Ik zou ook liever in mallorca of een ander land met lekker klimaat bezig zijn met mijn hypothetische kids dan in mijn eigen dorp.
En je kunt met een cocktail vanaf een ligbedje in de zon kijken hoe je kind aan het spelen is of opletten dat het niet verzuipt.
Het mooie aan een boek is dat je er de rust voor moet hebben om je er helemaal in te leven zodat je de tijd en alles om je heen vergeet, op vakantie is daar (buiten slaaptijden kind) de rust niet voor. Ook niet met 10 familieleden om je heen lijkt mij, want je bent dan toch met elkaar bezig/in overleg etc.
@Lula is zo anders dan ff 20 seconden iets op het forum posten.
Forummen doe ik op de plee. Dat is de enige me-time die er nog is
Als ik hier de opmerkingen lees (en dan heb ik alle mommytopics op negeer) mag je absoluut niet drinken als je kinderen wakker zijn, en als ze slapen hooguit een of twee drankjes, want je moet altijd het goede voorbeeld geven en voorbereid zijn op eventualiteiten als 's nachts naar het ziekenhuis moeten rijden. Dus die cocktail kan je wel vergetenâŠ
En juist met familieleden om je heen zou je toch de tijd moeten hebben om je op een boek te concentreren, omdat zij zich met de kinderen bezig kunnen houden en jij dus even niet hoeft. Als ik met familie of vrienden op vakantie ben, ben ik echt niet constant met ze bezig, juist extra lekker om je dan even af te sluiten en wat tijd voor jezelf te nemen.
Handen laag, Bianca!
Ben er hierdoor wel achtergekomen dat Michelle mij geblokt heeft
Ja met al haar potentiële klanten
Ja toch wat vreemd want het zijn ergens wel gewoon âleadsâ of in ieder geval bereik wat ze dan gaat zitten blokkeren.
Ik kwam hier ook voor dit. Ze noemt ze dus nog steeds zo
Hahaha die Wil! Ik heb trouwens soms het idee dat ze niet meer mee Djurre is, maar zonder hem is het geen kwartet hĂš?
Ze schrijft vanochtend dat hij en de jongste nog lagen te slapen. Dus ga er vanuit dat ze dan nog steeds samen zijn
Het kwartet was van oorsprong volgens mij incl hun overleden zoontje
Ja heel raar. Ik kijk meestal eerst wat voor stories/posts iemand heeft voordat ik op volgen druk, gewoon om te kijken of de content mij aanspreekt. Lijkt me dat meer mensen dat doen. Maar als je dat bij Michelle doet en vervolgens besluit âokĂ© ik ga haar volgenâ heeft ze je mogelijk al geblokkeerd? Heel onhandig en ze houdt haar eigen klanten weg idd.
Waarom zou ze dat doen?
Profiel is gewoon openbaar dus ze heeft toch nauwelijks zeggenschap over wie haar posts en stories ziet, je hoeft alleen op volgen te drukken
Het lijkt ook zo random, want ik lees hier heel vaak dat ze mensen geblokkeerd heeft, maar ik kijk met periodes best vaak haar stories en ben in al die tijd nog nooit geblokkeerd
(Zul je zien hierna wel, haha)
Ja dit idee had ik ook laatst toen ze aangaf veel steun te halen uit haar moeder, vriendinnen, kids etc, zonder daarbij Djurre te benoemen.
Vond Wil altijd wel een nuchter type, maar zelfs zij is nu voor die carddeck meuk gevallen
Ligt volgens mij ook aan het moment waarop je haar gaat volgen. Ik ging sjaakie volgen nadat ze bekend had gemaakt een relatie te hebben en toen heeft sjaakie mij geblokkeerd terwijl ik michelle al heel lang volg. Misschien dat ze veel negatieve reacties heeft gekregen op die mallorca post van haar verjaardag
Zou ook nog kunnen idd. Ik volg Michelle ook al langer, n.a.v. de verhalen hier zonder eerst haar stories te bekijken
Geen idee waarom ze dat doet. Maar je kunt nog steeds stories kijken van iemand die je heeft geblokkeerd en die een openbaar profiel heeft. Bijvoorbeeld via Instagram Stories kijk Anoniem zonder registratie | Insta Stories
Mammalotje onder een nieuw account?