dacht ene Kyra die vroeger met haar bevriend was maar weet het niet zeker.
Diegene had gebeld naar de stichting om te informeren of zij bekend waren met de doneeractie en het geld al hadden ontvangen. Toen dat niet zo bleek te zijn hing ze dat aan de grote klok, was Marilyn een paar dagen stil en toonde ze toen die overboeking. Het is om te janken natuurlijk maar ik ga nog steeds stuk om die schemerlamp icm het feit dat ze toen net een nieuw huis had. Het ging om ongeveer 800 euro die ze van haar volgers had gekregen om te doneren.
Oke het moet niet gekker worden dan dit. Zet ze nu serieus haar telefoon in een hoekje om dit te filmen…(story ervoor was dat ze met zn 2en gingen boodschappen doen).
En… wat filmt ze? Ze moet “dat kleine leren en voelen”? Wat moet ze leren? Koekjes kiezen? Ik mis iets
Ik snap het ook niet
Ze heeft heel lang in een diep dal gezeten en probeert daar weer uit te komen en was snel overprikkeld dus boodschappen doen is een overwinning (zoiets dacht ik)
Ik krijg haar altijd te zien als ik gewoon door instagram scroll. En het is altijd negatief en met een huilgezicht. Ik volg haar niet, zie hierboven dat ze door een diep dal gegaan is. Hartstikke sneu voor haar, maar moet echt alles op internet? Leuk voor je kind(eren?) dat je moeder een hele instagram heeft met hoe moeilijk en zwaar ze alles vindt.
Je zal maar een andere klant zijn, die iets uit het schap wil pakken en dan zie je ineens iemands telefoon staan
Ze volgt een intensief traject voor haar bekkenpijn. Dus ja boodschappen kunnen doen met een peuter is voor haar iets heel groots wat ze eerder niet kon door de pijn.