Jij geeft zelf aan dat je prima een uurtje kan aftaaien op vakantie en dat je niet de hele tijd de controle hoeft te houden. Terwijl ik aangeef dat er genoeg situaties te bedenken zijn waarbij het gewoon echt lastig is om tijd voor jezelf te hebben tijdens een vakantie dat heeft echt niet per se met controle o.i.d te maken lees mijn posts maar weer terug voor de voorbeelden.
Als mijn kinderen slapen, dan slaap ik ook.
Ooooh dat boek geeft me nog steeds kippevel van het verplicht lezen in havo 4
Ik heb drie kinderen onder de drie (tweeling en baby) met alle drie andere ritmes en behoeftes. Als ze eindelijk alle drie op bed liggen dan storten we zelf ook compleet in. De situatie is nou eenmaal nu even zo en die tijd voor mezelf komt vanzelf wel weer. In je eentje voor alle drie zorgen is echt héél pittig dus âje kunt altijd wel even iets alleen doenâ is wel heel makkelijk gezegd.
Zo zo zo waardevol om al jullie persoonlijke ervaringen te lezen!
Als je hier dagelijks kunt lezen en posten, had je in de tussentijd ook een boek kunnen lezen
Ik vraag me vooral af waarom je ĂŒberhaupt op vakantie gaat als je daar dan vervolgens blijkbaar alleen maar met je kind(eren) bezig bent ipv dat je van je vakantie kunt genieten. Dan kun je toch net zo goed thuis blijven?
Je kunt met kinderen bezig zijn en genieten tegelijkertijd
De horror
Ik zou ook liever in mallorca of een ander land met lekker klimaat bezig zijn met mijn hypothetische kids dan in mijn eigen dorp.
En je kunt met een cocktail vanaf een ligbedje in de zon kijken hoe je kind aan het spelen is of opletten dat het niet verzuipt.
Het mooie aan een boek is dat je er de rust voor moet hebben om je er helemaal in te leven zodat je de tijd en alles om je heen vergeet, op vakantie is daar (buiten slaaptijden kind) de rust niet voor. Ook niet met 10 familieleden om je heen lijkt mij, want je bent dan toch met elkaar bezig/in overleg etc.
@Lula is zo anders dan ff 20 seconden iets op het forum posten.
Forummen doe ik op de plee. Dat is de enige me-time die er nog is
Ja, ik dacht als ik toch iets ga typen wat gelogen is, kan ik het net zo goed extra aandikken.
Als ik hier de opmerkingen lees (en dan heb ik alle mommytopics op negeer) mag je absoluut niet drinken als je kinderen wakker zijn, en als ze slapen hooguit een of twee drankjes, want je moet altijd het goede voorbeeld geven en voorbereid zijn op eventualiteiten als 's nachts naar het ziekenhuis moeten rijden. Dus die cocktail kan je wel vergetenâŠ
En juist met familieleden om je heen zou je toch de tijd moeten hebben om je op een boek te concentreren, omdat zij zich met de kinderen bezig kunnen houden en jij dus even niet hoeft. Als ik met familie of vrienden op vakantie ben, ben ik echt niet constant met ze bezig, juist extra lekker om je dan even af te sluiten en wat tijd voor jezelf te nemen.
Handen laag, Bianca!
Ben er hierdoor wel achtergekomen dat Michelle mij geblokt heeft
Ja met al haar potentiële klanten
Ja toch wat vreemd want het zijn ergens wel gewoon âleadsâ of in ieder geval bereik wat ze dan gaat zitten blokkeren.
Ik kwam hier ook voor dit. Ze noemt ze dus nog steeds zo
Hahaha die Wil! Ik heb trouwens soms het idee dat ze niet meer mee Djurre is, maar zonder hem is het geen kwartet hĂš?