Dat is het punt voor mij ook niet, wel cringe om het zo te filmen.
Ja dat vind ik ook debiel. Ik reageerde meer op de posts dat ze het altijd zwaar heeft en of ze soms koekjes moet leren kiezen
Maar dat is de context die ik miste. Die haal je niet uit dit plaatje.
Dan nog snap ik de zin niet: âik moet dat kleine leren zien en voelenâ? Maar misschien zou ik het snappen als ik haar zou volgen
Haha ja dan moet je haar volgen. Ik vind haar wel echt fijn om te volgen!
Dat boodschappen kunnen doen klein lijkt maar echt vooruitgang is denk ik, maar dan ingewikkelder verwoord
Ik volg haar juist niet meer omdat ik haar echt heel negatief vind. Dat ze teveel deelt in dat opzicht, ook ten aanzien van de kinderen. Ze heeft soms wel rake posts ertussen. Kan wel snappen dat je haar wel volgt.
Hahaha ja net als je gewoon ergens wandelt en op een straat ergens random een camera ziet liggen voor âwegloopshotsâ van een of andere vlogger.
Ik was erg afgeknapt op haar toen ze allemaal kleding verkocht van haar kinderen vol gaten en vieze vlekken en toen ook nog de hoofdprijs vroeg. (Wolletjes sorry sorry)
Oh ja ook echt zoân pakket kleding met vlekken en gaten voor âŹ60.
HĂ©?! Ik zie in de story van Michelle B dat ze de kinderen van Jaqueline Ă©n ook nog haar vrienden persoonlijk gaat ophalen van âthuisâ om haar verjaardag op Mallorca te vieren? Terwijl ze zelf dus al op Mallorca zijn. Of begrijp ik dit even helemaal verkeerd. Als dat zo is dan huil ik echt even voor alle vliegkilometers
Ja verbaas ik me ook over; âevenâ op en neer vliegen.
Dat heb je goed begrepen.
Vroeg me al af hoe ze dat gingen doen met de kinderen van Jacqueline. Zo jong wil je ze toch niet alleen laten vliegen. Mag hopen dat het klavertje vier met Koen wel achterblijvenđ
Oh wat vreselijk⊠en is dit nou nog steeds dat âadults onlyâ hotel? Waar zij dan een aantal weken verblijven met 10 kinderen?
Nouja ik had het logischer gevonden als Jaqueline gewoon later was gekomen met haar kinderen samen.
Maargoed deze familie leeft echt wayyyy beyond alle normen en waarden en levenstandaarden die ik heb dus wat vind ik nou helemaal.
En ik dacht oprécht: ik begrijp dit verkeerd.
@Modena ja
Ik vind het echt een bizar idee dat Michelle maar 4 jaar ouder is dan ik⊠echt heel raar. Ze voelt ook gewoon ouder. Zelfs Bonnie is ouder!!!
Ik vind dat zo asociaal als je naar een adults only hotel gaat met al die kinderen, je zou daar maar als gast zitten voor je rust heb je toch echt daar geen zin in. Ik weet dat ze voor hun een uitzondering maken maar ik zou mij echt wel bezwaard voelen naar de andere gasten daar. Boeken niet voor niets zoân hotel
Ik zag in de stories ook al andere kinderen rondrennen die niet bij hun clubbie hoorde, dus denk dat het niet meer adults only is.
Dat scheelt dan al dan neem ik het terug
Ik ben vooral verbaasd dat ze al 3 boeken heeft gelezen op vakantie, terwijl ze daar met 4 kinderen is. 1 boek met 1 kind is me al niet gelukt